Vakantie in Finestrat

vakanties Finestrat

Reviews over Finestrat

• 8heer De Kievithronada30-09-2012

Geen dorp om vakantie te vieren

Woonplaats van familie. Omgeving heel mooi en buiten het dorp om genoeg te doen. Vervoer is zodoende noodzakelijk.

Gereisd met partner in september 2012

• 9heer van herwijnen05-09-2012

Klein, maar gezellig

Goed strand, kind vriendelijk,wordt elke dag schoongemaakt. Barretjes vlak aan strand, mensen vriendelijk. 2 x per week markt. Niet duur. tourist info aan strand + police local en rode kruis. Wat uitgaansleven aangaat, niet zo geschikt voor de jeugd, deze kunnen beter naar Benidorm gaan, maar voor terrasje is dit prima

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8naam naam14-08-2012

goed toeven daar

uitstekend daar en goed klimaat

juli 2012

• 6heer Verkaik28-02-2012

erg verpaupert

Heel veel leegstand van hotels / appartementen wat een nare indruk geeft.

Gereisd met partner in januari 2012

• 0kema09-02-2012

Mooi Finestrat en omgeving

Finestrat, het dorp zelf is best leuk, niet zo toeristisch, ligt ook van de kust af. Het strand gedeelte van Finestrat is zoals overal in Spanje, veel cafe,s ed. De omgeving is erg mooi, als je van wandelen houdt in de natuur, prachtig, maar zorg voor heel goede schoenen. Het eten is er best goed, koffie vind ik er heerlijk, vooral de cortado. Op veel plaatsen koffie met een lekkere brandy, en koek, voor nog geen 2 euro. Ook verschillende keren geluncht met twee man voor nog geen 20 euro. En dan heb je 3 gangen, een fles wijn, en een mand brood. Genieten dus. En autorit door de bergen is ook zeer aan te bevelen. Als je van wat drukte houdt, in de winter is Albir een leuke plaats om er te logeren. Ook Altea.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8edwin.kort19-12-2011

Redelijk

De omgeving is wel zeer mooi, maar om iets te zien moet je wel verder de binnenlanden in. Calpe is veel mooier. Benidorm is op ongeveer 15 minuten rijden.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Suzan Essenius15-10-2011

Heerlijke plek en strand.

De sfeer is goed en je komt er lekker tot rust. Als je de drukte zoekt,ben je zo in Benidorm met al zijn vertier.

Alleen gereisd in oktober 2011

• 9naam naam23-09-2011

Finestrat is voor ons de toekomst

Wij hopen over 'n paar jaar voor langere tijd daar te gaan wonen,want iedere keer als we daar zijn voor 'n korte vakantie voelen we ons helemaal thuis.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Anita Dewulf01-03-2011

Hier kom ik altijd terug !

Rustig en toch alles in de omgeving. Zacht klimaat en prachtige streek. Gezellig strand.

Alleen gereisd in januari 2011

• 8Maurice26-07-2007

In de gemeente Finestrat ligt aan de kust aan de zuidkant tegen Benidorm aan het bijzonder leuke dorpje La Cala de Finestrat. We zaten hier met z'n vieren (mijn vriendin en ik en haar neef met zijn vriendin) in een appartement. Het dorp dat nog sterk groeiende is vorm op dit moment een gezellige satelietgemeente van Benidorm. Dus wil je op steenworp afstand zitten van het bruisende maar wel massale Benidorm en tegelijkertijd de mogelijkheid hebben om te genieten van rust en gezelligheid dan is La Cala echt een aanrader. Bussen rijden er heel de dag door (ook 's nachts) naar Benidorm en omgeving voor de echte feestbeesten. Voor mensen de een rustige vakantie willen met het gezin is La Cala een ideale uitvalsbasis voor strand, cultuur en lekker eten, allen binnen handbereik. Wij gaan in ieder geval nog zeker een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2007