Fornalutx

vakanties Fornalutx

Reviews over Fornalutx

• 10Yvonne14-09-2012

Fantastisch!

Uitstekende plek om Hier vandaan mooie wandelingen te maken door de bergen van de Tramuntana

Gereisd met partner in september 2012

• 8a.doorn1816-06-2012

Prachtig klein oud plaatsje

Heerlijk rustig en klein dorpje in een prachtige omgeving. Er zijn verschillende restaurants op loopafstand, Es Tura is absoluut aan te bevelen, heerlijk eten, prachtig uitzicht en goede en vriendelijke bediening. Verder is Fornalutx een goede uitvalsbasis voor tochtjes over het eiland. Geen echt uitgaansleven dus niet geschikt voor nachtdieren, gewoon heerlijk om te relaxen, genieten en uit te rusten.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Margriet08-08-2011

Schitterend dorpje met goudgele huizen

Schitterend dorp in de bergen. Dit dorp is drie keer verkozen tot mooiste dorp van Spanje om zijn goudgele huizen. Dit moet je gewoon gezien hebben. Aanrader is pizzeria aan de hoofdstraat, enkel verse streekproducten en zeer gezellig. Veel mensen uit Scandinavie. Heen via de Bergen, terug erg handig via de tunnel (€ 4,50) ben je zo weer in Palma.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6Jeroen29-04-2011

Aardig dorpje, maar hooguit voor een korte stop

Onze verwachtingen van Fornalutx waren waarschijnlijk te hoog gespannen, omdat de reisgidsen repten over de prijzen die dit dorpje in de wacht had gesleept als toeristische bestemming. Het is een aardig en goed geconserveerd dorp, maar daar hebben we er meer en mooiere van gezien op Mallorca. Na een korte wandeling door het wat doodse dorpje hadden wij het wel weer gezien.

Gereisd met vrienden in augustus 2006