Appartement THe Las Gaviotas

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

8.1FantastischScore uit 29 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

34 Reviews over THe Las Gaviotas

• 8Brigitte04-08-2020

Prima accommodatie als je eigen vervoer hebt!

Ruim opgezet park, mooi huisje, alleen airco in de slaapkamer, 4 zwdmbaden, ligt behoorlijk ver van "het" centrum maar i.v.m. corona hebben wij daar juist voor gekozen. Is helaas vlakbij het vliegveld gelegen.

• 8Marianne15-05-2019

Knus complex

Keurig nette bungalows gebouwd in blokken rond een zwembad. Verzorgd park. Wij zaten in blok 2 en hadden een kleine nette afgescheiden tuin met 2 ligbedden en een zitje. Aan de overkant van blok 2 lag een compact winkelcentrum met 2 supermarkten en diverse bars/restaurants en voldoende parkeerplek. Vriendelijke ontvangst bij receptie. Wij vonden het huisje gezellig. Voldoende opbergmogelijkheden. Knus keukentje met 2 kookplaten en ontbijtbar. Een afgesloten binnenplaatsje met waslijnen. Erg praktisch. Regelmatige schoonmaak en handdoekenwissel. Complex ligt in rustige wijk van Puerto del Carmen aan een verzorgde boulevard. Wel een eind van het centrum. Het ligt vlak bij het vliegveld en dus kwam er regelmatig een vliegtuig laag over zee aanvliegen. Voor ons was dat niet hinderlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.

• 10robert walker02-06-2016

great accomadations

maid service five days in week great cleaner Very quite great value for the mony

• 10Inrichting
    • 10Hoeveelheid ruimte
    • 10Zwembad
  • 8Roelofsen Marlika en René05-03-2016

Keurig opgezet bungalowpark waar wij zaten Area 8

Goede bungalow. Wel Spaans ingericht, maar je hebt alles. Twee ligbedden zonder dekjes buiten. Dat is onbegrijpelijk, dus worden de dekjes weggehaald bij het zwembad, dus liggen veel mensen hard op de PVC bedden. Dat is zeer slecht geregeld door de directie. Het zwembad is uit de kunst. Het restaurant, warm eten, valt tegen, niet warm genoeg. Op de boulevard eet je verrukkelijk voor 9 euro. Het personeel is vriendelijk, voorkomend en als er iets is, ze zijn er gelijk. Zeg wel bij de receptie tegen de dames dat ze rustig en langzaam Engels moeten spreken. Speedy Conzales Turbo tempo is heel vervelend. De bungalows moeten voorzien worden van dekjes op de ligstoelen, zodat de mensen de dekjes bij het zwembad niet mee naar huizen nemen. Alleen door dit feit, dat niet opgelost wordt, gaan we daar nooit meer naar toe. Rugklachten krijg je er van. Maar, buiten de kleine negatieve dingen, we hebben het goed naar ons zin gehad. 29 dagen lang. 28.1. tm 25.2. Keuken: 2 pits. onbegrijpelijk. daarom gingen we elke middag uit eten.

• 4Eten
  • 8Frans van Orsouw11-02-2016

Niks mis mee.

Hadden een appartement in blok 7 Green Bay op 10 m van het zwembad waar nu weinig gebruik van werd gemaakt. Kan me voorstellen dat het storend is in drukkere tijden.Inrichting van het app. was sober maar ok. Wifi gekocht voor €18 per week, prima signaal. 82 cm flatscreen TV met BVN.Prima receptie-service 24/7. Handvat van koffiezetter was afgebroken, kregen meteen een nieuw apparaat.Schoonmaak was ok, handdoekwissel 2x pw is erg weinig.Tip voor autohuur: Paylesscar, prima zowat nieuwe auto met ac 5 dgn voor €100. Benzine € 0,87/l

• 8Ben21-01-2016

Compleet appartement met fijn zwembad dichtbij zee

elke dag schone handdoeken, werden zelfs van receptie naar appartement gebracht; geen negatieve items te noemen

• 9bliepie18-08-2014

Iets te ver van Puerto del Carmen

De bungalows zijn verdeeld over verschillende kleine groepjes (nr 1 t/m 8), elk met in het midden een zwembad. Elke bungalow heeft zijn eigen terras met tafel, stoelen en ligbedden. Alleen bij nr. 8 is gratis WiFi, bij de receptie wordt je aangeboden om WiFi te kopen, dit zou ik niet doen want bij vrijwel alle restaurants is gratis WiFi, en dus ook bij nr. 8.

Tegenover de accommodatie zit een winkelcentrum met wat restaurantjes en winkeltjes, hier is 'savonds helaas niet zoveel te beleven. Daarvoor moet je echt naar Puerto del Carmen, wat toch iets te ver lopen was (ong. 3 kwartier) langs de boulevard. Taxi's zijn echter niet duur. In Puerto del Carmen zelf was 'savonds genoeg te doen.

• 9Inrichting
    • 9Zwembad
  • 9Mark09-09-2013

Geweldig appartement!

Wij (jong stel, beide 20 jaar) waren benieuwd, aangezien er weinig ervaringen te lezen waar op internet over deze accommodatie. Prijs/kwaliteit-verhouding uitmuntend, vriendelijke (goed Engels sprekend) personeel! Vriendelijk ontvangen en alles uitgelegd gekregen. Schoonmaak ook goed volgens aangegeven planning. Erg schoon zwembad, werd dagelijks goed gereinigd. Wij hadden alleen logies omdat wij beiden niet zo van de lopende buffetten zijn in dit soort landen omdat het aanbod vrij beperkt en slecht is (vinden wij). Locatie is afhankelijk welk appartement je krijgt toegewezen, wij zaten direct aan de (rustige) boulevard met zeezicht, perfect! Wij vinden internetmogelijkheden absoluut niet belangrijk maar voor de WIFI verslaafden van tegenwoordig, deze valt helaas wat tegen, maar dat heeft met de provider op het eiland te maken en niet met accommodatie zelf. Voor mensen onder de 75 kg zijn de bedden wat hard, verder was gehele appartement erg schoon en goed verzorgd. Zeker een aanrader!

• 9Sels22-03-2013

Het terugkomen waard

Wij zijn 9 weken wezen overwinteren, van 1/2 dec tot 1/2 feb met HP. Ontbijt en diner in buffetvorm, was uitstekend. Beste is wel HP ter plekke te boeken, via touroeprator was het duurder (maar wel geld terug gehad) Het was een heerlijk klimaat, zelfs de watertemp. was nog ok. We gaan zeker terug naar dit lekker rustige park.

• 10Hoeveelheid ruimte
  • 9Michael11-01-2013

Heel leuke bungalows!

Wij hadden via de rechtstreekse website geboekt, voor €27 per nacht voor een standaard bungalow. Dit is vrij goedkoop! Wij zaten in 'las gaviotas 7 - Green Bay'. Dit gedeelte is op 200m van het strand en commercieel centrum met eetgelegenheden en supermarkten.

We zijn aangekomen om 14u, meteen onze bungalow gehad, ze hebben er ons gevoerd met de wagen (ook al is het maar 5min stappen van receptie). Bungalow was op proper, wel enkele mankement qua afwerkingen, maar het is nu eenmaal spanje! Bij deze enkele bijkomende info ivm de bungalow: Terras: Tafel met 2 stoelen + 2 ligbedden in kleine tuin Living: Zetel voor 3 p + 1p en grote flatscreen van 100cm met BVN Keuken: Volledig uitgerust met 'bar' om aan te eten, microgolf, 2 kookplaten, waterkoker, koffiemachine, broodrooster, frigo en de nodige glazen, bestek, borden,... Badkamer: bad, wc, douche, haardroger Kamer: 2 single beds

5x week schoonmaak + 2x week handdoekwissel

Enig KLEINE nadeel: lawaai van vertrekkende vliegtuigen

• 7Inrichting

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (7)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)