Vakantie in Benicarlo

vakanties Benicarlo

Reviews over Benicarlo

• 8Fam Pool28-06-2014

Leuk stadje

Vooral het oude gedeelte is leuk om doorheen te zwerven, twee grote supermarkten en een gezellige haven.

Gereisd in juni 2014

• 7Rod 11-05-2014

Pleasant and not overcrowded

Has a modern harbour complex with both traditionan fishing and new impresive architecture, also drives into the mountains for a day ia wonderful, scenery great viliges perched on mountains very unspoilt. Peniscola is the star and several visits are in order. We even discovered a nature reserve within the town limits where we saw kingfishers and other intresting birds.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Naam Naam25-08-2012

rustig stadje ideaal strand voor kinderen

rustig stadje met kleine jachthaven, fijn strand met ondiepe zee, ideaal voor kleine kinderen, geen torens aan het strand

januari 2012

• 9Annelie29-11-2009

Echt nog Spanje!

Een leuk dorp met veel winkeltjes een nieuwe Boulevard en stranden die naar Peniscola lopen. Peniscola is een toeristische trekpleister vooral voor Spanjaarden en Fransen. Nederlanders kom je er zelden tegen. Daarom is het zo ontzettend leuk. Het is nog het echte Spanje met hele lieve attente mensen. Wij gaan hier volgend jaar weer naar toe voordat de massa toerisme toeslaat. Het is heerlijk vertoeven als je van zon zee en cultuur houdt. Ideaal voor jonge gezinnen en ouderen die rustig en onbezorgd op vakantie willen. Het is een echte aanrader.

november 2009

• 8Carsten Knier01-05-2007

Wieder einmal Urlaub in Benicarlo, in Benicarlo wird fleißig gebaut und restauriert, trotzdem ist der Ort noch recht ruhig. Ausflüge ins Landesinnere schaffen Abwechslung. Auch Peniscola lohnt sich (inkl. Castello). Hier sollte man recht früh aufbrechen, auch wenn die Lädchen noch nicht alle geöffnet sind. Auch Valltorta, das Ebrodelta und vieles mehr laden ein.

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Carsten Knier01-05-2007

Zwischen Pensicola und Vinaros, ruhiger Ort am Meer, außerhalb des Ortes einige Ferienhäuser/-siedlungen direkt am Meer, überwiegend Kiesstrand, ein Auto vor Ort bietet sich an, für Ausflüge ins Landesinnere und den Einkauf, wer Ruhe und Entspannung sucht, ist hier gut aufgehoben

Gereisd met familie in juli 2004

• 8Dijkstra28-12-2006

Heerlijk stadje,genoeg restuarantjes zandstranden en heel veel Spaanse vakantiegangers. lekker en goedkoop! Vinaros en Peniscola(aangrenzend)zijn zeker het bezoeken waard.

Gereisd met familie in mei 2006

• 10jessica hostyn19-07-2006

wij zijn verleden jaar in juli 2005 geweest voor een tiental dagen. Het is daar echt supertof! En ietske verderop in peniscola heb je een toffe berg vol met kraampjes en restaurantjes. Wij gaan volgend jaar zeker terug, dit jaar konden we niet gaan omdat wij nog maar net een klein kindje hebben. En dat vonden we enorm spijtig!

• 10Stranden

Gereisd in juli 2006

• 5HJK24-05-2006

Dit is echt geen plaats om je vakantie door te brengen. Er is weinig of geen strand, daar moet je echt een heel eind voor verderop richting Peniscola. Gezellige eettentjes hebben wij niet echt gezien, op Nautilus na, die dan ook weer geweldig was.Wij zaten bij de haven(parador) en daar was echt niets te doen.

• 5Stranden

Gereisd in mei 2006