Hotel Palm Wings Ephesus

TurkijeEgeïsche ZeeAydin

8.9FantastischScore uit 308 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Waterpark
Meer hotel info

Palm Wings Ephesus Beach Resort heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding. Verwacht geen enorme luxe, maar wel goed verzorgde kamers, een schoon zwembad en leuke animatie. Palm Wings Ephesus Hotel ligt vlak aan een heel mooi strand. In de oude stad Efeze ontdek je de Turkse geschiedenis. Hier kun je de Grieks-Romeinse opgravingen bewonderen.

Bekijk de beschikbaarheid

369 Reviews over Palm Wings Ephesus

• 9Fam Koot28-04-2022

Prachtig hotel

Wij zijn 1 week in de meivakantie naar dit hotel gegaan. Alles is keurig netjes verzorgd van de kamers tot de algemene ruimtes. Het all in inclusive concept is uitgebreid en gevarieerd. Het zwemwater is nog koud in deze tijd er is wel een klein binnenzwembad. De buitentemperatuur was heerlijk elke dag zon gehad. Het personeel werkt hard en is vriendelijk en behulpzaam. Wil je toch even van het complex af, dan kun je vanuit het hotel makkelijk naar Kusadasi per dolmus (€1 pp). Je kunt namelijk niet even wandelen want het hotel ligt in de middle of nowhere. Kortom wij hebben een heerlijke, relaxte, zonnige week gehad.

• 8Zwembad
  • 8Fam Rijnders04-11-2019

Wij gaan zeker terug!

Heerlijk hotel, zeer vriendelijk personeel en gevarieerd eten. Kamer netjes en ruim.

• 8Zwembad
  • 9IDA VAN Brandwijk24-10-2019

Heerlijk om uit te rusten

Prachtig hotel met prima kamers, wel wat ver van het centrum vandaan . Verder een heerlijke vakantie gehad.

• 10Bart Vankriekelsvenne07-10-2019

Super hotel

Super hotel met geweldig personeel, lekker eten, en alle drankjes die je wenst, zeker een aanrader

• 9Gerrita01-10-2019

Wat een fantastisch hotel!Ontzettend leuk animatieteam.Vooral met Yashar “ onze magic man”hebben wij erg gelachen. Eten perfect!Hotdl goed schoon en de familiekamers zijn erg ruim.

• 9Eten
    • 9Kamers
  • 8Angelique18-08-2019

Prima ervaring

Wij zijn 2x geweest in het najaar. Eerste keer in '17 in familie kamer, superplek, mooi zicht op zee, alleen maar 1 wc/douche. Daarom in '18 2 kamers in hoofdgebouw. Lift is dan idd een nadeel.

Ephesus opgraving is echt geweldig om te zien. De drukke stadjes met opdringerige verkopers vond ik minder. Dolmus leuke ervaring. In '17 gedoken langs de kust bij active blue diving center, met boot er naar toe. In '18 rechtstreeks contact opgenomen (goedkoper) en er naar toe gewandeld ( bijna naburig hotel ) en gedoken bij o.a. bron en oud anker.

Verder vooral genoten van de zee, lezen in de zon (heerlijke temperatuur in oktober) Bij zwembad mocht er nog wel een glijbaan bij, waren ook regelmatig dicht. Buurtpark met grotere glijbanen was al gesloten in oktober. Animatie wat rommelig, keer bij show geweest maar we genieten liever van het uitzicht.

• 7Eten
    • 7Zwembad
  • 8Relaxte moeder...16-08-2019

Superfijne vakantie gehad..relaxed te vroeg naar h

Fijn resort wel meer voor kinderen tot 12 jaar..drukte pas merkbaar bij t eten verder bij de zwembaden niet geen handdoeken stress..hele dag wel plekjes vrij.....prima goed eten.... voor iedereen wel iets te eten... goed en schoon bereid.....Schone kamers netjes bedden opgemaakt en bijvulling kamerbar.... service top! Leuk animatieteam en elke dag wel een show... veel andere nationaliteiten... Behulpzaam en vriendelijk.. centrum vlakbij met de taxi leuk shoppen ..adeland leuk glijbanenpark vlakbij. Zeker de hamambehandeling in het hotel met massage aan te bevelen.. erg relaxing! Helaas moesten we voor kleine medical probleem naar de 24hrs dokter. Waar meteen werd gehandeld gratis vervoer naar een kliniek werd meteen actie ondernomen. Fijn en gerust gevoel !

• 8Kai08-08-2019

Fantastis

Eeten ochtont leker aleen in de midag is het eerder buite de doen dan is het buiten lekerder dan binnen de redders de kinderen hun vakantie vriende zijn de redders ze hebben van hun een foto op de kamer hygiene alres was proper de toileten een heel klijn beet vuil voor de rest ales in orden het de moeite waart voor je geld en de kamers ze waat zoo mooi altij poetsen ze mooi het is in de kamer presies en droom die je nooit vergeet omdat het zoo mooi is het stinkt niet het ruikt er verukelijk er is bijna aaltijd plaats en voor de zekerhijd legde wij onse handoeken er al op maar egelijk is dat niet nodig er is en privë strand zoon mooi helder water van de zee en ook van het zewembad het was een top vakantie we zijn dit jaar we zijn er nog steeds ik ben al 16 keer naar turkije geweest en dit is het beste dat ik ooit ben geweest gewoon luxe je voelt je en koning en koning

• 10Annie20-07-2019

Super hotel

Super hotel met heel lief personeel een gezellig animatieteam Het hotel is heel schoon En er is heel de dag volop te eten geen lange rijen alles gewoon super geregeld wij hadden een swim up Kamer wat helemaal top was Dit hotel is echt een aanrader

• 10Fam Wesseling18-07-2019

Heerlijke vakantie!

Goed eten, propere kamers, heerlijk relaxed met swimm-up kamer. Veel activiteiten voor jong en oud.

Hotel Palm Wings Ephesus info

Soort hotel

• StrandhotelBeschikbaar

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (6)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• HaardrogerBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)