Vakantie in Moncofa / Moncofar

vakanties Moncofa / Moncofar

Reviews over Moncofa / Moncofar

• 8T. C.01-02-2019

Nice quiet town!! Good services and good ride area

Nice quiet town!! Good services and good ride area. Moncofar is a small quite town but having all services you may need. Well communicated by train with Valencia and Castellón. 2 o 3 big supermarkets, shops and coffees. The beach are really good for exercise and walk along. From Moncofar you can enjoy lot of way suitable for riding and nature. No many cars and no crowded. Great

• 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2019

• 5fransblok29-10-2017

Redelijke plaats maar niet bijzonder.

weinig te beleven maar wel een goede supermarkt.

• 7Stranden

Gereisd met partner in september 2017

• 7LAFFORGUE05-09-2014

Pas indispensable

Si on ne lauge pas à Moncafa pas la peine de s'arrêter.

• 4Stranden

augustus 2014

• 7R. Burger24-07-2013

kiezelstranden

Aardige plaats, slechts doorgereden, niet bezocht.

• 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2013

• 8erick.7413-08-2012

jolie petit village

ville tres propre et la mer est tres jolie et chaude ,quelque soirée au village le soir.a 500m du camping

• 8Stranden

augustus 2012

• 8jose18-06-2010

Excelenta lugar para pasar unas buenas vacaciones.

Es un buen lugar para pasr una buenas vacaciones. Estuve el año pasado en una apartamento y me lo pasé bien. Es un lugar tranquilo. No es tan agoviante como otros lugares. No ha problemas de aparcamiento. Tiene todos los servicios a alcance proximos sin necesidad de coger el coche. Contacté con el propietario a través de una web de particulares www.sotoribera.com. Me trataron muy bien. Un saludo para jose que me atiendió muy bien.

augustus 2009

• 6J.A.C. Dusomos11-06-2010

als je van rust houdt okè.

juli en augustus druk,andere maanden zeer rustig. er zijn een paar goede restauranten en er is ook een chinees restaurant.uitgaan is minder.dicht bij valencia en castellon daar is volop gelegenheid voor shoppen en cultuur.goede wegen, binnenland erg mooi.komen hier elk jaar voor 7 à 8 dagen.

• 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2010

• 7irene bachofner22-12-2008

leuke omgeving.

rustige omgeving, goede verbindingen naar het binnenland, en naar valencia en castelon.

• 6Stranden

Gereisd met partner in september 2006

• 7van Hoeck10-02-2008

Wij zijn zowel in oktober 2007 als in februari 2008 op de camping Monmar in Moncofa playa geweest. Het is een verzorgde camping met uitstekende sanitaire voorzieningen. Zowel het strand als de boulevard zijn mooi aangelegd en worden goed onderhouden. Moncofa playa bestaat voornamelijk uit appartementen-complexen die met name tijdens de zomermaanden bewoond zijn. Voor rust en goed weer is Moncofa zeker een aanrader. In de omgeving zijn voldoende mogelijkheden om cultuur op te snuiven ( Valencia 45 km en Castello 20 km). Verder zijn er diverse kleinere dorpen in de omgeving op fietsafstand.

• 7Stranden

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6NvR12-12-2006

Wij zijn er in het najaar (oktober) geweest. Moncofar playa bestaat hoofdzakelijk uit prive vacantieflats welke in onze tijd nauwelijks bewoond werden. Het is bij uitstek een Spaans toeristengebied met veel bouwactiviteiten. De meeste winkels waren dicht. Als u van rust en van fietsen houd is dit een aanrader, zeker de camping MonMar. Geen zand maar grind op het strand. Een mooie boulevard met palmen. Goede fietsmogelijkheden.

• 4Stranden

Gereisd in december 2006