8.9FantastischScore uit 209 reviews

• Kinderopvang
  • Speeltuin
  • Bubbelbad

Omschrijving

Plaza Son Rigo ligt bij Playa de Palma op het eiland Mallorca. In dit aparthotel overnacht je in een klein, maar volledig ingericht appartement. Op het complex vind je drie zwembaden waar altijd wel een bedje vrij is. Er is ook een binnenzwembad en jacuzzi. Gelegen vlakbij zee op fietsafstand van de...

Wat zeggen bezoekers over

8.9FantastischScore uit 223 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Kleinschalig en gemoedelijk
Door Judith Peeters op 13-09-2022
Gereisd met oudere kinderen

Wij verbleven hier van 19/8 tot 30/8 en we hadden een 3 kamerappartement geboekt. Helaas was de ligging van dit appartement niet zoals we gehoopt hadden; 1e verdieping aan zijkant van hotel aan straatkant (1101) boven de keuken/voorraad met als gevolg dat we elke ochtend om 7:30u gewekt werden door vuilniswagens, groothandelwagens etc dat was wel jammer. Elke dag schone handdoeken en goed werkende airco zelf te regelen. Altijd plek aan het fijne kleine zwembad dus handdoekje leggen hoeft niet ;) Aardig personeel en heerlijke witte sangria’s ❤️ Hotel ligt aan een soort van park en daarna ligt het prachtige strand (100 mtr lopen) Wel bijna alles in Duits. Op 3 km van Megapark en El Arenal gelegen. Je pakt zo de bus voor het hotel naar Palma (€2,50 pp) om te gaan winkelen, prachtig daar!

Aanrader om nog een keer terug te gaan!
Door jeffrey op 23-08-2022
Gereisd met oudere kinderen

Heerlijk appartement vlak bij het strand en ver genoeg van de uitgaansgelegenheden voor de jeugd. De straat oversteken en je staat al op het strand. Voor € 16,- huur je 2 bedjes en een parasol. Ontbijt bij geboekt, dat was heel uitgebreid en netjes. Iedereen die werkt op dit park is erg vriendelijk en netjes, je voelt je echt welkom als gast. Het zwembad wat bij de receptie ligt is gezellig en met een buitenbar en mogelijkheid tot eten prima te doen maar na de middag erg warm vanwege de zon. Voldoende parasols aanwezig.

Het andere zwembad, daar hadden wij ons appartement ligt meer in de schaduw van de bomen en is heerlijk om echt even af te koelen als het warm is.

Al met al een aanrader wat ons betreft! Voor uit eten op 3 plaatsten geweest. Op de boulevard vele eettenten. Voor Italiaans restaurant LÁ by LÁracada, Bij Massilia prima eten, niet duur El Patio grillrestaurant vlak bij Houm Plaza later ontdekt. Beste eten van allemaal!

Fantastisch appartement (1517)
Door Brigitte van Heijningen op 28-05-2019
Gereisd met partner

Super locatie, zeker op etage 5 met zeezicht, kamers prima, bed en kussens erg goed, elke dag schoonmaak, dichtbij mooi strand, geen handdoeken leggen, dichtbij gezellige boulevard, bus richting hoofdstad dichtbij (€ 3,00 retour pp), fietsen kun je hier prima. Wel vlakbij het Duitse gedeelte maar dat maakt het wel levendig, als we nog eens naar Mallorca gaan komen we hier zeker terug!

Houm Plaza Son Rigo

Heerlijke rustige vakantie gehad (naseizoen!)
Door Wendy Posch op 04-01-2019
Gereisd met jonge kinderen

Fijne vakantie gehad bij Houm Plaza Son Rigo. We hadden een drie kamer appartement voor ons gezin (kinderen van 10 en 12). Net appartement, compleet, schoon, paar kleine (technische) verbeterpuntjes. En wat betreft comfort, een echt bank zou fijner zijn.. Erg vriendelijk personeel eigenlijk overal, van schoonmaak tot receptie, tot restaurants. Wij hadden gekozen voor half pension, zodat we niet iedere dag gemekker zouden hebben met eten. Bij de ontbijt- en dinerbuffets was voor iedereen iets te vinden, meestal teveel lekkers zelfs ;-) Zwembaden prima, wij gebruikten voornamelijk zwembad aan de zeekant, maar fris. Kinderen kozen vaak voor het warme binnenzwembad :-). Bedjes bij zwembad waren erg genoeg, geen "handdoekreserveringen", het was rustig dus niet nodig. Weet overigens niet of ik voor deze plek en accomodatie zou kiezen in het hoogseizoen.. Het was nu lekker rustig, aan het einde van de (herfstvakantie)week zelfs erg rustig!

Dikke duim omhoog👍🏾
Door Vanessa op 31-07-2018
Gereisd met jonge kinderen

De ligging van het complex met geweldige entree, de goed onderhouden gebouwen en tuin gaven ons gelijk een goed gevoel. Het appartement was klein maar fijn. Het was compleet ingericht en de badkamer was ook zeer netjes met een douche die nog beter werkte dan thuis! We hadden een appartement achterin het complex met een mooi uitzicht op het groen. Een aantal van de appartementen bereik je door middel van een redelijke hoge portiektrap. Even aangeven bij boeken als je slecht ter been bent.
Het zwembad: je kan gebruikmaken van drie zwembaden, maar wij hebben alleen gezwommen in het zwembad voorin. Dat was gewoon prima en voor zoveel gasten genoeg bedjes. Handdoekenissues geen een keer meegemaakt. Het eten: we verbleven op basis van half pension. Het ontbijt was goed, het diner wat minder. Het was eetbaar en dat was het. Het entertainment was geweldig! Chapeau hoe ze iedereen vermaakte met z’n tweetjes. Wij gaan zeker terug!

Prima
Door Gerry op 28-07-2018
Gereisd met vrienden

Vond alles wel goed alleen zwembad beetje klein

Ook leuk voor jou

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.