vakanties Adana

Reviews over Adana

• 9vaiva15-04-2015

Verta aplankyti

Daug istoriniu objektu, kuriuos geriausiai zino vietiniai. Verta apvaziuotiapylinkes, Mersina aplankyti, kuris 45 min nuo Adanos

Zakelijk gereisd in april 2015

• 8Gustav06-11-2012

Interessanter Aufenthalt

Die mit 1,5 Mio. Einwohnern fünftgrößte Stadt der Tuerkei kann man nicht während eines kurzen Aufenthalts kennenlernen. Es gibt in der Stadt noch viele alte Moscheen und sehenswerte Hamams. Die schoenste Partie der Stadt ist wohl entlang des Seyhan Flusses. Zu beiden Seiten sind große Parks angelegt die zum Spazieren einladen. Der Merkez Park und der Kuvvai Milliye Park, von dem man einen wunderbaren Blick auf die Merkez Moschee hat, sind durch zwei Haengebruecken ueber den Fluss verbunden. Die größte Moschee der Tuerkei ist die 1998 eröffnete Sabanci Merkez Moschee. Sie steht am Ufer des Seyhan. Ihre Kuppel hat einen Durchmesser von 32 m. Interessant auch der in der Stadtmitte gelegene Bahnhof von Ankara. Nachtzug nach Ankara und viele Zuege Richtung Mersin

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Sardar23-08-2012

adana droom stad

het is heel gezellig geweest. ik vind de sfeer en uitgaan sfeer top. mensen zijn heel gastvrij. Er is een ruime aanbod van diverse eten met de heerlijke smaken de overheersen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Maurits 12-10-2011

Grote stad, sterke ontwikkeling

Adana is uitgegroeid tot een miljoenenstad. De ontwikkeling gaat hard. Er wordt gebouwd, gebouwd, gebouwd. Gaat dat niet ten koste van de sfeer? Geniet van de overbekende Adana-kebap. Beetje pittig! Het weer is hier over het algemeen goed tot zeer goed, dat wil zeggen: heet tot zeer heet.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Kaya04-02-2011

Super !!

Alles is Super in Adana vooral het eten ''Adana kebab''

Gereisd met partner in januari 2011

• 8franca de bie03-12-2010

heerlijk wonen

merhaba woon sinds 2 jaar in adana daar mijn man turks is ,bevalt me prima .leven de mensen en natuurlijk het weer /ben nu 1 maand in nederland en ben blij als ik weer naar huis kan .kan mersin zeker aanraden voor een vakantie zonder massa toerisme,goede hotels en aan zee .

Alleen gereisd in maart 2009

• 8barend lefering03-08-2010

tip,top

prachtig!! ga in december weer vriendelijke mensen,

Gereisd met partner in december 2009

• 10c30-07-2010

heerlijk

3weken in adana geweest en ik vond het in 1woord super ook in karatas geweest heerlijk vertoeven daar ook mersin en kizkalesi zeker de moeite waard !! en wat er word gezegd over een vieze stad ik weet niet waar jij geweest bent maar ik heb er niks vies kunnen vinden!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Ineke Smit17-07-2009

Elke keer weer genieten !

Adana is een grote industriestad. Het centrum is erg gezellig. Veel winkels, markten en restaurantjes. Het is elke keer weer genieten. De moskee en de brug zijn prachtig evenals de baraj (even buiten de stad). Wil je luxer winkelen, dan ga je naar Real. Je kunt zwemmen bij de baraj of je gaat naar Karatas. Een heel leuke plaats aan zee met verschillende stranden, waar je ook op de camping kunt staan. Ik vind het genieten in Adana en Karatas.

juli 2009

• 8defne16-01-2008

leuk super je moet het zien vooral kleine dorpjes om heen

Gereisd met partner in augustus 2007

10 van de 12 reviews gezien