Hotel Liberty Hotels Lara

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

9.5FenomenaalScore uit 1412 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
Meer hotel info

Bij Liberty Hotels Lara leer je pas écht wat luxe is! Dit vijfsterrenhotel in de Turkse Rivièra heeft namelijk eindeloos veel luxe faciliteiten. Er is all inclusive verzorging, het hotel ligt direct aan het strand én heeft prachtige zwembaden! Kortom, jouw vakantie naar Liberty Hotels Lara wordt een geslaagde vakantie vol ontspanning!

Liberty Hotels Lara ontvangt volop positieve reviews van andere vakantiegangers. Ze zijn met name enthousiast over de prijs-kwaliteit verhouding. Je geniet hier namelijk van een hele volledige all inclusive vakantie voor een kleine prijs! Een anonieme vakantieganger is hier geweest en is over het algemeen enthousiast. Wel geeft deze gast aan dat sommige kamers wat verouderd kunnen zijn. Houd hier dus rekening mee wanneer je voor dit hotel kiest. De gast zegt: “Heerlijk verblijf gehad. Bedjes aan zwembad met dikke matrassen. Mooi zwembad. Heerlijk eten, vriendelijk personeel. Minpunt vonden wij de kamer, heel klein, gedateerd. Badkamer oud en klein.” Verder komen er bij Liberty Hotels Lara ook veel gezinnen met kinderen, zo ook het gezin van Corne. Ze zijn met name enthousiast over het lekkere eten. Corne zegt: “Wat een top hotel. Leuk voor alle leeftijden ook voor de oudere jeugd. Eten echt super, geen automaten waar zoete drank uitkomt, pizzeria, pasta restaurant Elke dag bij het strand. Animatie super echt een heerlijk hotel. Loopafstand winkels. Personeel top. Wij gaan weer 6 mei 2021 ☀️ Het is geen massa hotel en elke avond doen ze wat leuks.”

De ligging

Liberty Hotels Lara ligt in Lara in de Turkse Rivièra. Via de tuin van het hotel loop je zó naar het strand toe, waar je neerstrijkt op een ligstoel. Het hotel ligt namelijk vlakbij het bekende Lara Beach. Op ongeveer 800 meter van het hotels zijn enkele winkeltjes en restaurants te vinden. Tijdens je vakantie naar Lara moet je zeker het centrum van Antalya bezoeken, dat op 18 kilometer afstand ligt! Het oude centrum, de haven en de Grote Moskee zijn erg indrukwekkend om te zien! Het vliegveld ligt op ongeveer 12 kilometer afstand van het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Liberty Hotels Lara is een vijfsterrenhotel dat bekend staat om de luxe all inclusive formule en als kindvriendelijk hotel. Het hotel heeft een mooie tuin met daarin meerdere zwembaden. Er is er zelfs één met meerdere glijbanen! Jij ontspant lekker op het zonneterras met ligstoelen en parasols, terwijl de kinderen van de glijbaan racen. Je hoeft helemaal nergens aan te denken, want er is zelfs een badhanddoekenservice (mogelijk tegen borg). In de wintermaanden maak je gebruik van het verwarmde binnenbad, dat over het algemeen verwarmd wordt van november tot en met april. Naast een ontspannen dagje aan het strand of aan het zwembad, kom je ook tot rust in het wellnesscentrum van Liberty Hotels Lara. Er zijn een sauna, een whirlpool, stoombad en binnenbad. Tegen betaling kan je massages of schoonheidsbehandelingen boeken. Sportieve gasten leven zich uit in de fitnessruimte of gaan lekker beachvolleyballen, tafeltennissen of darten. Tegen betaling kan je ook biljarten en tennissen. Daarnaast zorgt het animatieteam van Liberty Hotels Lara overdag en 's avonds voor leuke activiteiten. Voor de kinderen is er een apart kinderbad, een speeltuin en een miniclub. Tot slot staat het vriendelijke personeel van Liberty Hotels Lara voor je klaar bij de receptie in de lobby. In de openbare ruimtes maak je gratis gebruik van WiFi. Het hotel heeft een wasservice, minimarkt en doktersservice. Sommige van deze faciliteiten zijn tegen betaling.

De kamers

Liberty Hotels Lara heeft verschillende kamersoorten. Deze hebben allemaal een privébadkamer met bad of douche, toilet, haardroger en enkele toiletartikelen. In de kamer vind je airconditioning, verwarming, een telefoon, een televisie en koffie- en theefaciliteiten. Tegen betaling maak je gebruik van een kluisje en de minibar. De kamers hebben een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

De standaardkamers van Liberty Hotels Lara bieden ruimte voor maximaal drie gasten, waarvan twee volwassenen en een kind. Er is één tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. Er kan een extra bed worden bijgeplaatst voor een kind tot 12 jaar. Daarnaast voldoen de kamers aan alle standaard faciliteiten. Je kunt ook een voordeelkamer boeken, die ook economy- kamers of super saver kamers worden genoemd. Deze lijken op de standaardkamers, maar hebben geen balkon. Daarnaast kunnen de ligging en faciliteiten afwijken van de standaardkamers. Je kan ook kiezen voor een grote kamer bij Liberty Hotels Lara. Deze zijn ruimer dan de standaardkamers en zijn geschikt voor maximaal vier gasten. Er is een tweepersoonsbed, een eenpersoonsbed en een sofabed voor een kind tot 12 jaar. Verder beschikken deze kamers over de standaard faciliteiten. Daarnaast zijn er familiekamers bij Liberty Hotels Lara, die ruimte bieden voor vier gasten. De kamer bestaat uit twee kamers die verbonden zijn met een deur. Er is een tweepersoonsbed, een eenpersoonsbed en een sofabed. Je vindt er de eerder genoemde standaard faciliteiten. De duplex kamers bestaan uit twee verdiepingen. Op elke verdieping is een slaapkamer en een badkamer. Er kunnen maximaal vijf gasten verblijven. Beneden zijn er twee enkele bedden, boven is een tweepersoonsbed en een sofabed. Ook deze kamers zijn voorzien van de standaard faciliteiten.

Eten en drinken

Je verblijft bij Liberty Hotels Lara op basis van all inclusive verzorging. Het hotel heeft een buffetrestaurant en een paar à la carte restaurants, bijvoorbeeld een Italiaan. Daarnaast kan je naar één van de bars wanneer je behoefte hebt aan een lekker drankje. Als je voor all inclusive verzorging kiest zijn je ontbijt, lunch en diner in buffetvorm, enkele snacks en een selectie aan drankjes bij de reissom inbegrepen. Tegen betaling kan je ook bij de à la carte restaurants eten. Dit is op basis van reservering.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Of je nou alleen, met partner, met vrienden of met het hele gezin op vakantie naar Turkije wil, bij Liberty Hotels Lara zit je helemaal goed. Dankzij de mooie zwembaden, wellnesscentrum en vele andere faciliteiten vervelen jong en oud zich geen moment. De kinderen vermaken zich urenlang bij de waterglijbanen, terwijl jij eindelijk aan dat goede boek toekomt op een ligbed in de zon. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de uitgebreide all inclusive formule!

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan. Sommige faciliteiten, zoals het wellnesscentrum en de sportactiviteiten, kunnen tegen betaling zijn. Ook kunnen er leeftijdsrestricties zijn. Sommige faciliteiten kunnen seizoensgebonden zijn, of gesloten zijn door het weer, onderhoud of een lage bezetting. De voordeelkamers hebben geen balkon. Daarnaast kunnen ze qua ligging en faciliteiten iets afwijken van de standaardkamers. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit dan tijdens of direct na het boeken aan.WiFi op de kamers is mogelijk tegen betaling.

Bekijk de beschikbaarheid

1412 Reviews over Liberty Hotels Lara

• 9Luc13-09-2022

Goed hotel

Erg goed hotel! Eten goed en gevarieerd, ligbedden aan het strand en zwembad zijn erg goed door het dikke matras wat op het bedje ligt. Hotel is erg knus en gezellig, savonds heb je diverse plekjes waar je lekker kunt zitten en wat kunt drinken. Zwembad is heerlijk groot, wij hebben diverse hotels in Lara gehad maar dit is echt een van de betere, het enige nadeel zijn de kamers deze zijn erg klein, zijzeezicht kamers hebben vrijwel nooit zeezicht door het hotel er naast.

• 4Kamers
  • 10Samantha07-09-2022

Echt een aanrader!

Het is altijd een verrassing wanneer je voor het eerst ergens naartoe gaat maar dit heeft al onze verwachtingen overtroffen! Echt een aanrader, voor jong en oud! Prijs / kwaliteit was goed. Alles binnen & buiten was super schoon. Eten was heerlijk, personeel zeer behulpzaam en vriendelijk en de kamer was goed. Wat aan de kleine kant voor met zn 4tjes maar daar hadden we verder geen problemen mee. Zwembaden waren top, en glijbanen al helemaal! Dikke 10. Wij zijn al meteen bezig om voor volgend jaar te kijken!

• 10Alex05-08-2022

Liberty Lara ... vakantie met feelgood-garantie

The Liberty Lara is een van de kleinere hotels in Lara. Service en netheid zijn hier erg belangrijk. Het hotel heeft een ruim en zeer verzorgd gedeelte en ligt direct aan het strand. Ze hebben nu ook nieuwe, comfortabele dikke kussens op de ligstoelen op het strand. Er is veel veranderd op het gebied van wifi sinds ons laatste bezoek. Een zeer goede ontvangst door het hele hotel en ook uitstekend op het strand. Telefoneren is altijd mogelijk. Dit was onze 5e keer in dit hotel en we werden ook deze keer niet teleurgesteld. De sfeer is erg harmonieus en informeel. Je zou kunnen zeggen dat het ons tweede thuis is. Het volgende verblijf is al geboekt. In oktober zijn we er weer. We kunnen het hotel 100% aanbevelen.

• 9Frank Christ07-07-2022

Topper

Stop met zoeken.Als je naar Lara wilt ga naar Liberty Lara.Wij hebben een hoop hotels in Lara gehad,maar deze overtreft alles,wat een top hotel.En wat een service!!Kamers goed,bedden goed,alles zeer schoon.Ook eten is goed..en warm.In de avond leuke feesten.Umit,de manager Food & Beverage is een geweldige en aardige man,heeft echt aandacht voor de gasten.De obers Saban en Mustafa zijn geweldig..de rest ook. Ook bijzonder zijn de dikke kussens op de ligbedden.Zwembad mag een kleine opknap beurt hebben,maar mag geen naam hebben. Wij gaan zeker terug.

• 8Zwembad
  • 9Frank Christ07-07-2022

Topper

Wat een hotel..als je naar Lara wilt stop met zoeken.Liberty is de beste.We hebben ze allemaal gehad in Lara,maar deze is nogmaals de beste.Stuk kleiner als de rest,daardoor veel beter.De service is niet normaal,zo goed. Eten is top,warm en geen wacht rijen.Kamers zijn goed.Bedden top.Leuke feesten in de avond. Personeel is top.In het bijzonder Umit de manager van de Food&Beverage department doet het geweldig,wat een aardige man,heeft echt aandacht voor de gasten.Ook de obers Saban en Mustafa zijn geweldig...de rest ook. Ook bijzonder zijn de dikke kussens op de ligbedden. De horeca faciliteiten worden volgend jaar helemaal vernieuwd,maar wat ons betreft nu al goed Wij gaan zeker terug

• 7Kamers
    • 8Zwembad
  • 10Eduardo Robinson19-05-2022

Fantastische vakantie op een prachtige plek

Ons verblijf was perfect! Check-in was snel en we kregen alle nodige informatie over de openingstijden van de verschillende outlets. De gastronomische verscheidenheid en de vriendelijkheid van de medewerkers maakten het verschil in ons verblijf. Alle ruimtes zijn in uitstekende staat en zeer schoon. We zijn net thuis en we zijn al onze terugkeer volgend jaar aan het plannen.

• 10Eduardo Robinson17-05-2022

Fantastic place with a very friendly team

Our stay was perfect! Check in was quick and we received the necessary information about the opening hours of the different outlets. The gastronomic variety and the friendliness of the employees made all the difference in our stay. All areas are in excellent condition and very clean. We just got home and we are already planning our return next year. Many thanks

• 10Marit12-05-2022

Super vakantie gehad! Echt een aanrader!

Echt een super vakantie gehad met mijn dochter van 5! Het is echt een top resort, het personeel is echt mega vriendelijk, je kamer wordt elke dag schoongemaakt, nieuw beddengoed en handdoeken. Handdoeken voor het zwembad krijg je elke dag schoon voor de dag. Het eten is heerlijk, je hebt super veel keus (verse pizza, pasta, ham-burgers met friet, 3x per dag heel veel verschillende dingen in buffetvorm, patteseri met schepijs, donuts, wafels en gebakjes en alles is gratis. Kortom: je komt echt niet om van de honger. Het resort is ook heel groot waardoor voor jong en oud iets te doen is. Er is een Kids club met twee lieve dames als begeleider die allemaal activiteiten doen met de kids, elke avond mini disco, gaan ze met de kids dansen, heel leuk! Mijn dochter heeft zich echt vermaakt! Hele lekkere (non-alcoholische) cocktails ook! Echt een aanrader!

• 10Kamers
  • 9Coen Pannerden10-05-2022

Formidabel

Hotet iets wat ouder. Service perfect, hygiëne/schoonmaken zeer goed.

• 9Zwembad
  • 10Eline Visser06-05-2022

Fastastische ervaring

Het is allemaal heel goed geregeld, het eten is uitgebreid en lekker, badhandoeken worden verzorgd en elke dag housekeeping.

Hotel Liberty Hotels Lara info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)