8.1FantastischScore uit 227 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.1

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Alexandre Hotel Gala

Welkom bij ons hotel, waar plezier en ontspanning hand in hand gaan. Geniet van verfrissende duiken in de zwembaden of ontspan op het zandstrand op slechts 5 minuten loopafstand. Onze accommodatie is ideaal voor families, zakelijke reizigers en sportliefhebbers die op zoek zijn naar een centraal gelegen oase van rust. Laat ons u verwelkomen en een onvergetelijke ervaring bezorgen.

Alexandre Hotel Gala

De Ligging

Ons hotel ligt op slechts 15 km van de luchthaven Tenerife Sur. U kunt het hotel gemakkelijk bereiken met de taxi, die ongeveer 20 minuten duurt, of met het openbaar vervoer, dat op 200 meter afstand ligt. Het zandstrand bevindt zich op slechts 5 minuten lopen en de stad en winkelmogelijkheden liggen op korte loopafstand. Voor gasten die met de auto komen, is er parkeergelegenheid beschikbaar tegen een toeslag.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel biedt een scala aan faciliteiten om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Met 2 zwembaden, een fitnessruimte, een wellnesscentrum en diverse sportactiviteiten, zoals tennis en golf, is er voor elk wat wils. Geniet van culinaire hoogstandjes in het buffetrestaurant of ontspan met een drankje in een van de twee bars. De kamers zijn smaakvol ingericht en bieden moderne voorzieningen voor uw comfort. Voor gezinnen zijn er ruime familiekamers beschikbaar.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van verschillende eet- en drinkgelegenheden. Kies uit overnachting met ontbijt, halfpension, volpension of all-inclusive. Bij all-inclusive zijn snacks en geselecteerde drankjes inbegrepen. Het restaurant biedt een gevarieerd buffet en speciale dieetgerechten zijn op verzoek beschikbaar. De bars serveren verfrissende drankjes en heerlijke cocktails voor een ontspannen avond.

Goed om te weten

Bij het inchecken kan een toeristenbelasting worden gevraagd. Uitchecktijden zijn doorgaans in de ochtend. Het hotel biedt een scala aan diensten, waaronder roomservice, een wasservice en een businesscenter. Betalingen kunnen worden gedaan met American Express, Visa, Diners Club en MasterCard. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de receptie.

• 24 uur inchecken

[email protected]

3 Avenida Arquitecto Gomez Cuesta 3, E-38660

Website

Alexandre Hotel Gala

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.