9.5FenomenaalScore uit 4 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.5

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Hoposa Villaconcha

Hoposa Villaconcha

Welkom bij onze moderne appartementen gelegen in een van de meest rustige en exclusieve gedeelten van Port de Pollença, waar harmonie met de natuur centraal staat. Geniet van het slechts 100 meter verwijderde strand en verfris uzelf in het openluchtzwembad met waterglijbaan en whirlpool. Sportliefhebbers zullen zich vermaken met de vele activiteiten zoals beachvolleybal, fietsen en snorkelen. Voor ontspanning kunt u terecht in de spa met sauna en massagebehandelingen. Een animatieprogramma en miniclub zorgen voor plezier voor alle leeftijden.

De Ligging

Onze accommodatie bevindt zich op 45 minuten rijden van de luchthaven Palma de Mallorca. U kunt het hotel gemakkelijk bereiken met het openbaar vervoer. Het strand ligt op slechts 100 meter afstand en het stadscentrum is ook goed bereikbaar. Voor degenen die liever met de auto reizen, is er parkeergelegenheid beschikbaar. Voor gasten die van fietsen houden, is er fietsverhuur tegen een toeslag beschikbaar.

Het hotel en de faciliteiten

Onze accommodatie beschikt over 99 appartementen en 20 studio's verdeeld over 2 verdiepingen. Het vriendelijke personeel staat klaar om u te helpen met al uw vragen. Geniet van faciliteiten zoals een bagagedepot, kluis, wisselkantoor en drankenautomaat. Ontspan in de mooie tuin of op de speelplaats. Voor de actievelingen zijn er verschillende sportmogelijkheden, zowel binnen als buiten. Het hotel biedt ook een wellnessgedeelte met spa en sauna. Rolstoelvriendelijke kamers en gezinskamers zijn beschikbaar.

Eten en drinken

Ons hotel heeft een restaurant met airconditioning, een eetzaal, een koffiehuis en een bar. U kunt kiezen voor halfpension en genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet. Voor lunch en diner is er keuze uit à la carte, menu of buffet. Er zijn ook snacks beschikbaar en live cooking is een bijzondere attractie. Voor gasten die kiezen voor all-inclusive zorgtype, betekent dit dat maaltijden en drankjes zijn inbegrepen.

Goed om te weten

Bij ons hotel worden de creditcards van American Express, Visa en MasterCard geaccepteerd. Houd er rekening mee dat er beperkte mobiliteitsopties zijn. U kunt profiteren van faciliteiten zoals een oppasservice, autoverhuur, transferservice en roomservice. Voor meer gedetailleerde informatie over specifieke verzoeken kunt u contact met ons opnemen.

• Airconditioning

[email protected]

5 Nanses s/n, 7470

Website

Hoposa Villaconcha

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.