Aparthotel El Duque

SpanjeTenerifeCosta Adeje

7.2GoedScore uit 429 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Zwembad
Meer aparthotel info

Heerlijk genieten van je zonvakantie op Tenerife kun je bij Aparthotel El Duque. In dit hotel vind je volop faciliteiten zoals twee zwembaden met een ligweide, animatie voor kinderen en fitness voor actievelingen. Ben je benieuwd of Aparthotel El Duque Tenerife iets voor jou is? Lees dan met ons mee. ## FaciliteitenEl Duque Tenerife heeft een buitenzwembad met een apart kinderzwembad. Hier kunnen volwassenen lekker ontspannen, terwijl kinderen ongestoord kunnen spelen. Saskia schrijft hierover: *‘Het zwembad was leuk, als je later was had je geen bedje of een minder goede plek, maar dat vonden wij geen probleem, spullen ergens neerleggen en het water in’.*Voor jong en oud zijn er activiteiten en voor de kids is er een animatieteam. Maar toch is er niet overdreven veel animatie. Zo schrijft Chris: *‘De animatie is ‘s avonds maar een uur, daarna is het heerlijk rustig’.*Je kunt bij El Duque kiezen voor logies met ontbijt, halfpension of all-inclusive. De een vindt het eten in het buffetrestaurant erg goed en de ander is juist minder tevreden. Kijk dus even goed wat het restaurant aan buffetten aanbiedt, zodat je weet of het buffet aansluit op je wensen. Rachel geeft aan dat je ook in het restaurant kunt eten als je geen all-inclusive hebt: *‘Je kunt bij het all-inclusive restaurant losse maaltijden boeken. Ontbijt is van 7.00 -10.00 uur voor 7,50 euro. De lunch is van 13.00 tot 15.00 uur voor 12 euro. Het diner van is 18.30 tot 21.30 uur voor 15 euro. Wanneer je all inclusive hebt en je gaat overdag weg dan kun je de dag ervoor een picknick aanvragen’.*## AccommodatieAparthotel El Duque Tenerife biedt verschillende appartementen aan. Vakantieganger Jan was heel tevreden over zijn appartement: *‘We hadden een super appartement, goed schoon, ruime kamer, ruime badkamer met bad en douche. Iedere dag komt de schoonmaakster met schone handdoeken en als je wilt ook schoon beddengoed. Er staat voldoende in de kasten om zelf iets klaar te maken, maar het eten in het restaurant is erg goed’.* ## LiggingEl Duque heeft een centrale ligging en is hierdoor een goede uitvalsbasis. Met een paar minuten ben je bij het prachtige zandstrand Playa Fañabé. In de buurt zijn ook veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Dries schrijft: ‘Op loopafstand is het bruisende Playas de las Américas. Hier heb je een 14 kilometer lange wandelboulevard met winkeltjes en restaurants!’Reviewer Anne schrijft over de ligging: *‘Het hotel is rustig gelegen en twee keer per week is er een leuke markt aan de overkant’.* Wil je het eiland verkennen? Er is een bushalte voor de deur waar je voor een klein prijsje bus tickets kunt kopen.

Bekijk de beschikbaarheid

450 Reviews over El Duque

• 3Marianne Leijdeckers24-01-2022

u heeft al betaald, dus zoek het uit

Dit aparthotel is absoluut niet geschikt voor minder valide personen. Geen hulp bij het brengen van 6 koffers (medische hulpmiddelen inclusief) je kunt alleen douchen in de badkuip, geen enkele moeite om tegemoet te komen om op de kamer te eten. Dit ivm armondersteuning, dit betekende sjouwen met een dienblad en koud eten, scootmobiel moet opgeladen worden bij de receptie, dit is 125 m van het appartement met een helling van 7 graden. Wachten op de bus die te laat was waardoor wij 40 minuten moesten staan. Dit voor iemand met een progressieve spierziekte, geen bankje, muurtje of stoeltje. De lijst is te lang om op te noemen. Zware misleiding mbt voorlichting en heel weinig tot geen medewerking staf

• 1Kamers
    • 1Eten
  • 8Harma22-10-2021

Net en mooi verblijf!

Hotel El Duque is een erg mooi hotel. Schoon, met ruime en mooie appartementen. Je hebt een eigen keuken & kookgelegenheid, dit vonden wij erg fijn. We hadden geen airco, dat was wel een minpuntje. Het zwembad was schoon, maar wel erg koud. Er stond dat 1 van de zwembaden verwarmd is, dit is echter niet het geval. De ligging is perfect. Winkelcentrum (incl supermarkt) zit er tegenover, het strand en winkelcentrum van El Duque zijn op loopafstand (je moet wel goed ter been zijn) en er is voor het hotel een taxi standplaats. Het eten was oké. Genoeg keuze, maar wel vaak hetzelfde. Voor de ijsjes en meeste andere snacks moest je betalen, ook als je all-inclusive had. De entertainment is aanwezig. Veel activiteiten, ook voor kinderen genoeg te doen (bijv sjoelen of een miniclub) en ‘s avonds is er elke avond minidisco met een show. De show is soms wel erg luidruchtig en gaat lang door.

Personeel was super vriendelijk, +10 punten!

• 9MJM22-10-2021

Heerlijk resort met nette kamers

El Duque hebben we bezocht tijdens de herfstvakantie. Het is een gezellig, mooi opgezet resort. We zaten in een appartement met uitzicht op het grote zwembad.

We hadden all inclusive geboekt, het eten was prima. Ontbijt is zeer uitgebreid en ook de lunch en het diner zijn prima (ietwat hetzelfde eten maar voor ons prima).

‘s Avonds is er entertainment bij het terras van het zwembad. Dit stopt om uiterlijk 23u.

Als je vanuit het resort door de hekken richting winkelcentrum gaat (pas op voor de poes die altijd op de trap ligt te slapen), kun je naar de winkels, naar het strand (playa el Duque is het mooiste!), op donderdag is er markt tegenover het winkelcentrum en je kunt voor een paar euro naar bijv Siam Mall om te winkelen.

Adeje is prachtig! Wij komen nog eens terug en boeken El Duque dan gerust weer.

• 10Zwembad
  • 8Anoek en Erik21-10-2021

Leuk voor paar dagen.

Vriendelijk en hardwerkend personeel. Kamers waren schoon. Elke dag werden de kamers schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Nadeel als je aan de straat kant zit, elke avond erg harde muziek tot diep in de nacht van de kroeg tegenover. Wij zaten een blok erachter met uitkijk op beide zwembaden en hadden we er gelukkig niet veel last van.

Minpuntje gasten die handdoeken op de bedjes leggen en pas na een paar uur aankomen. Vaak alles vol, maar na vragen bij de badmeester werden er gewoon ligbedden opgehaald.

Eten kon beter. Ruime keuze maar eten was elke dag lauw.

Auto kun je huren bij hotel. Goed voor elkaar.

• 7Nico Plönes02-10-2021

Schoon maar ook kakkerlak gezien. Renovatie lijkt

Personeel werkt keihard. Veel schoonmakers en hard werkend personeel maar ook diverse min punten. Eten soms koud gaarkeuken achtige taferelen, B keuze maar wel super aardig. Slecht meubilar op de kamers maar super bedden. Jammer van die gedateerde meubels en all inclusive, snel weer naar Turkeye indien mogelijk.

• 7Kamers
    • 4Eten
  • 8Annemarie Ruijter04-06-2020

Fijn hotel

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Kamer was schoon, fijn zwembad en goed eten. Ligging is ook fijn, de weg naar het strand is wel wat steil (dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit iets minder). Personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam! Bushalte naar het Siam Park voor de deur.

• 7Eddy en Marleen28-12-2019

Goed voor één keer

Voor ons zeker géén vier sterren hotel , eerder drie sterren . Ruim complex met heel vriendelijk personeel . Restaurant is ruim en proper. Eten is meestal lauw , is wel keuze genoeg maar weinig variatie. Hadden tijdens kerstperiode meer kerstsfeer verwacht . Op kerstavond was de all-in al om 22u afgelopen terwijl je toch betaald tot 23u . Op de laatste dag dien je uit te checken om 12u ( is normaal , is overal zo ) maar dan eindigt ook de all -in ook al ben je s avonds pas toegekomen , mits bijbetaling kan je wel nog verder genieten van de all-in ( nooit meegemaakt in 25 jaar en meer dan 50 hotels ) Er is ook totaal géén controle op de dresscode tijdens het diner , heren in( vuile ) korte broek kan blijkbaar. Hadden ook een appartement gekregen ipv studio , was wel positief , was ruim en proper. Behalve de vloer in de badkamer , was plakkerig en direct terug smerig . Animatie stelt weinig voor en toeschouwersruimte is veel te klein

• 7Zwembad
  • 9walter en lies01-12-2019

Een top vakantie!

Vierde keer El Duque dus dat is al een reclame op zich. Kregen zelfs een update , hadden een studio geboekt en kregen een mooi appartement met zicht op zwembad. Zeer vriendelijk personeel die je direct herkennen van vorige vakanties. We hebben weinig opmerkingen betreffende dit hotel : altijd vriendelijk personeel, netjes onderhouden, superlekker ontbijt, het diner vinden we niet direct top maar smaken verschillen maar het was wel uitgebreid zowel hoofdgerechten als desserts. We komen zeker terug. Alleen de service van de Belgische Tui liet te wensen over maar dat heeft niets met de service van het hotel te maken.

• 9jacco07-11-2019

Dikke tip! wij komen zeker terug!

Het is zoals op de foto's. Prachtig en rustig. Wij hebben de hoeveelheid groen en de laagbouw als prettig ervaren. We hadden een baby van 9 maanden bij ons en er was daarvoor een gratis babypakket met prima campingbedje, badje en verschoningskussen. Ook hebben we tegen borg betaling gebruik kunnen maken van een babyfoon. Het personeel was zeer vriendelijk en werkt hard! wat niet verward moet worden met onvriendelijkheid. Het halfpension was ruim voldoende en prima. de kleine kaart bij de bar aan het zwembad was ruim voldoende en goedkoop. De boulevard was 15 minuten wandelen en verdeeld in touristisch en massaal aan de ene kant en luxe en verzorgd aan de andere kant (Costa del Duque) Maar ook daar was het eten/ drinken niet heel duur en de bedjes ook betaalbaar. Onze kamer was overigens erg ruim! van alle gemakken voorzien behalve een vaatwasser. Het terras en buitenaanzicht werkelijk prachtig :D

• 8Harry17-10-2019

Fijne vakantie in leuk complex

Leuk complex naast modern winkelcentrum, alles op loopafstand. Het appartement waar wij verbleven was netjes, schoon en wordt dagelijks bijgehouden. Geen noemenswaardig ongedierte gezien complex wordt goed bijgehouden. Zwembad prima bedjes genoeg en water aangenaam. All inclusive was goed, geen Turkije niveau maar eten was afwisselend en wordt goed aangevuld. Wel vreemd dat All inclusive eindigt als je uitcheckt om 12:00 en pas ‘s avonds vertrekt, minpuntje dus. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat ze lange dagen maken.

Aparthotel El Duque info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)