Hotel Jardin Tropical

SpanjeTenerifeCosta Adeje

8.9FantastischScore uit 228 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
Meer hotel info

Tussen de tropische palmbomen van Jardin Tropical Tenerife geniet je van een luxe zonvakantie. De dag begin je goed met een uitgebreid ontbijt en een verkoelende duik in het zwembad. Veel reviewers schrijven dat ze volgend jaar zeker weer terugkeren naar dit hotel. Benieuwd waarom? Lees dan mee en ontdek of Jardin Tropical de bestemming is voor jou.

Riki en Sjors hebben echt genoten: "Heerlijk hotel met zeer goede service! Wij zijn gisteren teruggekomen na 16 nachten in dit hotel te hebben gelogeerd. Bij aankomst een glaasje cava tijdens het inchecken. Koffers werden netjes naar je kamer gebracht met een korte uitleg waar alles zat in de kamer. Kamer was schoon en ruim voldoende ondanks een 3e bed voor onze dochter. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast maar misschien hadden wij wel rustige buren. Complex is zeer mooi opgebouwd, 2 zwembaden (zout en zoet water), in onze ogen genoeg ligbedden en gratis handdoeken. Ontbijtbuffet is heel erg uitgebreid en vers, verschillende restaurants in het hotel zelf. Wij hebben alleen de 1ste avond in het hotel gegeten, was prima maar wel redelijk prijzig. ... Kortom een heerlijk hotel, ABSOLUUT de moeite waard!"Iris beoordeelt haar verblijf in Jardin Tropical met een 10 en schrijft: "Als je de hoofdpersoon in een sprookje wil zijn moet je hier absoluut naar toe! Wonderschone omgeving, prachtig hotel met uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel. Absolute aanrader."

De ligging

Jardin Tropical Hotel ligt direct aan de gezellige boulevard van Costa Adeje op het Spaanse eiland Tenerife. Het hotel is rustig gelegen, maar je staat zo in het bruisende centrum met gezellige winkels en restaurantjes. Kies bijvoorbeeld voor het toeristische Playa de las Américas, hier kun je uren genieten aan het strand. Struin over de kilometerslange boulevard en strijk neer op een terras. Tijdens je vakantie in Costa Adeje moet je zeker een bezoek brengen aan een van de mooiste stranden van Tenerife: Playa del Duque. In de omgeving kun je ook prachtig duiken! Voor waterpret bezoek je het aller grootste waterpark van Europa, Siam Park. Waterpret gegarandeerd voor alle leeftijden met een enorme keuze aan glijbanen, zwembaden en stroomversnellingen. Voor een spectaculair uitstapje ga je naar de slapende vulkaan El Teide.

Het hotel en faciliteiten

Het 4-sterren hotel bestaat uit 5 verdiepingen met in totaal 419 kamers. Het heeft 2 zwembaden omringd met een prachtige subtropische tuin en een royaal zonneterras met ligstoelen en parasols. Tegen betaling maak je gebruik van de handdoekenservice. Verder zijn er 8 restaurants en 5 bars waar je geniet van lokale als internationale gerechten. Verder heeft het diverse faciliteiten om je verblijf helemaal compleet te maken! Zo kun je optimaal ontspannen in de wellness & spa. Hier geniet je van een sauna, turks bad, massages en diverse behandelingen. Of leef je helemaal uit in de fitnessruimte met direct uitzicht op de zee. Doe mee met de pilates, yoga en spinning activiteiten! Golfliefhebbers gaan naar de golfbaan in de omgeving. Voor de kleine reizigers is er een verwarmd kinderbaden kunnen ze terecht in de kidsclub! Er worden geen speciale kinderactiviteiten georganiseerd. Voor de volwassenen is er 's avonds livemuziek en is er een avond entertainmentprogramma. Een dagje eropuit? Het hotel biedt fietsverhuur aan, van amateur tot professioneel niveau, racefietsen en elektrische fietsen. Voor je huurauto kan je terecht op de bewaakte privé parkeerplaats buiten.

De kamers

De kamers en suites van Jardin Tropical zijn tot in detail ontworpen om rust en ontspanning te garanderen tussen spectaculaire uitzichten en tropische omgevingen. De kamers beschikken over airconditioning, tv, telefoon, wifi, kluis en waterkoker. Daarnaast heeft de badkamer een regendouche, toilet, haardroger, badjas en badslippers. De kamers beschikken over een balkon of terras met keuze uit zeezicht of zwembad. Op aanvraag kan er een babybedje op de kamer worden geplaatst. Het verschil in kamersTweepersoonskamer: De tweepersoonskamer van 28 m² zijn uitgerust met comfortabele eenpersoonsbedden (op verzoek kunnen ze worden omgebouwd tot een kingsize bed) en is te boeken voor maximaal 2 volwassenen en 1 kind. Daarnaast heeft het bovengenoemde faciliteiten. Junior suite: De junior suite is circa 45 m2 groot en beschikt over dezelfde faciliteiten als de tweepersoonskamer. De kamer is geschikt voor maximaal 3 personen en heeft comfortabele bedden en een slaapbank. Suite: De suite is 60 m² groot bestaande uit twee ruimtes. De kamer heeft 2 tweepersoonsbedden en is geschikt voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Bij de 'Preferred Club' kamers zijn extra services inbegrepen. Zo geniet je van vroeg inchecken/laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid), Nespresso-koffiemachine, een kussenmenu, badkamer met exclusieve voorzieningen en toegang tot de clublounge (inclusief drankjes) en de zonsondergang bar.

Eten en drinken

Bij Hotel Jardin Tropical kan je verblijven op basis van logies en ontbijt, halfpension en all inclusive. Zo heb je de keuze uit wel 8 restaurants:Worldcafé: Internationaal gastronomisch buffet voor ontbijt (07:00-10:30) en diner (18:30-22:00) met warme en koude opties voor elk wat wils.Barefoot grill: A la carte lunch (12:30-16:00), snacks (10:00-17:00) en snelle gerechten bij het zwembad. Trattoria: Heerlijke gerechten uit de moderne Italiaanse keuken à la carte geserveerd in een unieke sfeer. Geopend van 18:30 – 22:00 uur. Babbo American Grill: Het à la carte steakhouse voor vleesliefhebbers. Meerdere dagen per week live muziek en geopend van 18:00-23:00. That's a Wrap: De ideale plek om te genieten van verse salades en onze healthy wraps (11:00-18:00).Pintxos: Specialiteiten uit de Spaanse keuken, tapas en pintxos. Geopend van 18:30 – 23:00 uur. Las Rocas: À-la-carterestaurant met internationale keuken met rijst- en visspecialiteiten en een indrukwekkend uitzicht op de zee. Geopend voor lunch van 13:00-15:30 en diner van 18:30-23:00 uur. Gedurende de dag kun je terecht voor diverse drankjes bij een van de 5 bars. Haal de lekkerste koffie en gebak bij Coco Café van 11:00-18:00. Of geniet van verse smoothies en natuurlijke sappen bij het zwembad van 10:30 - 17:30 uur bij zwembad bar Sugar Reef. Nuttig in een rustige sfeer een drankje in de de lobbybar (17:00-01:00). Drink je cocktail naast het zoutwaterzwembad en geniet van de goede sfeer met uitzicht op La Gomera in zwembadbar Las Rocas (10:00-18:00). En bekijk de mooiste zonsondergang in de sunset bar van 12:00 - 20:00 uur.

Goed om te weten

Honden zijn niet toegestaan in deze accommodatie. Tijdens het diner in het à-la-carte restaurant geldt een dresscode: casual, mannen graag in lange broek. Wanneer je verblijft op basis van halfpension kun je het diner ruilen voor de lunch. Het gebruik van de Balinese bedden is gratis voor de Preferred Club, ook het zonneterras is alleen toegankelijk voor deze kamers. Bij Beach club Las Rocas zijn de ligbedden tegen betaling voor alle gasten. Van de twee buitenbaden is er één verwarmd en één met zout water. Deze accommodatie is algemeen geschikt voor personen met beperkte mobiliteit. Wel kom je op het complex regelmatig trapjes tegen. Roken is in dit hotel, zowel binnen als buiten, niet toegestaan.

Bekijk de beschikbaarheid

228 Reviews over Jardin Tropical

• 9Francis De Beus21-07-2022

Geweldig goed verzorgd

Echt helemaal goed, de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, het hotel is prachtig en superschoon, het eten heerlijk. Echt een aanrader.

• 7Ros20-08-2019

Niet meer

Op zich mooi maar verouderd, stenen bij zwembad zijn kapot of liggen los. Dochter heeft 2x voet opengehaald. Maar in tegenstelling tot wat er im de brochure staat, wifi is bagger!!!!

Quaility Manager, COMERCIAL, 29-08-2019

Geachte Ros,

In de eerste plaats bedanken wij u voor het kiezen van ons Hotel Jardin Tropical voor uw vakantie.

Het spijt ons te zien dat u niet helemaal tevreden was, door de wifi en door de stenen die los zaten bij het zwembad. We hebben onze technische dienst hierover verwittigd.

Nogmaals bedank voor uw contructieve feedback.

• 9Kris VR18-08-2019

Is en blijft een topper!

Plus : prachtige tuin, exotische en mooie inrichting, verborgen en gezellige hoekjes, geweldige ligging, groot en proper zwembad, lekker en ruim ontbijt, rustige sfeer,... Min: rokers hebben mooiste locaties voor ontbijt en diner, Beach club ook toegankelijk voor niet hotel gasten

Quaility Manager, COMERCIAL, 19-08-2019

Geachte Kris,

Wij bedanken u voor het kiezen van ons Hotel Jardin Tropical voor uw vakantie.

Vriendelijk bedankt voor uw contructieve comentaar over uw ervaring tijdens uw vakantie.

Tot een volgende keer.

• 9Riki en Sjors14-08-2019

Fantastisch hotel, topligging, heerlijk genieten!

Heerlijk hotel met zeer goede service! Wij zijn gisteren teruggekomen na 16 nachten in dit hotel te hebben gelogeerd. Bij aankomst een glaasje cava tijdens het inchecken. Koffers werden netjes naar je kamer gebracht met een korte uitleg waar alles zat in de kamer. Kamer was schoon en ruim voldoende ondanks een 3e bed voor onze dochter. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast maar misschien hadden wij wel rustige buren. Complex is zeer mooi opgebouwd, 2 zwembaden [ zout en zoet water ], in onze ogen genoeg ligbedden en gratis handdoeken. Ontbijtbuffet is heel erg uitgebreid en vers, verschillende restaurants in het hotel zelf. Wij hebben alleen de 1ste avond in het hotel gegeten, was prima maar wel redelijk prijzig. Wij zijn in de avond lekker de boulevard opgegaan en belanden 9 van de 10 keer bij restaurant The Embassy, geweldig eten en top personeel. Kortom een heerlijk hotel, ABSOLUUT de moeite waard!

Quaility Manager, COMERCIAL, 19-08-2019

Geachte Riki en Sjors,

Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons hotel Jardín Tropical tijdens uw verblijf in Tenerife, en voor wat tijd om over uw ervaring te schrijven.

We zijn erg blij dat u een goede tijd bij ons heeft gehad. We houden uw suggesties in gedachten en doen ons uiterste best om ons te verbeteren.

Nogmaals bedankt, we zouden u graag weer verwelkomen!

• 9Melanie19-07-2019

Aanrader!

Ik heb hier samen met mijn moeder een weekje verbleven, en wat hebben wij het naar ons zij gehad! Alles is zo goed geregeld! Toen we aankwamen mochten we plaats nemen aan een balie en kregen wij een drankje en vervolgens werden we naar onze kamer gebracht. Wij hadden (volgensmij) een normale 2/3 persoons kamer geboekt, een hele nette kamer met mooie versieringen. Maar na 2 nachten hadden wij teveel geluidsoverlast en hebben wij netjes een nieuwe kamer toegewezen gekregen. Ook het ontbijt was super voor ieder wat wils. Zwembad aan de zee is erg koud en alleen voor de bikkels om in te zwemmen, wel is het daar lekker rustig en heb je een prachtig uitzicht. Het andere verwarmde zwembad was heerlijk om in te zwemmen, alleen is het hier erg druk en zijn er wel wat kinderen. Al met al hebben wij het prima naar ons zin gehad en raad ik dit hotel zeker aan!

• 10Kamers
    • 8Zwembad

Lieve Melanie,

Vriendelijk bedankt voor uw commentaar op uw verblijf bij ons.

Wij hopen u nog een volgend verblijf te mogen verwelkomen.

• 10Iris Woud Niedenzu18-07-2019

Schitterend

Als je de hoofdpersoon in een sprookje wil zijn moet je hier absoluut naar toe !! Wonderschone omgeving, prachtig hotel met uiterst vriendelijk en vakbekwaam personeel .Absolute aanrader.

Geachte Mevr. Woud,

Wij bedanken u voor uw feedback over uw verblijf bij ons.

We zijn blij te zien dat u zo van uw verblijf heeft genoten.

Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen.

• 9H. Kamran16-07-2019

Jardin Tropical, prachtig hotel met verbeterpunten

Het is een fantastische hotel met alles erop en eraan. The club is geweldig, echter betaal je wel 80 euro per dag extra. Het uitzicht is inspirerend. Kamers goed schoon. Wij hadden met ontbijt. Niks op aan te merken. Borden worden netjes opgeruimd en er is voor ieders wat wils. Minpunten: Als je auto huurt en je wilt gebruik maken van de parkeerplekken bij Jardin Tropical betaal je 15 euro per dag! Hou er rekening mee. Je kan ook gratis parkeren, alleen moet je wel verder op. Vaak zijn alle parkeerplekken vol. S'avond wordt vergeleken met andere hotels amper wat gedaan met animatie. Er komt alleen van 19:00 tot 21:00 live muziek (alleen 1 iemand komt dan nummers live zingen).
    De Poolparty was ZWAAR waardeloos. Was amper publiek en animo voor. Tip: Animatie team mag en kan ZEKER beter Waterval ging 16:00 ook uit. Snapte ik ook niet? Terwijl zwembad tot 19:00 open was.

Het personeel doet ze werk uitstekend. Niks op aan te merken.

• 10Kamers
    • 7Zwembad

Geachte H. Kamran,

Wij bedanken u vriendelijk voor uw constructieve commentaren.

Wij hopen nog eens te mogen begroeten.

• 8Jane12-07-2019

Relaxed

Heerlijk hotel! Bij aankomst waren ze helaas nog bezig met de schoonmaak van de kamer. Hierdoor troffen wij 2 dagen later in de minikoelkast nog beschimmelde kaas aan (ivm snelheid vergeten ?) bij het zout water zwembad lig je heerlijk relaxed en zijn bedjes goed verdeelt. Niet zoals bij het verwarmde zwembad je naast je buurmand ligt. Het buffet werd ons aangeboden met korting. Achteraf was dit helaas niet verrekend. De italiaan in het hotel is wel echt een aanrader! De ramblas is goed te bewandelen vanaf het hotel. Ook leuke restaurantjes in de buurt. Wij zijn net voor het hoogseizoen gegaan. Toen waren er nog geen activiteiten zoals watergym etc. Het ontbijt is heel uitgebreid

• 7Eten
    • 8Kamers

Geachte Jane,

Wij bedanken u voor uw opinie over uw verblijf bij ons.

Wij hopen u nog een keer te mogen begroeten.

• 7Koppel28-03-2019

Niet iedere aanpassing is een verbetering

Voor de 3e keer hebben we voor dit hotel gekozen. Dit is deze keer wel wat tegengevallen. De zonnebedjes en parasols, welke in de eerdere reviews als versleten waren aangemerkt, zijn inmiddels vervangen. Alleen door het ontbreken van een matrasje erg oncomfortabel. Als je zeker wilt zijn van een plekje moet je om 09:30 uur bij de ingang staan van het terras (mensen gaan rennend naar de bedjes). Door de introductie van VIP-kamers met bijbehorende priviliges vond ik het jammer om te zien dat het sunset terras niet meer voor normale gasten bereikbaar was. Bij een standaard kamer krijg je nu uitzicht op vuilcontainers en een weg. Via receptie kregen we wel een kamer die hoger gelegen was maar met hetzelfde uitzicht. Uitzicht op tuin/zwembad kan tegen meerprijs. Vroeger kregen we wel tuinzicht. Ondanks ruim van te voren aangeven dat je de kamer wilt verlengen ivm late vlucht kon dit niet. We konden wel een uur opfrissen in courtesy room.

• 7Kamers
    • 8Zwembad

Quaility Manager, COMERCIAL, 03-01-2020

Wij bedanken u voor uw feedback, deze helpen ons te verbeteren.

Het spijt ons dat u niet geheel tevreved was met uw verblijf bij ons.

Mte vriendelijke groeten, Quality Manager

• 9Elise10-12-2018

Prachtig hotel

Wij waren vorig jaar in hotel guyarmina prinses geweest die dit jaar in verbouwing was en zochten een soortgelijke hotel en kwam na enige zoektocht terecht bij hotel jardin tropical. De binnenkomst met champagne was al gelijk een pluspunt en dat je koffers gelijk naar boven werd gebracht top!! Onze kamer was mooi versierd en leuke kaart met bonbons en champagne stond klaar voor ons 15 jaar huwelijk. Ik vond de kamer wat klein en keken deels op een halve muur maar dat werd snel opgelost en kregen een kamer ernaast toegewezen met wel volledig zeezicht. Het zwembad was prachtig en het ontbijtbuffet overheerlijk teveel om op te noemen en dan een pluim voor de hardwerkend bediening mag ook gezegd worden die zeer netjes en goed opgeleid waren om het je zo goed mogelijk naar je zin te krijgen geweldig!! Kom je smorgens aan gelijk een heerlijke koffie en thee op je schone tafeltje.ook de kamers waren top schoon!! Ligging vonden wij iets minder

• 8Kamers

Quality Manager, COMERCIAL, 17-12-2018

In de eerste plaats willen wij u bedanken voor het kiezen van Jardin Tropical voor uw vakantie en in de tweede plaats voor het nemen van wat tijd om deze recentie te schrijven.

Wij zijn blij te zien dat u het naar uw zin heeft gehad en hopen u in een volgend verblijf te mogen beroeten.

Hotel Jardin Tropical info

• CafeBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (8)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (5)

• KluisBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)