Bed & Breakfast Casa La Paloma

SpanjeValencia (Costa Blanca,Costa de Azahar)Parroquia La Matanza

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Casa La Paloma voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 284 reviews

• Restaurant
  • Speeltuin
  • Rolstoel toegankelijk
  • Zwembad
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

Contact

285 Reviews over Casa La Paloma

• 10Van Endert Carine25-10-2021

Huiselijke b&b

Anja en Ludie doen er alles voor zodat je je welkom voelt, lekker ontbijt met elke dag iets vers gebakken door Anja, super zwembad, prijs-kwaliteit zeker ok !! Rustig gelegen, maar toch dicht bij Murcia !! Wat een mooie stad is !!/

• 9Schelstraete Sabine en Jo25-08-2021

Verhouding prijs/kwaliteit is niet te evenaren.

Van het eerste moment voelden we ons echt welkom. De kamers zijn goed verzorgd. Het ontbijt is gewoonweg fantastisch. Aan Anja is een volleerde bakker verloren gegaan. Verhouding prijs/kwaliteit is niet te evenaren. We kijken al uit naar ons volgende verblijf.

• 9Eten
    • 9Zwembad
  • 10Chantal en edmond10-05-2021

Geweldig

Geweldige en hartelijke ontvangstEen echt thuisgevoel. Geweldig ontbijt, en avondmaal altijd super verzorgd.En altijd staan ze klaar niks was teveel.Kamer super prober.

• 10Francine en Eddie02-11-2020

Van je buren moet je het hebben .....

Wij hebben hier in het verleden meerdere malen gelogeerd en ja, als je "op den buiten" verblijft, dan kan er een haan kraaien en een hond blaffen of ben je iemand die naast de kerk gaat wonen en dan reklameert als de klokken luiden? Op loopafstand zijn er 2 gezellige bar/restaurants en een winkel waar je zowat alles kan vinden. Neen, John, je commentaar is niet gerechtvaardigd. Je hebt er trouwens nog nooit gelogeerd! Proficiat Anja en Ludy voor jullie prestaties.

• 10Christa maes01-11-2020

1 review zijn leugens

De review waar ze zeggen dat het daar rumoerig is en stinkt is dus absoluut niet waar! Het zijn namelijk de jaloerse buren die het er op hebben gezet! Zielig maar het is zo... het is Bij Anja en Ludi fantastisch om te verblijven en je wordt er koninklijk verwend! Alles netjes onderhouden en lekker eten!! Dikke pluim van ons

• 10Mia30-06-2020

Heerlijk tot rust komen

Gelegen tussen de vele appelsien- en citroenbomen is Casa La Paloma de ideale locatie om tot rust te komen. Anja en Ludi zijn momenteel bezig met achteraan een gezellige oase van rust te creëren en vooraan heb je een groot zwembad met heel de dag zon. Het eten dat je 's avonds voorgeschoteld krijgt, is altijd tip top in orde. Ook het ontbijt bestaat uit allemaal zelfgemaakte producten zoals koffiekoeken, brood, confituur, granola, .... Als je naar de Casa komt, raad ik aan om een auto te huren vermits er hele mooie uitstappen zijn die je kan gaan doen. Indien Anja en Ludi tijd hebben, nemen ze je ook graag mee op stap. Kortom voor wie even nood heeft aan in de watten gelegd te worden, is hier op zijn plaats!

• 9Kamers
  • 10Annick en Daniel28-07-2019

Totaal verwennerij met 2 topkoks

Zeer leuke B&B met super vriendelijke uitbaters.Gasten verwennen staat op de 1ste plaats bij Anja en Ludi. Voor de heerlijke paella moet je zeker bij Ludi zijn ;Anja daarentegen is dan weer de specialist in het bakken van lekkere broodjes en taarten en nog zoveel meer.Niets is hun teveel gaan ook indien mogelijk graag mee op uitstap om de streek te verkennen. Niet twijfelen ;snel boeken.

• 10Karolien16-06-2019

Als een god(in) in... Spanje 😊

Ik mocht van Anja niet overal een 10 geven want dan had ze niets meer waar ze aan kon werken en ze gelooft er niet in dat het allemaal zo goed kan zijn, dus heb dat niet gedaan 😉 Maar je kan eigenlijk niet anders want het is echt zooo heerlijk daar! Mooie omgeving, geweldige gastvrouw -en heer, heerlijk eten en mooie kamers! We kunnen enkel vragen om zo verder te doen want wij komen zeker terug! Dankjewel Anja en Ludi voor een fantastische vakantie 😘😘

• 10Marina Bogaert21-05-2019

Rustige,zalige plek

Fantastische service ! Nu weten we wat “in de watten leggen“ betekenen kan !! Zeer vriendelijk,familiaal en zooooo lekker eten , je kan er niks misvragen,ze voldoen aan al onze wensen! Heerlijke sangria 🤣 We komen zeker terug 👍👍

• 10Tanja Maes14-05-2019

Hier word je in de watten gelegd!

Gelegen tussen de citroen- en sinaasappelbomen ligt deze rustige b&b. Het gaat er hier zeer gemoedelijk aan toe. Het ontbijt wordt volledig door Anja en Ludi zelf gemaakt. Ook het avondeten is fantastisch lekker. Voor de kinderen is een speeltuintje voorzien. Groot fantastisch zwembad.

Wij komen zeker terug!

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met