Castelló de la Plana / Castellón de la Plana

Vakantie in Castelló de la Plana / Castellón de la Plana

vakanties Castelló de la Plana / Castellón de la Plana

Reviews over Castelló de la Plana / Castellón de la Plana

• 9Elly 13-11-2013

Erg leuke stad (ook als tripje vanuit Valencia)

Deze stad mag je niet over het hoofd zien. Leuke winkelstraatjes, met diverse mooie gebouwen en pleinen. Wij zijn met de trein vanuit Valencia hier naartoe gereist, en vonden dit zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in november 2013

• 7Jan 21-06-2013

gezellig stadje met leuke zigeunermarkt

We hebben als eerste de zigeunermarkt bezocht en dat is een ware belevenis. Werkelijk alles wordt hier verkocht tegen weggeefprijzen. daarna door het centrum gewandeld(heel mooie oude panden) en in de kathedraal gekeken(niet heel bijzonder). Wel een hele leuke stad om te winkelen en qua cultuur ook bezienswaardig.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 8heer Jans13-06-2012

nog lekker rustig, weinig massatoerisme

redelijk alternatief, maar anders en kleiner, voor Valencia. Wel een el Corte Ingles, maar geen echte grootste winkelhoofdstraat. Stad ligt 10 km van het mooie strand van Benicassim.

• 8Stranden

Alleen gereisd in juni 2012

• 7Roel Winters02-08-2007

Een mooie omgeving met veel gerestaureerde en nieuwe gebouwen. Vooral het havengebied is prachtig aangelegd met fonteinen en mooie pleinen. Een beetje minder is de horeca bij het strand. Bij de stranden staan wel toiletvoorziengen maar die zijn niet altijd even schoon en net. Het nachtleven is goed. Er zijn veel kroegen en clubs die voor het nodige vertier zorgen in de avond.

• 7Stranden

Zakelijk gereisd in juli 2007