Hotel Best Jacaranda

SpanjeTenerifeCosta Adeje

7.4GoedScore uit 1240 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
Meer hotel info

Het prachtige Best Jacaranda is ideaal gelegen, om de hoek van het mooie Playa Fañabe. De centrale ligging in Costa Adeje in combinatie met het ruime aanbod aan faciliteiten maakt Best Jacaranda een geliefde vakantiebestemming. De verschillende sportactiviteiten en de leuke entertainment mogelijkheden voor jong en oud, maken dit hotel dé bestemming voor een vakantie met het gezin.

Liane is al regelmatig verbleven in Hotel Best Jacaranda: "Wij waren in september 2021 met ons 2 in Best Jacaranda, en in november met een groep. We zijn hier al verschillende keren geweest, en het bevalt ons zeer goed. Fijne niet opdringende animatie. Eten, voldoende keus en warm. Het hotel ligt op loopafstand van zee en winkeltjes. Onze kamers waren goed schoon, en het personeel is zeer vriendelijk. Enige minpuntje vonden wij, dat het zwembad niet verwarmd was. ... Ook vakantieganger Peter heeft een heerlijke vakantie gehad: "Prima, ruime, kamer. Grote bedden. Dagelijks schoongemaakt. Prachtige zwembaden. Ligbedden altijd beschikbaar. Buffet was heerlijk, volop keus, werd telkens zsm aangevuld. ‘s-Avonds vermaak op het terras bij de bar aan het zwembad d.m.v een zanger of zangeres. Kortom, dit hotel is een aanrader."Gerrit beoordeelt zijn verblijf met een 9 en schrijft: "Prima hotel. Eten, all-inclusive, was prima. Vooral de vis was goed, soms wat lange rijen bij de toegang, maar loste meestal snel op. Het was er gezellig druk, bediening vriendelijk, eigenlijk geen klachten. Je krijgt precies waar je voor betaald. Om toch een minpuntje te hebben, parasols bij het ‘adults’ zwembad zijn aan vervanging toe."

De ligging

Hotel Best Jacaranda is ideaal gelegen op slechts 450 meter vanaf het strand. De luchthaven ligt op slechts 23 kilometer afstand, zo kan je vakantie snel beginnen! Het hotel ligt in het centrum van Costa Adeje, zo vind je bars, restaurants en winkels op loopafstand. Costa Adeje is een ideale bestemming voor je zonvakantie weg van de massatoerisme. Aan zon, zee en strand geen gebrek! Sla ook zeker het beroemde 'Playa Del Duque' niet over, dit is een van de mooiste stranden van het eiland! Vanaf het zandstrand wandel je zo de gezellige boulevard op. Ook de kleine reizigers halen hun hart op in het grootste waterpark van Europa. In het Siam Park is er genoeg waterpret voor jong en oud. Ook winkelliefhebbers zitten hier goed, breng een bezoek aan de markt in de wijk Torviscas of ga naar de Siam Mall. Voor natuurliefhebbers zijn de wandeltochten een echte aanrader dankzij het bergachtige en groene landschap in de omgeving.

Het hotel en faciliteiten

Het mooie Best Jacaranda is een aangenaam 4-sterrenhotel waar elk reisgezelschap een comfortabele vakantie tegemoet gaat. De receptie staat 24/7 voor de gasten klaar en het enthousiaste animatieteam organiseert dagelijks leuke activiteiten. Om gemakkelijk in contact te blijven met het thuisfront, is er gratis WiFi aanwezig in zowel de openbare ruimtes als op de kamers. Ook biedt het hotel een kapper, wasservice, handdoekenservice en overdekte parkeerplaatsen aan (tegen betaling). Best Jacaranda beschikt over maar liefst 6 buitenzwembaden, waarvan er eentje verwarmd is in de winter en 2 kinderbaden. Rondom de zwembaden staan ligbedden en parasols voor de gasten klaar en geniet je van de royale tuin. Het entertainmentprogramma zorgt verder voor nog meer vermaak gedurende de dag. Ook wordt er in de avond entertainment georganiseerd. Voor de jonge vakantiegangers is er een miniclub aanwezig (4 t/m 12 jaar), een gameroom en speeltuin. Het Best Jacaranda hotel is van alle gemakken voorzien. Blijf tijdens je verblijf in beste vorm dankzij de diverse sportactiviteiten. Speel bijvoorbeeld jeu de boules of beach volleybal of ga tennissen en voetballen. Voor de fanatiekelingen is er een fitnesscentrum en voor ontspanning kun je genieten in de sauna.

De kamers

In Best Jacaranda verblijf je in nette, comfortabele kamers. De kamers zijn voorzien van een airconditioning, televisie, koffie-/theefaciliteiten, WiFi en een kluisje. Ook is er een klein koelkastje op de kamer aanwezig. Het type bed kan per kamer verschillen. Alle kamers beschikken ook over een privé badkamer met toilet, douche en föhn. Je kunt lekker ontspannen op je terras of balkon met zitje. Op aanvraag kan er een babybedje op de kamer worden geplaatst. Verschil in de kamersTweepersoonskamer: De tweepersoonskamers beschikt over de bovengenoemde faciliteiten. De kamer komt met 2 eenpersoonsbedden en een eenpersoonssofabed. Geschikt voor 3 personen. Je hebt de keuze om deze kamer te boeken met zwembadzicht.Familiesuite: Voor grotere reisgezelschappen is er de familiesuite. Dit kamertype beschikt over de bovengenoemde faciliteiten maar heeft een tweepersoonssofabed waardoor er 4 personen kunnen verblijven. Tegen een meerprijs kan je de kamer met zwembadzicht boeken.

Eten en drinken

Bij Best Jacaranda verblijf je op basis van logies & ontbijt, halfpension of all inclusive. In het buffetrestaurant kun je genieten van zowel Spaanse als internationale specialiteiten. Ook wordt er hier rekening gehouden met gasten met intoleranties. Het ontbijt wordt geserveerd van 07:30-10:30, lunch om 13:00-15:00 en diner van 18:30-21:30. Regelmatig worden er showcooking en thema-avonden georganiseerd. En voor de kleine reizigers zijn er kinderstoelen en een magnetron aanwezig. Voor een verfrissend drankje kan je terecht bij de 5 bars: Hall Bar, Piano Bar, de zwembadbar Coco Loco, de snackbar Cascada en de disco Jacaranda Room. Als je de all inclusive formule kiest, kun je gedurende dag ook terecht voor snacks. Haal tussen 10:30-18:20 onbeperkt fruit, gebakjes en ijs. Van 12:00-16:30 uur kan je terecht voor warme snacks, zoals burgers, pizza en hotdogs. Dranken als bier, wijn, frisdrank, koffie en thee en (lokale) alcoholische dranken zijn te halen van 10:30-23:30 uur.

Goed om te weten

Honden zijn in dit hotel niet toegestaan. Drinken is niet inclusief bij halfpension. In het restaurant geldt een dresscode: mannen graag in lange broek. Deze accommodatie is geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. In het gehele hotel, zowel binnen als buiten, is roken niet toegestaan.

Bekijk de beschikbaarheid

1240 Reviews over Best Jacaranda

• 10silvia21-06-2022

Heerlijk eten en fantastiche ligging

Wat een mooi hotel, de kamers waren netjes en de bedden sliepen heerlijk. Het eten was zeer goed er waren verschillende koks aanwezig die ter plekke de heerlijkste gerechten maakten. Ik moet glutenvrij eten en dat was zeer goed geregeld. En had zowel sóchtends als in de avond heel veel keuze. De wok ter plekke is een echte aanrader ook.

• 10Kamers
    • 10Eten
  • 8H.de Reus10-06-2022

Geweldige service!

Ik wil hier graag de service van het hotel belichten. Bij mijn vertrek bleek ik het kluisje op de hotelkamer niet goed te hebben nagekeken. Hierdoor bleven mijn dure oordopjes in de kamer achter Eenmaal thuis kwam ik hier achter tijdens het uitpakken van de spullen. Ik belde met het hotel en vroeg of men het kluisje wilde nakijken. Kort hierop berichtte men mij dat ze hier nog in lagen. Ze werden direct per post nagestuurd. Dat noem ik nog eens service!

• 9Kamers
  • 8Leonie28-05-2022

Lekker hotel

Groot hotel, goede ligging vlakbij strand en boulevard. Kamers zijn prima. Wij zaten all inclusive, eten was lekker en voldoende gevarieerd, met vooral veel groenten. Personeel zeer vriendelijk. Zwembaden op begane grond (druk en onrustig) en op 5e verdieping (heerlijk rustig). Het enige dat miste was mogelijkheden om buiten te zitten en een drankje te doen in de avond. Er zou opgetreden mogen worden tegen handdoekleggers.

• 8Eten
  • 9Lidy23-05-2022

Fijn hotel

Goed en schoon hotel. Persoonlijk zou ik niet voor AI gaan want lunch en diner lijken erg op elkaar. Locatie prima wb boulevard en strand en busvervoer. Personeel erg vriendelijk. Kamer prima. Kreeg champagne op m’n verjaardag. Heel attent.

• 7Kamers
  • 8Annabel11-05-2022

Prima hotel, top locatie

Verbleven in de mei vakantie , niet te druk . Ontbijt prima te doen , wij hebben 1 x in de avond gegeten , was oke maar niet fantastisch. Veel zwembaden 1 verwarmd . Boven ook zwembaden dus daar rustig liggen . Mooie nette kamer ruim genoeg goed bed . Liggen ideaal klein stukje leuke naar Fanabe strand . Wij hadden een auto 3 dagen kon zo in de garage tegen minimale kosten . Vriendelijk personeel . Voor ons als verstokte kampeerders ideaal en goed te doen zeker nu in minder drukke tijden . Wij hebben geen animatie of iets gevolgd . Gelukkig niet luid of opdringerig aanwezig en in de avond in een zaal dus geen last van.
    Als je 5 sterren luxe gewend bent is dit wellicht iets minder, als je niet te kritisch bent kun je hier zalig verblijven .

• 7Kamers
  • 9Laura06-05-2022

Super

Persoonlijk snap ik de reacties niet. Dit is na zevende vakantie hier. Ja oké ik ben een roker en ja ik moet op aangegeven plekken roken! Maar wat niet vermeld wordt op je balkon mag je gewoon roken! Bij het zwembad gelieve op de aaangegeven plek maar prima! Ben op vakantie en ben niet van plan 24/7 te roken! Dan het eten ik zie de kritieken slecht koud….. hoezo? Iedere keer verse pizza vers afgebakken vlees/vis wok altijd vers! Ja oké de warmhoudbakken misschien iets minder Maja dat is je eigen keuze! Wat mij en mijn man betreft perfect hotel tuurlijk verbeterpunten de bedden en kussens maar de rest is subjectief. Voor een vakantie en we gaan regelmatig gewoon top hotel super service

• 9Eten
    • 10Zwembad
  • 5Monique15-01-2022

Nooit weer niet wat verwacht

Allereerst als je een roker ben zeker niet naar dit hotel gaan! Staat nergens vooraf gemeld maar je mag dus echt nergens roken niet bij zwembad etcetera alleen in een heel koud schaduwhoekje achteraf… verder ontbijt goed maar lunch en diner is het eten echt niet warm en alles in een vage koude saus. Als laatste is er all inclusive ijs maar de flyer hiervan ligt ergens onder de toonbank en alleen betaald ijs staat aangegeven. Mocht je een extra slaapkussen willen dan mag je hier 10 euro voor betalen. Helaas wij vinden dit geen vakantie gevoel.

• 6Kamers
    • 4Eten
    • 6Zwembad
  • 5Sanne15-01-2022

Nooit meer

Voor ons niet weer, het ontbijt is lekker maar het middag eten en avond eten is bijna hetzelfde als de vorige dagen en het eten wat warm hoort te zijn is vaak koud. Ook kun je hier in het hotel bijna nergens roken en zijn er erg weinig plekken om wel te kunnen roken, als je eenmaal een plek hebt gevonden waar je wel kunt roken sta je ergens in een hoekje in de schaduw. Dit staat ook niet op de website aangegeven. Als wij dit geweten hadden hadden wij deze vakantie niet geboekt.

• 6Kamers
    • 3Eten
    • 5Zwembad
  • 8liane Beckers-Caris09-12-2021

gemoedelijk middenklasse hotel

Wij waren in september 2021 met ons 2 in best jacaranda, en in november met een groep. we zijn hier al verschillende keren geweest, en het bevalt ons zeer goed. Fijne niet opdringende animatie. Eten, voldoende keus en warm. Het hotel ligt op loopafstand van zee en winkeltjes Onze kamers waren goed schoon, en het personeel is zeer vriendelijk. Enige minpuntje vonden wij, dat het zwembad niet verwarmd was. In september hebben wij gevraagd, en toen werd er gezegd dat het vanaf 1 oktober wel verwarmd zou zijn. En in november was het nog niet verwarmd. Jammer, want alle vorige keren was het wel verwarmd. Dit is voor ons een van de voornaamste redenen dat we voor dit hotel kiezen. Ook is er enig achterstallig onderhoud, maar vehouding prijs/kwaliteit is goed

• 9Eten
    • 7Zwembad
  • 6Marielle08-12-2021

Schoon hotel, maar het eten is echt heel slecht!

Hotel Jacanda is een verouderd, maar schoon hotel. Zwembaden zijn schoon en er zijn voldoende ligbedden. Helaas zijn er slechte kussens aanwezig die erg plat zijn en ook de kamers zijn erg gehorig. Het balkon, met uitzicht op het zwembad, was rondom met beton, dus als je daar zat zag je niks van de omgeving. Veel drankjes zijn niet inbegrepen. De eetgelegenheid is echt heel ongezellig, er is fel licht (tl verlichting), er is niks gezelligs aan. Het eten is koud of lauw, echt niet lekker! Ook in de ochtend was er vaker geen dan wel yoghurt of kwark aanwezig (basis in onze optiek). Hou je van een vreetschuur en koud/lauw eten, dan ben je hier op het goede adres! Personeel in het "restaurant" doet zijn werk, maar er kan geen lachje vanaf. Het hotel is heel erg collosaal. Dit hotel is niet geschikt voor levensgenieters. De ligging is wel heel goed, je loopt in 10 min naar het strand en de boulevard wat ook echt de moeite waard is!

• 5Kamers

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (6)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)