Appartement TIME TO SMILE Coral Dreams

SpanjeTenerifePlaya de las Américas

8.3FantastischScore uit 109 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• 9.8Hygiëne

Appartement info

• Zwembad
Meer appartement info

Op zoek naar een zon, zee en strandvakantie, maar wil je wel graag kleinschalig verblijven? Dan zit je helemaal goed bij appartementencomplex Time to Smile Tenerife. Jullie verblijven hier vooral zonder kinderen vanwege de rustige ligging. Lees mee en ontdek of Coral Dreams Tenerife de bestemming is voor jou.## FaciliteitenBij Coral Dreams Tenerife overnacht je in een ruim en schoon appartement. Reviewer Koelman schrijft: *‘Een heel mooi kleinschalig complex bestaande uit 13 blokken van 4 appartementen. Een onder en bovenverdieping, wij hadden een bovenverdieping met aparte slaapkamer en een balkon. Prima schoonmaak op het complex en in de appartementen.’* Vakantiegangers die een review achterlieten adviseren vooral de eenkamerappartementen vanwege het grote buitenterras met heerlijke ligbedjes. Wel schrijven jullie dat de slaapbank niet geschikt is voor volwassenen.Aan het zwembad van Coral Dreams Tenerife kom je helemaal tot rust. Er staat altijd wel een ligbedje voor je klaar. Geniet met een verkoelend drankje van de Spaanse temperaturen. Let wel op dat je geen nieuwe badkleding aantrekt, volgens jullie kan deze groen worden na een duik in het zwembad. Ook schrijven sommigen dat het wat rustig kan zijn aan het zwembad, omdat er geen muziek of animatie is. Zo schrijft Monique: *‘Wel wat saai aan het zwembad, veel jonge stelletjes. Lekker barretje erbij met snacks (bitterballen, frik spec en kroketten). Hier mag het wel wat gezelliger gemaakt worden dmv muziek bijvoorbeeld’*. Anderen vinden de rust juist een enorm pluspunt. Hou er rekening mee dat de bar al om 22:30 sluit. Ook vinden sommige vakantiegangers het jammer dat je moet betalen voor het verwisselen van handdoeken. Reviewer Claessen schrijft: *‘Het enige minpunt is dat ons niet helemaal duidelijk is gemaakt over het gebruik van de handdoeken bij het zwembad, we moesten € 20,00 borg betalen (gebruikelijk) alleen bleek later dat daarvoor iedere dag € 1,00 per handdoek vanaf werd gehaald, dus voor 10 dgn moesten we € 20,00 betalen’*. ## LiggingTime To Smile Tenerife ligt op 200 meter van het strand vlakbij het gezellige centrum van Playa de las Américas. Volgens jullie heb je in dit hotel nooit last van overlast dankzij de rustige ligging. Sommigen schrijven zelfs dat het complex wat verstopt ligt. Zin in een lekker ontbijtje? Loop dan naar de supermarkt aan de overkant van Coral Dreams Tenerife. Een hapje buiten de deur eten doe je volgens reviewer Riek voordelig bij True Flavors.Op zoek naar een leuke excursie? Dan mag een bezoekje aan vulkaan El Teide niet missen. Reviewer Rob schrijft: *‘Als je op de El Teide naar boven wil met de kabelbaan, kun je vooraf tickets reserveren (online of reisleiding ter plaatse). Dat scheelt tijd in de wachtrij.’*

Bekijk de beschikbaarheid

109 Reviews over TIME TO SMILE Coral Dreams

• 8Gerda15-09-2022

Super verblijf

Ontvangst was prima. Het verdere verblijf top. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het complex is niet supergroot, daardoor altijd ruimte genoeg bij zwembad. Het is er heerlijk rustig, toch overal dichtbij, op vertoon van sleutelkaart bij de supermarkt tegenover het complex kleine korting. Bedden waren prima en bij ons was duidelijk aangegeven wanneer we geen schoonmaak hadden en dan lagen er ook altijd extra handdoeken. Eigenlijk alles top, wij komen graag nog eens terug.

• 9Kamers
    • 8Eten
    • 9Natuur
  • 6Marianne23-06-2022

Niet time to smile waardig

Kamer viel tegen, slechte onhandige kasten voor kleding. Kluis te huur. Badkamer was klein, inloopdouche stelde niet veel voor. Helaas maar 5 dgn schoonmaak alleen werd er niet gecommuniceerd welke dgn. Handig om te weten ivm de handdoeken. Hadden een appartement aan een drukke doorgaande weg. Wel dicht bij het strand. Klein zwembad, bedjes staan dicht op elkaar. Vriendelijk personeel.

• 5Kamers
    • 7Natuur
  • 9M09-03-2022

Fijne plek

Wederom een geweldig verblijf gehad, was onze derde keer hier. Rustig en kleinschalig complex. Perfecte ligging, alles schoon, fijn appartement en vriendelijk personeel. Klein maar goede supermarkt schuin tegenover het complex, ook voor vers gebakken broodjes s'morgens. Kortom een plek om terug te komen.

• 9Kamers
    • 9Eten
  • 9Fam. Roose03-12-2021

Heerlijk genoten

Uitstekende locatie, rustig en schoon. Personeel uitermate vriendelijk!

• 10Kamers
    • 8Eten
    • 8Natuur
  • 10Martin en Margit04-11-2021

Het is een super mooi compact complex. Heel rustig gelegen. 5 min van de boulevard. Alle kanten kan je op. Appartement is super. Wij hebben 4D en dat is echt een aanrader. Super groot balkon op de begaande grond. Alles is in de inventarisatie wat je maar kan bedenken. Nederlandse receptie, super lief en niks is te gek. Als er iets is wordt het gelijk opgelost. Dus alles bij elkaar voor herhaling vatbaar. En Tenerife wat ben je mooi.

• 10Kamers
    • 10Eten
    • 10Natuur
  • 9Simone10-08-2021

Fantastisch verblijf voor herhaling vatbaar

Fantastisch verblijf gehad. 1 kamer appartement op de begane grond, heerlijk met een groot terras, tafel met stoelen en 2 ligbedden. Appartement wordt super schoon gehouden en de bedden liggen heerlijk. Keuken inventaris zeer uitgebreid, eigenlijk alles is goed. Appartementencomplex op loopafstand van het strand, de winkeltjes, restaurantjes, Siam Park en de Siam mail. Top! Zeker voor herhaling vatbaar!

• 10Inrichting
    • 7Zwembad
  • 10Joke Van Naamen19-01-2020

Wij zijn hier 6 weken en voor het 4de jaar. Het is hier super. Rustig complex, weinig tot geen gillende kinderen. Mooie appartementen. Worden goed bijgehouden en de huishoudelijke dienst is super. Het andere personeel zoals Fidel, de klusjes/tuinman is erg behulpzaam. Dit geldt ook voor de receptie. Wij komen in december 2020 weer terug. Het is een beetje thuis komen.

• 10Inrichting
    • 10Hoeveelheid ruimte
    • 10Zwembad
  • 9maes inne26-08-2019

fantastisch

Zon, zee en strandvakantie met een super service en ligging

• 9Inrichting
    • 9Zwembad
  • 8Ferdinand Dalenoort11-07-2019

Eerste maal op Tenerife en geboekt bij Coral Dreams, prima appartement die dagelijks word schoongemaakt, op loopafstand van de boulevard en strandjes, kleinschalig maar goed en rustig gelegen. Wij liepen altijd naar Il Gusto waar je voor een schappelijk prijsje zeer goed kan eten.

• 8Inrichting
    • 8Hoeveelheid ruimte
    • 7Zwembad
  • 9Meine Faas04-07-2019

Heel graag nog een keer naar Coral Dreams!!

Voor de tweede keer naar Time to Smile Coral Dreams geweest en het was net als de eerste keer weer genieten. Een mooi appartement met daarin alles wat je nodig hebt, prima bedden, goede schoonmaak en een gastvrij team! Lekker rustig gelegen maar toch dichtbij de boulevard, winkels, zee en het strand. Ook hadden wij het appartement waar we om gevraagd hadden gekregen. Een prima service dus. Wat ons betreft willen we er nog wel een keer naar toe.

• 9Inrichting

• BarsBeschikbaar (1)

• Balkon terrasBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)