Hotel H10 Conquistador

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8.1FantastischScore uit 3759 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
Meer hotel info

Hotel H10 Conquistador is een van de meest geliefde hotels op Tenerife. Niet gek dat het daarom ook een van onze best beoordeelde hotels is! Het hotel heeft een ideale ligging, want je kan je onder laten dompelen in de bruisende omgeving van Playa de las Americas of juist de rust opzoeken tijdens een wandeling over de boulevard. Bij het hotel geniet je van allerlei luxe faciliteiten, zoals het mooie zwembad en de spa. Dit wordt een vakantie vol ontspanning!

Veel vakantiegangers gingen je voor. De beoordelingen die zij achterlaten zijn over het algemeen erg enthousiast. Ze beschrijven dat het hotel centraal gelegen is in het centrum van Playas de las Americas. Binnen 10 minuten sta je met je voeten op het populaire zandstrand van Playas de Troya. Vakantieganger Lucien heeft een top vakantie gehad bij H10 Conquistador. Ze zegt: “Hotel is rustig gelegen en toch dichtbij de bruisende boulevard. Je kan heel goedkoop eten en drinken in de vele restaurantjes en bars.” Ze komt zeker nog een keer terug. Vakantiegangers zijn over het algemeen enthousiast over het vriendelijke personeel, het mooie zwembad en de schone kamers, maar de bedden zijn wel aan de harde kant. H10 Conquistador scoort goed op de afwisselende en smaakvolle keuken in het à la carte restaurant. Heidi’s haar favorieten waren het Italiaanse restaurant en het steakhouse. Ook serveren ze heerlijke cocktails en koffies waar je van geniet in de zon. Familie H is samen met de kinderen op vakantie naar H10 Conquistador geweest. Ze zijn erg te spreken over de prijs/kwaliteit verhouding, maar geven aan dat het geen kindvriendelijk hotel is. Door de zwembadregels en weinig animatie faciliteiten is het een minder geschikte keuze voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar.

De ligging

H10 Conquistador ligt in het toeristische centrum van Playa de las Americas, maar is toch redelijk rustig gelegen. Zo kan je de drukte op zoeken of je juist terugtrekken bij het hotel. Het dichtstbijzijnde strand ligt op ongeveer 400 meter afstand. Het meest bekende strand van Tenerife, de Playas de Troya, ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand. In de nabije omgeving vind je verschillende discotheken, restaurants, bars en tal van winkelmogelijkheden. Op 100 meter van het hotel vertrekt een bus. De luchthaven Reina Sofia is met openbaar vervoer in ongeveer 15 minuten te bereiken.

Het hotel en faciliteiten

H10 Conquistador is in 1984 gebouwd en heeft in totaal 485 kamers. Je wordt welkom geheten bij de receptie in de ontvangsthal, die 24 uur per dag bereikbaar is. Het hotel heeft verschillende voorzieningen, waaronder WiFi in de gemeenschappelijke ruimtes, een kluis, een geldautomaat en een wisselkantoor. Verder heeft het hotel een binnentuin, een parkeerplaats, een buitenspeelplaats, een krantenkiosk en een binnenspeelruimte. Tegen betaling maak je gebruik van de kinderopvang, medische dienst, wasservice, roomservice en kapsalon. Sportieve gasten huren een fiets bij de fietsverhuur, waarmee je de prachtige omgeving kan verkennen. Tot slot heeft het hotel ook twee conferentieruimtes beschikbaar voor lezingen, congressen of presentaties.H10 Conquistador beschikt over een buitenzwembad met een apart kinderbad, waar jong en oud heel wat waterpret beleven. Er is ook een bubbelbad aanwezig. Het zwembad is omgeven door een zonneterras met ligstoelen en parasols. Voor een verfrissend drankje of een snack kan je terecht bij de poolbar. Het hotel biedt verschillende sportieve activiteiten aan zoals fietsen of mountainbiken, tennis, jeu de boules en boogschieten.Verder kan je bij H10 Conquistador verschillende watersportactiviteiten beoefenen, zoals kitesurfen, aquafitness en tegen betaling catamaran zeilen en kajakken.Tegen betaling maak je gebruik van de fitnessruimte, speel je tafeltennis of een potje biljart. Het hotel biedt verschillende wellness arrangementen aan in de spa, zoals een hamam, een schoonheidssalon, hydrotherapie behandelingen, thalasso behandelingen en een zonnestudio. Tegen betaling ga je naar de sauna of het stoombad of boek je een massagebehandeling.

De kamers

Alle kamers van H10 Conquistador beschikken over airconditioning en een badkamer met bad en douche. De kamers hebben een kluisje en een minibar, waar je tegen betaling gebruik van maakt. Er is een balkon of terras met zitje aanwezig, waar je volop geniet van de Spaanse zon!. Daarnaast zijn er koffie- en theefaciliteiten, een telefoon, een televisie, een radio, een wekker en gratis WiFi. Voor gezinnen met kinderen zijn er speciale familiekamers beschikbaar.Het verschil in kamersH10 Conquistador heeft standaard kamers, superior standaard kamers, junior suites en privilege suites. De standaardkamers beschikken over alle standaard faciliteiten, maar je krijgt ook een flesje water per persoon als welkomstcadeau. De superior standaardkamers hebben twee eenpersoonsbedden, een balkon met zicht op het zwembad, toiletartikelen, een televisie met internationale zenders, een koffiemachine, handdoeken voor bij het zwembad en airconditioning. Als welkomst cadeau krijg je een flesje water per persoon.De junior suites hebben twee eenpersoonsbedden of een sofabed. Er is een balkon met tuinzicht of zeezicht en een badkamer met toiletartikelen, badjassen en badslippers. In de kamer vind je een nespresso koffiemachine, een televisie met internationale zenders en airconditioning. Ook hier krijg je een flesje water per persoon bij aankomst. De privilege suites hebben twee eenpersoonsbedden en een balkon met zeezicht. Ze hebben toegang tot de privilege lounge, een speciale menu's voor ontbijt en diner, gepersonaliseerde incheck- en uitcheck services, een chill-out zone, ligbedden, dagelijks nieuws en weerbericht, een iDock station (op verzoek), een nespresso koffiemachine, exclusieve handdoeken voor bij het zwembad en gratis toegang tot de spa. De kamer wordt twee keer per dag schoongemaakt. Er is een televisie met internationale zenders, een kussenmenu en airconditioning.

Eten en drinken

Je verblijft bij H10 Conquistador op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij halfpension zit ontbijt en diner inbegrepen en bij all-inclusive verzorging ook de lunch en een selectie aan hapjes en drankjes. De hoofdmaaltijden worden in buffetvorm geserveerd, waarbij live cooking aanwezig is. Op aanvraag worden er dieetgerechten, glutenvrije maaltijden en vegetarische maaltijden bereid. Bij de bar kan je terecht voor alcoholische drankjes, alcoholvrije drankjes en snacks. Bij H10 Conquistador wordt het ontbijtbuffet geserveerd van 07.30 tot 10.30 uur. De lunch is van 13.00 tot 15.00 uur en het diner, in buffetvorm, is van 18:30 tot 21:30 uur. Even zin in een klein tussendoortje? Tussen 15.00 en 18.00 uur liggen er snacks en hapjes voor je klaar en kan je tussen 09:00 en 00:00 uur lekkere drankjes halen. Tussen 16.00 en 18.00 kun je genieten van een heerlijke high tea met zoete en hartige happen.

All inclusive vakantie

Hotel H10 Conquistador is een goede keuze voor vakantiegangers die er even helemaal tussenuit willen. Naast een halfpension, ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet heeft het hotel een all inclusive service. Deze all inclusive formule biedt alle faciliteiten voor een heerlijke vakantie waar je compleet kan ontspannen.

Goed om te weten

- Creditcard van American Express, Visa, Diners Club en Mastercard worden geaccepteerd bij H10 Conquistador. - Dit is een duurzame accommodatie. Dit betekent dat werknemers een eerlijk loon krijgen en dat er zuinig wordt gedaan met water, energie en afval. - Soms gaat de miniclub buiten het hoogseizoen niet door omdat er te weinig kinderen zijn.- Mannen worden geacht tijdens het diner een lange broek te dragen.

Bekijk de beschikbaarheid

3812 Reviews over H10 Conquistador

• 9huybrechts jean en schellingen anny02-08-2022

FANTASTICH

Gewoonweg een fantastisch hotel , wij zijn er al voor de 11 maal geweest en zullen zolang als we kunnen terug naar dit hotel gaan ,alles erop en eraan , goede ligging het eten is zeer gevarieerd en personeel dik ok we gaan gewoonlijk met acht personen ,eerst met twee en nu al met acht en er staan er nog te wachten om mee te komen groetjes jean huybrechts

Beste Jean Huybrechts en Schellingen anny,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover over uw mooie tijd hier met ons, H10 Conquistador. We waarderen het vertrouwen dat u heeft in ons hotel door het opnieuw te kiezen en te genieten van uw vakantie. We zijn erg blij te weten dat u plezier heeft gehad op uw vakantie en dat u opnieuw wil komen overnachten bij ons, dit is het beste cadeau dat uw ons kunt geven voor onze moeite; een tevreden gast.

We gaan al het personeel de groeten van u doen.

Met vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 9KUIJPERS Mark30-07-2022

Al 27 jaar onze tweede thuis

Nu de coronatijd wat milder is konden we ons lievelingshotel op Tenerife terug bezoeken ! Het werd een bijzondere belevenis. Een knap team medewerkers, heel mooie kamer, zeer lekker en afwisselend eten aan de buffetten, een complete all-in, enthousiaste animatie overdag en ’s avonds…. het was er allemaal zoals we dat al zo lang kennen. Fijn waren de diverse verbeteringen in het hotel, grote en kleine, bijv. de afscheiding tussen de terrassen van de kamers, de nieuwe zonneterrassen met ligbedden, extra trapjes in het zwembad, zeker voor ouderen …. Houden zo ! Misschien zou het goed zijn meermaals aan de bar in de receptie-hall een instrument te laten spelen na de animatie buiten, bijv. trompet, sax, piano …. Wij komen graag nog vaak terug !

• 9Kamers

Beste Mark Kuijpers,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie.

We zijn erg trots om uw vriendelijke woorden te lezen en te weten dat alle verbeteringen die we aanbrengen door onze gasten worden gewaardeerd.

Wij stellen ook uw feedback op prijs en zullen daar in de toekomst uiteraard rekening mee houden,

Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 7Echtpaar van der Veen23-07-2022

H10 C, maakt z'n sterren niet (meer) waar.

In review aan Hotelmanagement vooral gewezen op tekortkomingen in Hospitality. Handhaven Prijs/kwaliteitsverhouding? Kamers schoon en netjes, personeel is voorkomend, werkt hard, service uitstekend en klantgericht. Restaurants, ook ontbijt, lunch, diner dient u je te reserveren!! Niet gereserveerd /aankomst buiten openingstijden =op eigen kosten buiten het hotel. (Boeking lijst vol/ Veel tafels onbezet/ te weinig personeel?). In hoogseizoen, (familieleden in hotel 22-7) is het aan aantal ligbedjes t.o.v. beschikbare ruimte ontoereikend! Het gewaardeerde toezicht op het reserveren van ligbedjes lukt hoogseizoen niet meer. Koffie en sinaasappelsap geconcentreerd zelf uit automaten halen. Geen snacks of ijs tussendoor, minibar bevat geen flesje wijn of knabbels. Bezuinigen+ efficiëntie is goed, maar je wil er als vakantieganger liever niets van merken

• 7Kamers
    • 7Eten
    • 7Zwembad

Beste Echtpaar van der Veen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het delen ervan met andere Zoover gebruikers.

Wij zijn blij te lezen dat ons personeel een goede indruk heeft gemaakt en dat u de kamers schoon en netjes vond.

Wat het reserveringssysteem betreft, wordt niemand zonder maaltijd achtergelaten, ook niet als hij buiten de reserveringstijd aankomt, tenzij hij buiten de diensturen valt. Maar je moet wel wachten, dus je kunt binnenkomen afhankelijk van de dienst.

Er zijn hangmatten voor alle klanten, maar het is mogelijk dat u niet de hangmat vindt die u wilt.

Wat de snacks betreft, zijn er alternatieven bij de poolbar en mike's coffee.

Wij waarderen uw feedback die ons altijd helpt te verbeteren, we zullen er aan blijven werken.

Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 9Ingrid Janssens22-07-2022

Het was weer fantastisch in Hotel Conquistador!

We zijn de 7 e maal naar hotel Conquistador geweest. Een tophotel. we hebben de 1e maal privilege geboekt. Dat is echt top, zoveel meerwaarde. Prachtige mooie kamer, we hadden een hoekkamer. Je kon de zee zien , halfrond, van de voorkant tot het zuidwesten, prachtig zicht op het 7e verdiep. Nespresso en thee op de kamer, alle dagen propere strandhanddoeken. je kan gaan eten, met reservatie, in al de restaurants. De Sakura, zeer lekker eten en verzorgd, ook de italiaan. We hebben in alle restaurants gaan eten. Op het 6e is een lounge, mooie ligstoelen en jacuzi. Privilege is zeker aan te raden. Ook het buffetrestaurant is lekker eten en afwisselend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Perfecte service en prijs = kwaliteit Wij gaan zeker terug en nemen terug privilege Groetjes aan Bernice, Loli, Anna van H10, Israël, Jesus en Jose en ander personeel

• 9Kamers

Daniela, Eigenaar, 02-08-2022

Beste Ingrid Janssens,

Wij danken u en waarderen de tijd die u heeft genomen om een beoordeling achter te laten en danken u voor uw loyaliteit aan ons hotel. Dit helpt ons om ons belangrijkste doel te bereiken; om ervoor te zorgen dat alle gasten een ontspannen en plezierige vakantie hebben.

Onze privilege service is iets wat we ernaar streven om ervoor te zorgen is perfect voor u, we zijn blij dat u gebruik gemaakt van de optie beschikbaar en genoten van de diensten die het aangeboden. Wij danken u voor uw bezoek en kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in de niet al te verre toekomst.

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador's Team!

• 9Kitty28-06-2022

Geweldig hotel

Veel variatie bij het buffet ,als mensen hier over klagen dan weet ik het niet meer. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Heel mooi zwembad met voldoende ligbedden. Alles heel erg schoon zelfs de toiletten bij het zwembad wat ik wel eens anders heb gezien. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen.

• 10Zwembad

Daniela, Eigenaar, 12-07-2022

Beste Kitty, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling en voor het aanbevelen van ons aan andere reizigers. Wij zijn blij dat u genoten heeft van onze diensten en faciliteiten, vooral onze keuken. Nogmaals bedankt om ons aan te bevelen, Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 9Dominique27-06-2022

Heerlijke hotel met perfecte ligging!

Positieve punten: - perfecte ligging: direct aan een lange wandelboulevard aan zee met vele winkels en restaurantjes. Aan de overkant van de boulevard ook een openlucht winkelcentrum; - heel schoon hotel, kamers ook heel schoon; - groot zwembad (meerdere zwembaden, waarvan 1 verwarmd); - heerlijk eten! Vlees wordt vers voor je bereid etc.; - heel fijn dat het reserveren van ligbedjes in de ochtend niet is toegestaan; - animatie is niet zo schreeuwerig aanwezig (fijn!), maar als je er behoefte aan hebt zijn ze er zeker; - mooie avondshows.

Weinig minpunten, maar hierbij toch enkele: - niet direct aan een mooi strand, dus als je een strandliefhebber bent zou ik een ander hotel boeken; - balkon is klein; - liften moet je soms lang op wachten. Als je volledig afhankelijk bent van liften moet je hier dus wel rekening mee houden. - als je niet in een warme periode gaat zijn de zwembaden wat fris (maar er is een verwarmde).

Daniela, Eigenaar, 12-07-2022

Beste Dominique, Hartelijk dank voor uw gedetailleerde beoordeling en voor uw feedback. We zijn er zeker van dat het zeer nuttig zal zijn voor andere reizigers. We zijn blij dat u genoten heeft van onze locatie, hotel en diensten. Wij zullen rekening houden met uw opmerkingen voor verdere verbetering. Vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 8Jennie Hoogerwerf01-06-2022

Prima hotel, Prima ligging...

Pluspunten. Een fijn hotel met prima zwembad. Uitgebreide keuken met goed eten voor ieder wat wils. Kamer niet groot maar goed te doen. Ligging van het hotel is erg goed. Minpunten harde bedden, wij zouden hier niet met kinderen naartoe gaan. Uitleg over de te huren Handdoeken is slecht. Iedereen loopt de eerste dag te zoeken waar je moet zijn. Wij bevelen dit hotel zeker aan.

• 7Kamers
    • 8Eten
    • 8Zwembad

Beste Jennie Hoogerwerf,

Hartelijk dank voor uw aanbeveling op Zoover en dank u voor uw vriendelijke opmerkingen. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en onze prachtige locatie.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen,

Vriendelijke groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 10Van Cleef Josefina29-05-2022

Fantastisch voor herhaling misschien in november.

Hotel heel goede ligging vlak bij de zee en de dijk lans strand zalig wandelen met een briesje soms . Het eten was exelent die het eten niet goed vinden snap ik niet ik vraag me af wat die thuis eten. Personeel heel vriendelijk mooie kamer en badkamer en terrasje met tafeltje en 2 stoelen. Wij hadden met ons 4 Half pension heel lekker eten. Wij zijn van 20/05 tot 27/05/22 geweest. En het weer schitterend.

Daniela, Eigenaar, 15-06-2022

Beste Van Cleef Josefina, Dank u voor uw geweldige recensie over H10Conquistador en voor het aanbevelen aan andere reizigers. We voelen ons echt trots wanneer we opmerkingen als de uwe ontvangen. We proberen altijd om gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen en hun ervaring onvergetelijk te maken. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in H10Conquistador. We zullen al onze persoonlijke overwegingen van u oprecht, Vriendelijke groeten van H10Conquistador's Team!

• 6Tine15-05-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Het eten is geweldig. Eetzaal ongezellig net een voetbalkantines, buiten eten is dan de enigste optie, moet je wel in de rij staan. Slaapkamer klein, kan de koffers niet kwijt, in bad douchen, zeer handig als je wat ouder bent. Bedden klein, slecht matras. Schoonmaak prima, elke dag schone handdoeken. Zwembad te klein, de hele dag vreselijke keiharde muziek . Je staat bij de zwembad bar heel lang in de rij voor een drankje. Ligging is geweldig. Er zaten mensen uit België naast ons, die behoorlijk op leeftijd zijn en al 20 jaar in dit hotel komen, die konden niet douchen in dat bad, bang om uit te glijden. Waarom krijgen mensen die daar al 20 jaar komen geen kamer met alleen een douche, want die zijn er ook.

• 2Kamers
    • 3Zwembad

Beste Tine,

Dank u voor uw beoordeling en feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van onze gastronomie en locatie. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen voldeden wat betreft de grootte van de kamer. Wij hebben vele kamertypes voor vele budgetten. Wat de douche betreft, wij doen ons best om aan alle verzoeken te voldoen, maar vaak vragen gasten niet om een douche. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven. Groeten van het hele H10 Conquistador team.

• 10Luuk27-04-2022

Fijne vakantie

Zeer goede locatie, heerlijk eten en veel entertainment

• 10Zwembad

Daniela Dorta Gagliardone, Eigenaar, 30-04-2022

Beste Luuk,

Dank u voor uw mening en dank u voor uw geweldige commentaar. We zijn blij dat u genoten heeft van ons hotel en de faciliteiten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groeten van het H10 Conquistador's Team.

Hotel H10 Conquistador info

• NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • LoungeBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)