SpanjeLanzarotePuerto del CarmenHotels Puerto del CarmenHotel Sentido Aequora Lanzarote Suites

Hotel Sentido Aequora Lanzarote Suites

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

9.3FenomenaalScore uit 163 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Zwembad
Meer hotel info

Hotel SENTIDO Lanzarote Aequora in Puerto del Carmen is een heerlijk 4-sterren hotel. Een hapje eten kan in het à la carte restaurant of in een van de twee buffetrestaurants met thema-avonden. De kamers zijn schoon en netjes. Voor een duik in het zwembad moet je wel tegen koud water kunnen. Het centrum is ongeveer 4 km verwijderd van het hotel.

Bekijk de beschikbaarheid

163 Reviews over Sentido Aequora Lanzarote Suites

• 9Koen30-06-2022

Zeer goed resort

Wij verbleven hier 12 dagen en hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren. De medewerkers waren allemaal erg vriendelijk en gastvrij. De mensen van het animatieteam deden elke dag hun best om het ieder naar zijn zin te maken. Het buffet was uitgebreid en gevarieerd, maar vooral gericht op Britse gasten. Het resort werd continu goed schoon gehouden. Wel vonden we dat de housekeeping wat beter kon, met name het afnemen van de tafels en vegen en dweilen van de vloeren. Helaas was het op een bepaalde dag dusdanig dat we er een klacht over hadden ingediend. Dit werd gelijk goed opgepakt en opgelost. Daarna bleef het ook prima. Het hotel heeft 4 zwembaden, waaronder een adults-only en peuterbad. Voor ieder wat wils dus. De ligging is rustig, maar wel praktisch; op 7 minuten van de luchthaven (een enkeltje met de taxi kost ongeveer 11 euro), op 5 minuten met de taxi van het drukkere centrum en op loopafstand van het zandstrand.

• 8Eten

Cintia, Eigenaar, 12-07-2022

Beste gast,

Namens het team van het Æquora Lanzarote Suites Hotel danken wij u voor het delen van uw ervaring en voor het geven van een uitstekende score.

We zijn erg blij te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat onze medewerkers u direct hebben geholpen wanneer u uw klacht heeft ingediend. Weet dat de tevredenheid van onze gasten ons belangrijkste doel is en we doen er alles aan om dit te bereiken.

We stellen uw vriendelijke woorden jegens ons personeel zeer op prijs.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten, MB

• 10Esther16-05-2022

Geweldig!!

Wij zijn op 26 april 1 weekje met onze kinderen en kleinkinderen geweest. Wat hebben wij genoten!! Een mooi verzorgd hotel. De kamers ruim en schoon. Ruime keuze met eten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kleinzoon had met zijn vinger tussen de deur gezeten en moest voor foto en hechting naar het ziekenhuis. De hotelmanager kwam 's avonds informeren hoe het ging en nam voor de kleintjes een zak snoep mee. Vanaf het hotel ben je binnen 5 minuten lopend op het strand. Kortom het is zeker een hotel om naar terug te komen.

Cintia, Eigenaar, 24-05-2022

Beste Esther,

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve opmerking over ons Hotel Sentido Æquora Lanzarote Suites. Ons personeel waardeerd uw vriendelijke woorden. We zijn blij te weten dat u en uw familie genoten heeft van uw verblijf bij ons en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, MB

• 10R. Schigt27-04-2022

In een woord Geweldig

Het verblijf in mooi, ruim en schoon. Voldoende verwarmde zwembaden voor gezinnen en een aparte voor volwassenen waar het fijn en rustig toeven is. Daar is ook een bar en zijn er Balinese bedden. Temperatuur werd elke dag gecontroleerd en idem met de waterkwaliteit. Keurige ligbedden (helaas handdoekje leggen ook hier) Prachtige kamers die niet alleen ruim ogen maar ook zijn. Grote bedden waar je uitstekend op slaapt, ruim en groot (breedte en lengte) prima kussen. Uitstekende douche voorziening met haar en body shampoo dagelijks aangevuld indien nodig. Toilet goed en schoon. Mooi ruim terras, (handdoek ophangsysteem zou ik vervangen voor iets anders) Restaurant is prima van kwaliteit met voor elk wat wils, geen overdaad maar vlees en vis goed bereid, prima op temperatuur en vers. Vlotte bediening en ook hier een apart restaurant voor volwassenen zodat je rustig kunt eten zonder rennende kinderen, echt top.

Cintia sánchez iglesias, Eigenaar, 02-05-2022

Beste R. Schigt,

Namens het Æquora Lanzarote Suites Hotel-team, bedankt voor het delen van uw ervaring op Zoover en voor het geven van een uitstekende beoordeling.

We zijn erg blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en het geeft ons veel voldoening te weten dat de faciliteiten en ons buffet naar wens zijn geweest.

We stellen uw vriendelijke woorden over ons personeel zeer op prijs.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, MB

• 9Fam Paarlberg29-03-2022

Geweldige !

Wij hebben 14 dagen ons heerlijk laten verwennen. Hadden een mooie kamer met een prachtige uitzicht vanaf ons balkon. De service in dit hotel is geweldig. Komen graag weer.

Cintia sánchez iglesias, Eigenaar, 31-03-2022

Geachte Fam Paarlberg, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw commentaar te schrijven en voor uw vriendelijke woorden over ons Hotel Æquora Lanzarote Suites. Hartelijk dank dat u ons zo'n goede score geeft. We hopen dat u ons snel weer zult bezoeken. Met vriendelijke groet, Nathalie

• 9Van der Plas10-03-2022

Top verblijf!

Fijne ruime kamer met twee delen (Junior Suite) op een mooi opgezet en schoon vakantiepark.

Groot assortiment tijdens de buffetten met voor ieder wat wils. Aantal zwembaden zorgt voor een goede verdeling van de gasten over het park. Kinderzwembad geweldig voor de jongere kinderen.

Een echte aanrader!

Cintia sánchez iglesias, Eigenaar, 22-03-2022

Geachte gast, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw commentaar te schrijven en voor uw vriendelijke woorden over ons Hotel Æquora Lanzarote Suites. Hartelijk dank dat u ons zo'n goede score geeft. We hopen dat u ons snel weer zult bezoeken. Vriendelijke groeten, Nathalie

• 9Geertje22-02-2022

Fantastisch hotel, schitterende omgeving

Mooie hotelkamer- gevarieerd ontbijt, avondeten Toplocatie! Veel uitstapjes mogelijk. Ruime parking. Verschillende zwembaden. Onderhoud van kamers, zwembad... is op en top. Handdoekje leggen.... maar dat is overal zeker...

• 8Eten

Cintia sánchez iglesias, Eigenaar, 25-02-2022

Beste klanten, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Nathalie

• 9Dalida14-07-2021

Heel fijn verblijf

Mooi, schoon, goed onderhouden hotel, waar heel vriendelijk personeel werkt. Er werkt een 'customer experience manager' die iedere gast persoonlijk benadert over hoe het verblijf is. Hij geeft ook leuke tips over wat te doen en te bezoeken op het eiland. Eten is heerlijk, zwembaden zijn mooi en schoon. Kortom: top verblijf.

Cintia sánchez iglesias, Eigenaar, 25-02-2022

Beste gasten, dank u voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Het spijt ons dat we niet eerder op uw beoordeling hebben gereageerd, we hebben een fout ontdekt en uw feedback nooit ontvangen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Nathalie

• 9Leo Huysmans11-07-2021

super

Aangename verrassing, we waren omgeboekt naar dit hotel, zeer schoon hotel,heerlijk eten voor ieder wat wils,super vriendelijk personeel, nederlandse manager Erik, alles is op loop afstand van het hotel zoals eet en drink gelegenheden,Spar winkel,fietsverhuur etc,het brede zand strand is op 200 meter,er zijn 4 wat kleinere zwembaden,massage was goed,voetbal,tennisveld maar ook petanque en schieten met luchtbuks als je dat leuk vind,onze kamer was dicht bij het zwembad,beddegoed wordt om de 2 dagen verschoond, vliegveld op nog geen 10 minuten,komen zeker weer terug

• 8John Slabbekoorn15-02-2020

Fijn complex, 4-sterren past bij de prijs/verwacht

Hotel met voldoende faciliteiten, vriendelijk personeel en zeer enthousiast animatieteam. Vlakbij het strand, winkeltjes en supermarkt op loopafstand. Div zwembaden met voldoende stoelen. Eten niet bijzonder maar voldoende afwisselend, altijd wel iets naar je smaak te vinden. Wij missen ‘s morgens de pannenkoekjes, die worden niet consequent aangeboden. Van de 5 dagen die we er nu zijn 1x gezien. Koffie smaak = matig, die hebben we elders wel beter gehad (misschien zijn we wel te verwend?). All inclusive is beschikbaar, wij hebben halfpension zodat we op het strand onze lunch kunnen nuttigen (broodjes uit de super, of restaurantje aan de boulevard). De kamer is ruim, we hadden wel wat meer kastjes gewild, 1 ruime kledingkast en 1 opbergkastje is wat weinig (voor 13 dagen spullen bij ons). Al met al een prima hotel, een leuk animatieteam dat ‘s avonds diverse eigen samengestelde shows uitvoert. Weinig NL, veel Frans en Engels.

• 7Eten

MB - S.A, Sales & e-Commerce Manager, 19-03-2020

Beste John,

Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Wij zijn daarvoor erg dankbaar!

Het verbaast ons dat de koffie niet in de smaak gevallen is. Wij zullen er voor zorgen dat een van onze techneuten de koffie machine controleert.

Over de kast ruimte, deze suggestie hebben wij inmiddels van meerdere klanten ontvangen, en zal in een toekomstige hervorming van kamers/hotel aangepast worden.

Nogmaals willen wij u vriendelijk bedanken voor uw mooie feedback en hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Groet, MB

• 8Snelders25-01-2020

voor een weekje prima

Goede 4 sterren accommodatie met apart buffet restaurant voor ouder met kinderen tot en met 12 jaar. Prijs-kwaliteit is erg goed. Ontbijt erg goed, avondeten matig (maar ik ben erg kritisch). Alle animatie voor jong en oud is voor ons compleet overbodig, maar de vele Engelse en Duitse gasten vinden het leuk. Leuk voor een weekje. Receptie zeer behulpzaam. Auto altijd vooraf regelen, lokaal is veel duurder. Medewerker van het autoverhuurbedrijf in de hotel receptie is niet flexibel.

• 7Eten
    • 8Kamers
    • 7Zwembad

MB - S.A, Sales & e-Commerce Manager, 11-02-2020

Beste klant,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw vakantie bij ons. We hopen u snel nog een keer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)