Appartement Coral Compostela Beach

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8.4FantastischScore uit 375 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Zwembad
Meer appartement info

Family Garden Compostela Beach Tenerife is een appartementencomplex met een centrale ligging. Meteen buiten het hotel vind je gezellige restaurantjes, winkels en bars. Of loop door naar het gezellige centrum van Playa de Las Américas. Veel gasten overnachten hier met het hele gezin vanwege de kindvriendelijke faciliteiten. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee. ## Faciliteiten Reviewers vinden de appartementen in Family Garden Compostela Beach prima, net als de bedden. Al zijn sommige appartementen wel aan een renovatie toe volgens Marlies: *‘Appartementen waren wat gedateerd maar schoon en netjes. Goede bedden.’* Hou er ook rekening mee dat je soms feestvierders voorbij kunt horen komen vanwege de levendige omgeving. Maar dit mag volgens gasten de pret niet drukken. Wil je graag de hele dag door genieten van uitzicht op zee? Tegen een kleine betaling slaap je in een appartement met zeezicht. Vervelen zul je je niet snel bij Family Garden Compostela Beach Tenerife. Overdag is het volgens jullie heerlijk vertoeven aan het zwembad, waar ondanks het handdoekje leggen altijd wel een bedje vrij is. Terwijl de kids spetteren in het speciale kinderbadje, haal jij drankjes bij de poolbar. Met je voeten in het water geniet je van een verkoelend drankje. Ook bij de miniclub is het voor de kids altijd een feestje. Voor een goede nachtrust zit je goed bij Family Garden Compostela Beach. Om 23.00 is het helemaal stil in het complex zodat je helemaal tot rust kunt komen voor een nieuwe dag op het zonnige Tenerife. Reviewer Kim schrijft hierover: *‘Na 23:00 uur is het ook echt stil op het park en het personeel ziet hierop toe. In de avond loopt er extra beveiliging maar dat is eigenlijk niet nodig, het is super veilig.’* ## Ligging Family Garden Compostela Beach Tenerife ligt volgens reviewers op een ideale plek. Vanuit dit appartementencomplex vind je namelijk alles op loopafstand. Ruil je de luxe tijdelijk liever in voor de gezelligheid en een bruisend centrum? Dan zit je hier helemaal goed. Om een lekker hapje te eten hoef je volgens jullie niet ver te lopen. Op 500 meter van het complex liggen verschillende restaurants. Of loop iets verder door naar het centrum van de levendige badplaats Playa de Las Américas. Reviewer Kim is in ieder geval enthousiast: *‘Het complex ligt tegen het centrum aan en langs een boulevard en strand. Hierdoor ben je voorzien van alle gemakken. Ook een supermarkt is op loopafstand, net als vele restaurants, gratis bussen naar parken en taxi's voor de deur.’* Nog op zoek naar een leuk uitje vanuit Family Garden Compostela Beach? Dan heeft reviewer Anouk nog een goede tip: *‘Boek de excursie Teide by night. Wij hebben nog nooit zoiets moois gezien!’* Ga je verder het land in? Bezoek dan zeker de top van de vulkaan Pico del Teide. Onderweg naar de top stop je een aantal keer om te genieten van het mooie uitzicht.

Bekijk de beschikbaarheid

375 Reviews over Coral Compostela Beach

• 6Ashley08-09-2022

prima als je niet veel eist

Het appartement is op zich prima. Echter waren er voor ons wel wat nadelen. Iedere ochtend kon je de wekker zetten om een handdoek neer te leggen. Deed je dat niet, dan had je geen plek meer om 09:30 uur! Verder is de schoonmaak zeer matig, binnen 5 min zijn ze klaar. Vieze handdoeken worden weer opgevouwen en teruggelegd. Wij hebben daarom bij de receptie nieuwe handdoeken gevraagd. Dit was gelukkig geen probleem. Voor de WiFi in openbare ruimtes en op de kamer moet betaald worden. 15 euro per week en voor 2 telefoons 25 euro per week. Dat is niet meer van deze tijd. Verder is het aan te raden geen transfer te boeken; maar gewoon een taxi te nemen. Dit is sneller en goedkoper (wij hebben anderhalf uur moeten wachten voordat we werden weggebracht)

• 7Kamers
    • 5Eten
    • 4Natuur
  • 5Nina26-08-2022

Handdoeken leggen en kakkerlakken😨😨

Enige pluspunt die ik kan benoemen is de omgeving waar het hotel ligt. Maar zeker geen 8,4. Neem je wekker maar mee, vanaf half 8 al klaar staan om te rennen!! naar een bedje! Wordt verder niks aan gedaan, alleen maar aangemoedigd door er een soort race van te maken. Personeel is ook niet vriendelijk te noemen, kan nog geen hallo of goedemorgen vanaf. Kamers sommige wel gerenoveerd, die zien er netjes uit. Een entertainer op zoveel mensen is ook veel te kort. Helaas wordt er hier goed schoongemaakt, waardoor er al snel kakkerlakken liepen. Bedden verschonen is ook niet gebeurt. Kortom dit hotel is echt geen aanrader. Omgeving zeer zeker wel! Leuke restaurantjes!

• 5Kamers
    • 5Eten
    • 4Natuur
  • 9Mirjam Plug17-08-2022

Heerlijk schoon appartement op een schoon complex.

Heerlijk appartement, met 3 personen (2 volwassenen en 1 kind van 13 jaar). 1 slaapkamer, dochter sliep op de slaapbank in de woonkamer, wisten we van te voren. Alles aanwezig, schoon (5 x per week schoongemaakt en schone handdoeken). Ook het appartementencomplex wordt goed schoongemaakt. Het zijn de (Engelse) gasten die er een bende van maken, laten o.a. omgevallen drinkbekers gewoon liggen bij het zwembad. Appartement aan de zwembadzijde, gezellig. Jammer dat (vooral de Engelse gasten) 's avonds zoveel lawaai maken! Appartement heel centraal gelegen, je loopt zo de boulevard op. Strand van Arona - Playa Las Americas ligt om de hoek, perfect! Heel gezellige plaats, ook Los Christianos een aanrader (voor zowel strand als eetgelegenheden). 1 groot minpunt, dit heb ik ook gemeld bij het complex, gasten leggen elke dag om 7.45 uur hun handdoeken neer, dit is echt vervelend en schandalig dat anderen na 8.00 uur geen bedje/parasol hebben.

• 9Kamers
    • 9Natuur
  • 8Frederiek Boerma07-08-2022

Zeer tevreden over onze vakantie

Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Ontbijt (€ 9,50 p.p.) en het diner (€ 21,25 p.p.) waren prima (buffet). Als er 2 betalende volwassenen zijn, eten de kinderen gratis mee. All-in kost € 45,- p.p.p.d. De ligbedden aan het zwembad zijn prima. Jammer dat er om 07.30 uur handdoeken gelegd worden door gasten. Schoonmaak zwembad prima. Het appartement wordt 5x per week schoongemaakt incl. schone handdoeken en beddengoed. Acco ligt dicht bij 2 stranden (1 met zwart zand en 1 met geel zand). Ook ligt de acco dicht bij diverse restaurants, winkels, bars, etc. De minigolf bij Parque Santiago (paar min. lopen) is erg leuk om te doen (9 of 18 holes). Het is erg leuk om de gehele boulevard te bewandelen (7 km.). Onze slaapkamer lag aan de straatkant. Lawaai tot 00.30 uur. Autohuur hebben wij 2x gedaan vanuit de lobby (zuil van Avis). Loro Parque super, Aquapark wel aardig, Siampark niet leuk (ik)/leuk (vriend en onze dochter van 7).

• 8Kamers
    • 8Eten
    • 8Natuur
  • 8Jean03-08-2022

Locatie top, accomodatie ruim voldoende

Jouw review Locatie goed. Personeel vriendelijk. Schoonmaak goed, desondanks kakkerlakken gezien. 2 kamerapp/zeezicht: bedbank alleen geschikt voor kleiner dan 150cm, matras bedbank +/- 10 cm dik. Compleet en compact, eten moet op terras gebeuren. Terras (ong 4 x 2m) voorzien van parasol en wasrek (uitrekbaar). Slaapkamer ok met ruime inbouwkast. Zwembad te klein in verhouding met aantal gasten. Ligbedden te weinig, zag mensen om 07.45! in de rij staan en rennen naar een ligbed, nadat de badmeester het teken zwembad open gaf.

Geen gebruik gemaakt van kinderclub of eetmogelijkheden.

• 7Kamers
    • 7Eten
    • 7Natuur
  • 8Fam de Groot20-07-2022

Fijne vakantie gehad!

Fijn verblijf gehad in een gerenoveerd 3 kamer appartement met Sunweb. Precies hoe een 3 sterren appartement moet zijn, niet meer en niet minder. Als je meer luxe wilt moet je een 4 of 5 sterren hotel nemen. Het ontbijt was prima en de appartementen werden goed schoon gemaakt. We hadden een balkon van 7 bij 2 meter met uitzicht op zee terwijl we dit niet hadden geboekt. De ligging was subliem. Je zit echt overal dichtbij . Het entertainment werd gedaan door 1 man die het werkelijk super deed. Hier is door het management nog wel wat te verbeteren door er wat meer mensen op te zetten maar de kinderen vonden het geweldig dus ja waarom nog meer overhoop halen. Al met al een aanrader. Advies betaal iets meer en neem een 3 kamerappartement ipv een 2 kamer. Ik snap dat deze kamers wat minder goed reviews oplevert . Wellicht nog een keer terug in de winter!

• 8Kamers
    • 7Eten
    • 6Natuur
  • 9Maria18-03-2022

Goede locatie op top ligging

Prima appartementen, op top ligging, bij strand en centrum. Binnen appartementen complex lekker rust bij het mooie zwembad.

• 9Kamers
    • 9Eten
    • 9Natuur
  • 9Marion17-12-2019

Prima appartement, goede ligging bij het strand en in het centrum. Receptie medewerkers aardig. Wij komen hier zeker terug.

• 8Inrichting
    • 9Hoeveelheid ruimte
  • 7Kelly17-10-2019

Mooie ligging, prima hotel, animatie erg slecht

Schoon appartement... Ontbijt prima Animatie zwaar beneden peil... Bijv abba avond (3 liedjes werden gezongen) En 80's avond ( duurde krap 45 min ) Ligging hotel wel super, strand winkels en restaurants in overvloed...

• 7Inrichting
    • 7Hoeveelheid ruimte
  • 5Dorien13-08-2019

Geen aanrader!!!

Bij aankomst waren de appartementen overboekt! We hadden 2 3-kamer appartementen en 1 2-kamer app geboekt. Heeft totaal 3 dagen geduurd voordat we allemaal goed zaten. Heel erg onvriendelijk en brutaal bij de receptie! Vooral de Nederlands sprekende vrouw!!! Kamers waren erg vies, overal lagen nog haren. Schoonmaak liet te wensen over. Erg warm op de kamers. Hangt alleen een waaier in de woonkamer. Zijn hier jaren geleden ook regelmatig geweest, maar dit is echt onze allerlaatste keer!! Touroperator heeft ook erg weinig voor ons betekend!!! Heel jammer

• 4Inrichting

• MastercardBeschikbaar

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (5)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne