Hotel Club Paradiso

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Zwembad
Meer hotel info

Vijf sterren Hotel Club Paradiso heeft volgens jullie erg ruime kamers met een al net zo ruim balkon. Ook schrijven jullie dat de kamers schoon zijn. Ben je slecht ter been? Dan is dit hotel minder geschikt, het kan een hele klim zijn naar je kamer. Het personeel in dit hotel is volgens jullie vriendelijk. Zo schrijft Ilona: *‘Voor vragen of opmerkingen kan je bij verschillende mensen terecht. Ze gaan meteen voor je aan de slag en nemen alles serieus. Het is gewoon een top hotel.’* Sommige personeelsleden spreken zelfs Nederlands. En iedereen spreekt hier goed Engels. Houdt er wel rekening mee dat Club Paradiso Hotel Alanya ook een populair hotel is onder Russen. ## FaciliteitenVol enthousiasme schrijven jullie over de zwembaden en de animatie in Hotel Club Paradiso. In dit hotel kun je een duik nemen in meerdere zwembaden. Bij het hoofdzwembad is het altijd gezellig volgens Sylvia Dekker en Richard Hobbers: *‘De muziek bij het zwembad is ook heel gezellig, iedere dag een uurtje Nederlands en verder veel muziek van nu.’* Ook is er een glijbaan waar de kids vanaf kunnen roetsjen. En dan de animatie. Jullie zeggen dat het animatieteam hier enthousiast is en dagelijks een lach tovert op ieder zijn gezicht. Lili zegt hierover: *‘Het animatie team was geweldig elke morgend, middag en avond waren altijd geweldig en s’ avond de show in de arena ook. Zeker een aanrader.’*De meeste van jullie zijn tevreden over het all-inclusive eten in Hotel Club Paradiso. Het is lekker en er is voldoende keus bij de buffetten. Een aantal van jullie vindt wel dat er wat weinig variatie is in de buffetten wanneer je een tijdje in dit hotel verblijft. Zo schrijft Michel van der Linden: *‘Eten is er genoeg en goed maar voor ons te weinig variatie. Onder de middag wel brood maar niets erop. Je moet verplicht warm of salades eten die je 's-avonds ook weer terug ziet.’* Ben je ook tijdens je vakantie graag online? Houd er dan rekening mee dat je in Hotel Club Paradiso moet betalen voor wifi. Wel kun je bij de receptie gratis gebruik maken van internet. Maar of je er nu voor betaalt of niet, jullie geven aan dat het internet hier altijd traag is.## Ligging Jullie schrijven dat Hotel Club Paradiso wat afgelegen ligt. Het strand ligt bijvoorbeeld op 20 minuten loopafstand. Gelukkig kun je gratis gebruik maken van de shuttleservice van het hotel. Hier vind je een beachbar waar je ook all-inclusive kunt genieten. Reviewer Nancy: *‘Strand was goed, aardig personeel en lunch goed geregeld.’* Club Paradiso Hotel ligt nabij Alanya. Je kunt de dolmus pakken, al zeggen jullie dat een taxi net zo handig is en niet duur. Bram zegt: *‘Voor 5 euro ben je met de taxi in hartje Alanya.’* Ook deelt hij nog een leuke to do tip in de directe omgeving van Hotel Club Paradiso: ‘Op loopafstand heb ik nog een aanradertje: Dim Çayı Paradis Piknik. mijn ogen uitgekeken daar.’

2925 Reviews over Club Paradiso

• 9N.L. Heuvel21-06-2022

Fantastisch en goed

Goed hotel, zeer goed animatie team, vriendelijk personeel en goede sfeer.

• 8Pb05-06-2022

Fijne vakantie

Leuk hotel! Vriendelijk personeel, heel netjes. Enthousiast animatieteam. Zalig zwembad boven. Mooi strand. Eten mocht soms wel gevarieerder, maar heeft te maken met nog te beperkt aantal gasten denken we. De kapper is ook een aanrader trouwens!

• 7Kamers
    • 9Zwembad
  • 9Fam.vanSchie11-05-2022

Thuis komen

Geweldig, al voor de 15e x door ziekte 5 jaar niet geweest, personeel is geweldig animatie ook goed, met name wil ik Bekir en Mustafa (strand) hartelijk bedanken volgend jaar zeker weer. Dick en Els

• 10Fam ten Cate - Turenhout01-05-2022

Fantastisch, grandioos, luxe, in de watten gelegd!

21 jaar geleden was ik hier samen met vrienden en mijn partner, toen hadden we nog geen kinderen. Ter ere van het 55 jarig huwelijksjubileum van mijn oude(re) ouders zochten we een fijn familie hotel met royale kamers en all in formule. Met de ervaring van ruim 20 jaar geleden in ons achterhoofd besloten we dit resort te boeken. Onze oude ouders en pubers hadden zo een luxe ervaring nog nooit gehad en keken allemaal hun ogen uit. We voelden ons allemaal de koning(in) te rijk door alle aandacht, vriendelijkheid van het personeel, het heerlijke eten de overweldigende buffetten, de prachtige kamers, zwembaden en het heerlijke strand met wederom de luxe all in formule. Het voldeed nog exact aan onze verwachtingen maar konden nu ook genieten van hoe ons reisgezelschap hiervan genoot. Wij hebben alleen maar lof en raden dit absoluut aan en wij gaan hier zeker nog eens heen.

• 9Marijn van den brand26-10-2021

Het is altijd gezellig overdag en S’avonds . Het animatie team maakt het hier absolute leuk. Het eten is top. Daarbij is het strand ook fijn en gezellig met verschillende spellen met het animatieteam

• 9Lisa25-10-2021

Het was super leuk! Gezellig animatieteam!

Animatieteam was echt top! Lekker weer! Prima faciliteiten en leuk personeel!

• 8Chris25-10-2021

Geweldig

Echt een gezellig resort super animatie

• 10Sam25-10-2021

Leuke vakantie

Club Paradiso is echt een top plek om te komen met jong en oud , animatie is heel leuk

• 9Eten
  • 9Erik s.18-10-2021

Prima!

Wij zijn hier 17 jaar geleden op huwelijksreis geweest en nu in het hotel. Wij gaan normaal naar luxere hotels in turkije maar die kregen vrijwel allemaal bagger reviews momenteel en overvol en zeer duur. Daarom voor club paradiso gekozen. Prijs/kwaliteit onverslaanbaar momenteel 2 volw/2 kids 12 en 15 voor 488 euro 8 nachten(vluchten boeken wij altijd los) is een koopje. Hotel is super schoon. Eten is goed genoeg. Drank ook. Leuke glijbanen. De investeringen die io het strand zijn gedaan TOP! Mooie pier, goed beach restaurant met lekkere snacks. Mooie nieuwe fitness! Zwembaden aan de koude kant, das altijd een probleem in de herfstvakantie. Indoor pool moet warmer. Massage's perfect en goedkoop!! Helaas veel goedkoop russisch publiek momenteel maar zeker ook nederlanders en duitsers, die ze veel liever hier zien. Club paradiso is zeker een bezoek waard. Leuke shows ook af en toe!

• 10Bacardi11-10-2021

Voor herhaling vatbaar

Mooie accommodatie Zeer mooie kamer (penthouse) Eten was goed veel variatie Animatie team was geweldig Allen geen rum in het drank assortiment wat eigenlijk wel op de kaart stond

Hotel Club Paradiso info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)