8.4FantastischScore uit 628 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.4

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Lara Barut Collection

Website

Social media

Instagram, Facebook

Lara Barut Collection

Uit de reviews blijkt dat het je in Hotel Barut Lara aan niets zal ontbreken. Dirk werd bijvoorbeeld hartelijk ontvangen: *‘Bij aankomst in de ochtend werden we hartelijk verwelkomd door het zeer vriendelijke personeel. We kregen onmiddellijk een verfrissend drankje aangeboden.’* En Leendert komt hier zelfs het liefst elk jaar weer: ‘In dit hotel is alles perfect, we willen gewoon niets anders meer.’ Ook zijn er genoeg faciliteiten te vinden in Barut Lara Hotel Antalya. Nieuwsgierig geworden? Lees dan verder en ontdek zelf wat het hotel te bieden heeft.

Faciliteiten

De buffetten en de à la carte restaurants bieden uitgebreide mogelijkheden, ook voor mensen met dieetwensen. Laura beaamt dit: *‘Het eten was zeer uitgebreid en gevarieerd. Elke dag was er een ander aanbod. Ook aan vegetariërs en veganisten wordt er gedacht.’*Ook de animatie bij Hotel Barut Lara is dik in orde, maar Tine heeft wel een minpunt gevonden: *‘Uitgebreide animatie met uitgeruste voorzieningen (kidsclub, verschillende speeltuinen), alleen jammer dat er geen Nederlandse begeleiding is’*.De activiteiten van de animatie centreren zich bij één zwembad volgens Dirk: *‘Qua animatie werd er veel georganiseerd aan het zwembad met de glijbanen, aan de andere zwembaden werd niets gedaan en kon je lekker luieren.’* Rondom het hotel ligt een uitgestrekte tuin waardoor je altijd wel een rustig plekje kunt vinden. Wil je even compleet ontspannen? Dan kun je terecht in de sauna met wellnessgedeelte van Hotel Barut Lara.Bijzonder is dat dit hotel het zwerfkattenprobleem probeert aan te pakken. Mieke zegt: *‘Ook erg bijzonder was het cat-house waar de vele zwerfkatten een slaapplaatsje hebben en eten krijgen. Ook worden de dieren gesteriliseerd.’* Minder geschikt dus wanneer je geen kattenliefhebber bent. Filip schrijft bijvoorbeeld dat hij het niet prettig vond een kat in zijn hotelkamer aan te treffen. Ook zijn jullie wat minder te spreken over de luxe kamers. Deze zijn volgens jullie helemaal niet zo luxe. Zo schrijft Nico: *‘Ook de luxe kamers waren verre van luxe, de bedden waren keihard en kraakten aan alle kanten, laminaat ontzettend beschadigd en ongelijk,douche was heel fijn’*

Omgeving

Het strand is op loopafstand, maar voor mensen die minder goed ter been zijn is er ook een shuttle beschikbaar. Het strand is bovendien goed toegankelijk voor mindervaliden. Zowel ligbedjes als handdoeken zijn gratis te verkrijgen bij Hotel Barut Lara. Michelle Vermeersch: *‘Het leukst aan mijn verblijf vond ik dat er een stukje strand was van het hotel zelf met een leuke beachbar!’*Met een taxi bereik je het centrum van Antalya. Breng hier een bezoek aan de haven, het oude gedeelte van de stad of struin door de vele straatjes. Bij de Yivliminare moskee hoef je geen entree te betalen en het is de moeite waard om even binnen te kijken. Vergeet niet je schoenen uit te doen. Wil je op een bloedhete dag de verkoeling opzoeken? Boek dan een excursie naar de Duden of Kursunlu waterval vlakbij Antalya. Midden in de natuur kun je hier genieten van het verkoelende water en relaxen in de schaduw.En wat denk je? Wordt Hotel Barut Lara jullie volgende vakantiebestemming?

• Parkeerplaats

30 Güzeloba Mahallesi, Yasar Sobutay Bulvari, No:30, Muratpasa, TR-07235

Website

Social media

Instagram, Facebook

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.