Hotel Fame Residence Lara

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

9.1FenomenaalScore uit 1725 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Zwembad
  • Animatie programma
  • Waterpark
Meer hotel info

Fame Residence Lara & Spa is een populair hotel in de Turkse Rivièra onder de Nederlanders. Wij snappen heel goed waarom! Je kan hier namelijk optimaal genieten van jouw zonvakantie, dankzij de ideale ligging aan het strand van Lara. Liever een dagje wat anders? Fame Residence Lara & Spa heeft ook nog eens een uitgebreid zwembad voor gegarandeerd waterplezier. Daarnaast staat het personeel bekend als heel gastvrij, en dat ook nog eens voor een zacht prijsje.

Mike beoordeelt zijn verblijf met een 10 en schrijft: "Ons verblijf is zeer goed bevallen de animatıe is echt top geregeld, er was een Turkse vrouw Tuba die goed Nederlands spreekt en super lief voor de kinderen is, ze presenteerde ook de mini disco voor alle kleine kinderen, waar onze dochter graag heen ging. Kortom alles is super, eten, animatie, het strand." Deze vakantiegangers beoordelen hun verblijf met een 9: "Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. De kinderen vonden de miniclub super. Doordat ze Nederlands konden praten met Tuba waren ze direct op hun gemak! De animatie shows waren ook geweldig in de avond. Kortom het was geweldig."

De ligging

Fame Residence Lara & Spa ligt in de badplaats Lara, gelegen in de Turkse Rivièra. Er is van alles te doen in de buurt van het hotel. Het bruisende centrum van Antalya ligt op 16 kilometer afstand van het hotel. Tegen betaling kan je gebruik maken van de shuttle service van het hotel. Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 14 kilometer afstand van het hotel. Wie van het strand houdt zit hier op de goede plek: het hotel ligt namelijk direct aan het strand! Maar ook voor een dagje uit heb je genoeg keuze. Bezoek bijvoorbeeld het oude centrum van Antalya en struin door de gezellige straatjes. Shop de leukste souvenirs in de bazaar of rondom de haven. Voor een dagje weg met het hele gezin ga je naar Aqualand Antalya Dolphinland. Hier ben je verzekerd van een leuke dag!

Het hotel en de faciliteiten

Vijfsterrenhotel Fame Residence Lara behoort tot de luxe Fame Hotels. Het personeel staat dag en nacht voor je klaar bij de receptie die 24 uur per dag geopend is. Je beleeft een vakantie vol waterplezier dankzij de twee grote buitenzwembaden, waarvan één apart kinderbad. Ook zijn er vier waterglijbanen. De zwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligbedden en parasols. Maak ook zeker gebruik van de handdoekenservice! Even genoeg gehad van al het water? Dan kunnen de kinderen zich ook vermaken in de speeltuin. Sportieve gasten hoeven zich niet te vervelen bij Fame Residence Lara. Doe mee met aerobics of speel een potje beachvolleybal, (tafel)tennis, bowling of darts! Binnen is er een fitnessruimte. Hou er rekening mee dat sommige sporten tegen betaling zijn. Op het strand beoefen je tegen betaling verschillende watersporten bij lokale aanbieders. Even ontspannen? Ga dan naar de spa! Hier geniet je van de sauna en het Turkse stoombad, of neem tegen betaling een massage of schoonheidsbehandeling. De hele dag zal er plezier gemaakt worden: het animatieteam zorgt overdag en ’s avonds voor genoeg entertainment. Tot slot is er gratis Wi-Fi aanwezig in het gehele hotel. Ook vind je bij Fame Residence Lara een minimarkt. Tegen betaling maak je gebruik van de oppasservice, kinderopvang, roomservice, wasserette en kapper.

De kamers

Fame Residence Lara heeft verschillende kamers, die allemaal voorzien zijn van airconditioning. Deze is centraal geregeld en dus alleen beschikbaar op specifieke momenten en seizoenen. Elke kamer heeft een privé badkamer met een toilet, douche of bad en haardroger. De kamers hebben koffie- en thee faciliteiten. Tegen betaling maak je gebruik van het kluisje en/of de minibar. Op alle kamers is gratis Wi-Fi beschikbaar.

Het verschil in kamers

Je kan kiezen voor een tweepersoonskamer of een vierpersoons kamer. De tweepersoons kamers zijn geschikt voor reisgezelschappen tot drie personen. Over het algemeen is er een tweepersoonsbed en een eenpersoonssofabed aanwezig in de kamer, al kunnen de bedden afwijken per kamer. De vierpersoonskamers zijn geschikt voor maximaal vier gasten. Er is één tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden. Deze kamers beschikken over een aparte slaapkamer. Let op: er zijn ook voordeelkamers beschikbaar bij Fame Residence Lara. Deze kunnen afwijken van de standaard qua ligging, faciliteiten en inrichting.

Eten en drinken

Tijdens een verblijf bij Fame Residence Lara zal het je aan niets ontbreken: je verblijft namelijk op basis van all inclusive verzorging. Hierbij zijn het ontbijtbuffet, lunchbuffet en dinerbuffet inbegrepen. Voor de afwisseling kun je tegen betaling dineren in één van de vijf à la carte restaurants. Je hebt dan keuze uit Turks, Chinees, Italiaans, Mexicaans en een visrestaurant. Reservering voor deze restaurants is verplicht. Bij de all inclusive verzorging is een selectie aan snacks en drankjes inbegrepen. Alcoholvrije drankjes zijn 24 uur per dag te verkrijgen. Geselecteerde lokale alcoholische dranken zijn vanaf 10:00 tot 03:00 (na 00:00 zijn deze enkel nog in Café Fame te verkrijgen). Import dranken, verse sappen of smoothies en drankjes in flessen zijn tegen betaling.

Goed om te weten

Honden zijn niet toegestaan bij Fame Residence Lara. Tijdens het diner geldt een dresscode, mannen graag in lange broek. Het hotel biedt geen babybedjes aan, omdat hier geen ruimte voor is op de kamers. Sommige faciliteiten zijn niet het hele jaar door geopend. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door bijvoorbeeld het weer, seizoen, bezetting of onderhoud.

Bekijk de beschikbaarheid

1725 Reviews over Fame Residence Lara

• 8Rebecca de Jong24-09-2022

Top service! Mooi hotel!

Het is een super mooi hotel, mooie en vele zwembaden. Goede service. Speciaal het animatie team. Ze zijn altijd heel vriendelijk. Ze proberen je altijd mee te trekken in hun leuke activiteiten. Het is een leuk team. Rabia is echt een spontane, energieke meid. Serhat en Dogukan is een top jongens, zorgen voor leuke activiteiten voor mijn vriend en het zijn beleefde jongemannen. Het animatieteam is er zelfs het hele jaar! Zeker een aanrader om naar dit hotel te gaan.

• 8Kamers
    • 8Eten
  • 10Danny Derkx24-09-2022

Goede vakantie gehad, leuk animatieteam

Super mooie kamer gekregen, Heerlijk weer met genoeg bedjes bij de vele zwembaden. Prima eten en genoeg keus. Super leuk animatieteam met name Rabia die lekker spontaan is en serhat samen met dogukan waterpolo en schieten ons goed vermaken. Kom hier zeker terug

• 10Nico Albers23-09-2022

Fantastische vakantie gehad!

Goed hotel, lekker eten, vriendelijk personeel. En mr. Frank van het animatieteam is een hele gezellige en lieve jongen.

• 9Eten
  • 10Karina Puts22-09-2022

Volgend jaar gaan we weer perfecte vacantie gehad

Wij komen al het derde jaar hier. Dit is een mooi familie hotel personeel vriendelijk en behulpzaam eten perfect kamers schoon een super service alles top geregeld

• 9Kadir Güler17-09-2022

Geweldig!

Beste Fame familie, jaar 12 dat ik iedere keer naar hier kom, bedankt voor de geweldige 12jaren! op nog nog naar meerdere jaren, deze jaar al 3x gekomen samen met mijn vrouw jullie zijn fantastisch. Wil de lifeguard Metin bedankten voor zijn inspanningen die hij doet op de strand en de wensen volbracht van iedereen. De receptionist Tarik wil ik hier ook bedanken voor zijn warme ontvangst. Animatie organisator Rabia is ook een heel toffe meisje en doet veel voor iedereen. DJ Sinan je bent de beste hoop dat de bekende en goede werkers daar nog lang blijven, en dat wij ook niet van hotel moeten na al de jaren. Succes met de verbouwingen en tot binnenkort in mei als de verbouwingen af zijn. Love you all

• 9Kamers
    • 5Eten
  • 10Canısı guler16-09-2022

Hey dit is de 3 keer dat we komen en het is hier prachtig omgeving supper mooi vooral de animation theam en natuurlijk mijn sgatje Rabia supper tof meisje supper zachte zee vriendelijke mensen met Rabia gaat de tijd heel snel voor bij ze doet haar werk zeer goed en zeer vriendelijk met een zeer groot glimlach

• 6Eten
  • 9Kimberley13-09-2022

Zó leuk!!

Dit is de 8e keer voor mijn ouders dat ze hier komen, voor mij de 2e keer. Het is zo'n mooi hotel met super veel verschillende eetgelegengeden. Het is zo leuk dat het animatie team ons keer op keer herkend en we worden steeds weer enthousiast herkend en ontvangen. Ze onthouden je naam en dat waardeer ik zo!! De activiteiten zijn super leuk, het schieten en de pool games zijn mijn favoriet.

• 7Kamers
    • 9Eten
  • 8Sev & Ser09-09-2022

Goed voor 1 x

Zeker een leuke vakantie hotel is goed om 1x gezien te hebbben. Rabia van animatie super gekke gezellige Leuke meid de trekker van de groep! De bediening door Hasan şahin en Ramazan ook top hele leuke vriendelijke mensen. 1 grote nadeel bedden zijn echt slecht en verlichting heel hotel mag wel meer zijn!

• 5Eten
    • 8Zwembad
  • 10Fikri05-09-2022

Top alles naar wens

Alles was top👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 De plek voor de kinderen was ideaal smurf club😍💪🏻💪🏻 Busra Gamze Rabia echt vriendelijke mensen voor de kinderen en voor de mensen.

• 8Gelms02-09-2022

Prachtige vakantie

Prachtig hotel, goeie hygiene, kamers waren opgeruimd bij terugkomst.

Gunstige plek, dichtbij de luchthaven (ca. 25min) winkels op loopafstand.

Doordat er meerdere zwembaden waren hoefden wij (2 personen) niet optijd naar het zwembad om ligbedjes te reserveren.

Eten was veel hetzelfde, genoeg keus. Helaas weinig variatie.

Animatie was goed, continu wat te doen. Tijdens waterpolo speelde (Bolat) mee, wij hebben hier een fijne vakantie beleefd.

• 9Kamers

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar