Alp Pasa

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Zwembad
Meer hotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

405 Reviews over Alp Pasa

• 10Patrick02-10-2022

Zeer stijlvol en zeer goed personeel

Een prachtige plek in de oude stad, een onsmakelijk diner om te ontbijten en uit te gaan om rond te hangen. De stad is dichtbij want het is 5 minuten lopen, we woonden in een nieuw gebouw, een ruime kamer.

• 10Michael21-09-2022

Geweldig!

Wat een geweldig hotel! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, super hygiënisch en je komt niks te kort. Het eten is lekker en goed verzorgt en de kinderen hadden een top vakantie!

• 10Kelly12-09-2022

Goede locatie. Mooi Hotel

Net terug van een week vakantie. Na het lezen van enkele eerdere beoordelingen maakte ik me zorgen. Ik was ook bereid om een ​​ander hotel te boeken. We kwamen zoals de meeste vakanties in Turkije in de vroege ochtenduren aan. Uitstekende transfer per privétaxi. Wat ik zou aanraden, alsof je een bus of shuttle neemt, je problemen zou hebben om het hotel te vinden. Terwijl de chauffeur u tot aan de deur brengt. Het hotel is erg mooi. Receptiepersoneel uitstekend. Portiers uitstekend. Je hebt ze zeker nodig, omdat het moeilijk zou zijn om alle trappen op te lopen als je moe bent. Niet geschikt voor mensen met mobiliteitsproblemen. Ik vond eten erg goed, we hadden elke ochtend ontbijt in het hotel. 7.30 tot 10.00 uur ontbijtgranen. brood, vlees, pannenkoeken, ik zal zeggen dat ze nog een koffiezetapparaat nodig hebben. ! We eten ongeveer 4 keer avondmaaltijd. Buffet wat prima was. We aten 3 keer op andere plaatsen om een ​​goede service te

• 10Taner11-09-2022

Alp Pasa Hotel

Prachtig gelegen hotel in het midden van de oude binnenstad van Antalya. Toegang tot twee kleinere zwembaden met weinig ligbedden in verhouding tot het aantal gasten, maar daar moet je op rekenen als je goed leest over hotels. Zeer vriendelijk personeel en eigenaar. Het ontbijt was goed met een verscheidenheid aan vleeswaren en brood, maar extreem warm in de eetzaal. Het diner was niet van dezelfde hoge standaard, maar we waren altijd vol.

Het kan ook goed zijn om in gedachten te houden dat er een moskee is op slechts een paar 100 meter van het hotel en het klinkt behoorlijk luid (5 keer per dag), maar je went er vrij snel aan.

Het hotel is niet geschikt voor jongere kinderen en u kunt verwachten dat het rustig is in de openbare ruimtes.

• 9Zwembad
  • 10TASI31-08-2022

Over het algemeen zou aanraden.

Geweldige locatie, mooie zitplaatsen buiten, coole sfeer van de buitenkant, vrij eenvoudige kamer, was schoon maar zonder franje.

• 9Eten
  • 2Domingos07-08-2022

Zeer slecht. Nooit meer!

Zeer slechte service en vieze kamers. veel te weinig eten. Binnen een half uur alles op en wordt niet meer aangevuld. Geen boutique hotel meer! Kamers komen niet overeen met de site!

• 1Kamers
    • 1Eten
    • 2Zwembad
  • 8Hafiez16-05-2022

Prachtig

Prachtig Accommodatie Het is een zeer mooi hotel met vriendelijk personeel en lekker ontbijt en eten, de kamers zijn mooi en groot. De 2 zwembaden zijn ook mooi.De ligging is uitstekend vandaar kan de oude ,nieuwe winkel en bazaar straten bezoeken niet te vergeten de haven is goed bereikbaar om een boot tocht te maken. Jammer dat veel personeel zo weinig Engels verstaan en spreken .

• 8Kamers
    • 8Eten
    • 8Zwembad
  • 10Maria20-04-2022

Accueil irréprochable

Cadre très beau, service de qualité. Je vous recommande cet hotel qui se situe dans le centre, facile d’accès. Le personnel est très aimable, le petit déjeuner est excellent. J’y retournerai sans hésiter!

• 10Nathan18-04-2022

Prettig verblijf

Heel mooi hotel.lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Een tip zou mogen zijn maaltijden in buffetvorm. En grotere porties voor goede eters is het wat weinig. Personeel is heel behulpzaam en probeert zo goed mogelijk de taal te spreken.

• 10yacin07-11-2021

fantastisch

mooi hotel met mooie zwembaden. kamers worden dagelijks gepoetst en super lekker eten het hotel licht dicht bij alles

Hotel Alp Pasa info

• Totaal aantal kamers90

• KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)