Hotel Miracle Resort

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

8.6FantastischScore uit 2900 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Zwembad
  • Animatie programma
  • Waterpark
Meer hotel info

Vanaf het moment dat je aankomt bij het Miracle Resort voel je je direct thuis. De fijne sfeer die hier hangt is wat het hotel zo’n populaire keuze maakt voor een vakantie in Turkije. Kwaliteit en service, daar draait het om. En dat merk je de hele dag door. Het personeel groet je met een glimlach en je kamer is altijd brandschoon. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de mooie zwembaden, uitgebreide all inclusive formule en de vele faciliteiten voor gasten van alle leeftijden. De vakantiegangers die je zijn voorgegaan zullen het beamen: je gaat een topvakantie tegemoet bij het Miracle Resort!

Andere vakantiegangers zijn erg tevreden over hun vakantie bij het Miracle Resort. Het hotel ontvangt vooral hoge beoordelingen op het gebied van de prijs-kwaliteit verhouding en de service. Door de diverse faciliteiten voor gasten van alle leeftijden staat het Miracle Resort bekend als een kindvriendelijke keuze. Er komen volop gezinnen met kinderen. Zo is Roy op vakantie geweest bij dit hotel met zijn gezin. Ze zijn ontzettend enthousiast, maar noemen de WiFi en de douche als verbeterpunten. Roy zegt: “Eten was goed, kinderen hebben zich goed vermaakt, vooral het nieuwe gedeelte voor de kids. 😊 Wij zaten op 9e verdieping, het enige wat jammer was is de wifi die daar heel slecht was en de douche die soms heel warm werd en dan weer koud was. De shows waren ook leuk en divers, animatie groep was leuk met waterpolo en darten en crazy games en met een hele toffe kamil die er altijd een feestje van maakte.” Ook voor stellen is het Miracle Resort een goede keuze. Zo is Wilma hier al meerdere keren op vakantie geweest met haar partner. Ze zegt: “Het is er geweldig. Wij komen er al jaren. In december, januari, maart. Ook in deze maanden is het er fijn om te verblijven. Een prachtig zonneterras, daar kan het zelfs kort voor de Kerst, uit de wind en in de zon, 28 graden worden. [...] Over het eten en het personeel, geweldig. Een aanrader zonder meer.”

De ligging

Miracle Resort ligt in de populaire badplaats Lara in de Turkse Rivièra. Zonliefhebbers zitten hier helemaal goed. Het hotel ligt namelijk direct aan een mooi zandstrand! Dit is de ideale plek om aan jouw zomerkleurtje te werken op een ligstoel, of om je met een goed boek terug te trekken onder een parasol. Het is ongeveer 11 kilometer naar het centrum van de badplaats Antalya. Hier vind je volop uitgaansgelegenheden, restaurants en een mooi strand. Ook kan je hier verschillende culturele bezienswaardigheden bewonderen! De luchthaven van Antalya ligt op ongeveer 12 kilometer afstand vanaf Miracle Resort.

Het hotel en faciliteiten

Het Miracle Resort is een vijfsterrenhotel dat van alle gemakken voorzien is. Het vriendelijke personeel staat voor je klaar bij de receptie. Het wordt een vakantie vol waterplezier dankzij de twee zwembaden en twee kinderbaden buiten. Er is zelfs een bad met een snelle glijbaan en twee kronkelglijbanen, en voor de kleinste vakantiegangers een aantal kleine waterglijbanen. De zwembaden worden omgeven door een zonneterras met ligbedden en parasols. Voor de afwisseling zijn er ook een zwembad en kinderbad binnen. Wie écht even tot rust wil komen tijdens de vakantie in Turkije gaat naar het wellnesscentrum. Hier maak je gratis gebruik van de sauna en het stoombad, maar de massages, spa en schoonheidsbehandelingen zijn tegen betaling. Verder is er volop vermaak bij het Miracle Resort voor gasten van alle leeftijden. Ga naar de fitnessruimte, doe aan aerobics of speel een potje basketbal, beachvolleybal of (tafel)tennis. Sommige sporten zijn gratis, anderen tegen betaling. Het animatieteam zorgt voor vertier voor jong en oud in de vorm van sport, spel en shows. Voor de kinderen is er een miniclub (4-8 jaar), juniorclub (9-11 jaar) en tienerclub (12-16 jaar). Ook niet onbelangrijk: bij het Mircale Resortis gratis WiFi aanwezig, zowel in de openbare ruimtes als in de kamers. Andere vakantiegangers geven wel aan dat op sommige plekken in het Miracle Resort de internetverbinding minder goed is. Tot slot kan je tegen betaling naar de kapsalon of de winkeltjes en maak je tegen betaling gebruik van de roomservice, oppasservice en wasservice.

De kamers

Er zijn verschillende kamers beschikbaar bij het Miracle Resort, die verdeeld zijn over twee gebouwen. Alle kamers zijn voorzien van gratis WiFi, airconditioning, een telefoon en een gratis kluisje. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar. Alle kamers hebben een badkamer met bad of douche, föhn en toilet. Daarnaast hebben ze een balkon of terras met zitje.

Het verschil in kamers

De tweepersoonskamers van Miracle Resort zijn over het algemeen geschikt voor twee tot vier gasten, maar sommigen kunnen ook geboekt worden voor alleengebruik. In de kamer staat een tweepersoonsbed en twee eenpersoonssofabedden, al kunnen de bedden per kamer verschillen. Deze kamers kunnen geboekt worden met zijzeezicht. Er zijn ook tweepersoons voordeelkamers beschikbaar bij het Miracle Resort, deze kunnen qua ligging, inrichting en faciliteiten afwijken van de standaardkamers. Verder zijn er specifieke eenpersoonskamers beschikbaar, die ook af kunnen wijken van de standaard faciliteiten. Ga je met het hele gezin op vakantie naar Turkije? Kies dan voor een familiesuite bij het Miracle Resort. De familiesuites bestaan uit twee standaardkamers met een tussendoor. Hierdoor zijn er twee aparte slaapruimtes met ieder een tweepersoonsbed en een eenpersoonssofabed. De familiesuites zijn geschikt voor vier tot zes gasten.

Eten en drinken

Je verblijft bij het Miracle Resort op basis van all inclusive verzorging. Er is een buffetrestaurant en vier à la carte restaurant, namelijk Mexicaans, Italiaans, Turks en een visrestaurant. Bij de all inclusive verzorging zijn de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom inbegrepen. Het ontbijt wordt geserveerd van 7.00 tot 10.00 uur, maar laat ontbijt is op aanvraag mogelijk tussen 10.00 en 11.00 uur. Het lunchbuffet staat klaar van 12.30 tot 14.30 uur en het dinerbuffet van 19.00 tot 21.30 uur. Dineren in een à la carte restaurant is niet bij de all inclusive verzorging inbegrepen. Dit is dus tegen betaling en op basis van reservering. Ook zijn er gedurende de dag verschillende snacks beschikbaar, die wisselen per seizoen. Denk bijvoorbeeld aan ijsjes of lekkere hapjes voor bij de koffie. Koffie, thee, water, frisdranken en lokale alcoholische dranken zijn bij de all inclusive verzorging inbegrepen van 10.00 tot 2.00 uur, maar drankjes in de discotheek alleen van 23.00 tot 2.00 uur.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Dankzij de uitgebreide all inclusive formule en de vele faciliteiten voor jong en oud is het Miracle Resort een goede keuze voor een kindvriendelijke all inclusive vakantie naar Turkije. De kinderen vermaken zich volop bij de verschillende waterglijbanen en zwembaden. ‘s Avonds schuif je gemakkelijk aan bij het diner na een dag voor plezier en ontspanning. Heerlijk toch?

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan. Wil je een babybedje op de kamer? Geef dit tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beschikbaarheid. Honden zijn niet welkom bij het Miracle Resort. Het vis à la carte restaurant en het Turkse à la carte restaurant zijn geopend vanaf 1 mei en verwelkomen alleen gasten van 6 jaar en ouder. Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner. Sommige faciliteiten zijn niet het hele jaar door geopend. Ook kunnen faciliteiten gesloten zijn door het weer, seizoen, onderhoud of bezetting.

Bekijk de beschikbaarheid

2900 Reviews over Miracle Resort

• 7Piet Goessens19-09-2022

verblijf miracle resort

90% pluspunten wat het hotel in zijn geheel betreft zeer mooi resort de kamers wat wij tijdens onze vacantie (s) waren zeer mooi en schoon het eten was goed de bediening was heel goed en vriendelijk (tenminste de meesten) de service was goed er werd goed naar je geluisterd en het probleem werd direct opgelost Wat wij als ouderen als een min punt vonden er zijn teveel kinderen in het hotel zowel babys kleuters opgeschoten jeugd schoolgaande kinderen en dat was nogal storend daar moest het hotel iets aan gaan doen

• 7Eten
    • 7Zwembad
  • 8Jeroen03-09-2022

Nooit meer

Kamers, zwembad en eten gewoon goed. Shows uitermate treurig en heel slecht. Een overschot aan hele onbeschofte gasten die denken dat iedereen ondergeschikt aan hen is, agressief zijn, personeel als honden behandelt en overal voordringen. Ik heb hierover een paar keer een woordenwisseling gehad en dat maakt dat ik hier nooit meer terug kom.

• 8Zwembad
  • 9Illi29-08-2022

Top hotel

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad in dit prachtige hotel. De kamer was groot en mooi, met een zeer nette badkamer. Er werd dagelijks goed schoongemaakt. Het eten was voortreffelijk. Er was onwijs veel keus en alles smaakte echt goed. Verder zijn er op het terrein meerdere restaurants waar je kan eten, is er een vrouw die verse piedes maakt en wordt er vers fruit op het strand gesneden. Het zwembad is ontzettend groot en mooi. Iedereen heeft genoeg ruimte en daarom is het helemaal niet druk in het zwembad. Het animatie team heeft een vol programma ,er is veel te doen zowel voor jong als voor oud. Een extra dikke pluim verdient entertainer ARDA. Hij is oa verantwoordelijk voor het dartsspel, wat hij ontzettend leuk leidt. Hij geeft alle gasten een speciaal gevoel en doet goed zijn best om iedereen te entertainen. Een minpuntje in dit hotel is het handdoekje leggen wat al heel vroeg in de ochtend start& de WiFi wat niet goed is

• 10Brent29-08-2022

Fantastisch hotel de obers zijn heel vriendelijk

Het is echt een top hotel wij zijn er al een paar jaar gekomen en we zijn er nu weer is na 4 jaar en ober önder kent ons nog steeds wij kennen hem al een paar jaar en elkekeer helpt hij je wij hebben hem leren kennen in het gyros restaurant en sinds dien is hij er altijd als wij het restaurant nog maar in lopen dan krijgen wij ons drinken al hij is nu ook chef geworden en daar ben ik alleen maar blij mee voor hem want hij verdiende het echt hij zorgd er altijd voor dat je een goede service krijgt als je naar dit hotel toe gaat zoek hem op hij is echt heel vriendelijk

• 10Tanja29-08-2022

Fantastisch!!! Aanrader voor iedereen.

Komen hier nu voor zesde keer, blijft fantastisch. Goed hotel, lekker eten (vooral in de kleinere restaurants). Kennen al jaren ober Önder. Als je nog maar binnenkomt, dan staat je drinken al gereed. Top hotel en erg goede service. Volgend jaar zeker weer terug.

• 9Zwembad
  • 9Ralf25-08-2022

Aan te bevelen accomodatie Top!

Prima hotel wie hier klachten heeft kan beter thuis blijven ! Top hotel

• 9Zwembad

Eigenaar, 08-09-2022

Beste Ralf,

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen Goed om te horen dat u verblijf in ons hotel zo goed bevallen is. Wij proberen het alle gasten naar wens te maken. Hopelijk mogen we u weer verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel

• 10Janny Nijkamp24-08-2022

Super

Een super hotel. Iedereen wil zo graag zijn best doen voor je zodat je een mooie vakantie hebt. Aan het hotel en personeel lag het echt niet dat ik een longontsteking kreeg en onze vakantie dus opeens heel anders werd dan wat we voor ogen hadden

Eigenaar, 18-09-2022

Beste Janny Nijkamp

Hartelijk dank dat u de moeite en de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Goed om te horen dat uw verblijf in ons hotel naar wens geweest is. Hopelijk mogen wij u weer ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten, Miracle Resort Hotel Customer Relation Management [email protected]

• 8Nichelle22-08-2022

Alles perfect behalve de vakantiegangers.

Het hotel is prachtig, het eten is heerlijk en heel afwisselend, de kamer was super! alles was heel schoon en netjes. Het zwembad is ook heel leuk en ruim. Personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Echter komen we nooit meer terug en dat is puur om het soort mensen wat er op vakantie gaat. Handdoekje neerleggen om 7 uur s'ochtends om vervolgens om 16.00 een keer te komen aanzetten. Het keihard werkende personeel als een soort 2e rangs burger te behandelen. agresief worden als je handdoekje is weggehaald en andere mensen daar dus zitten, daar zit ik in mijn vakantie niet op te wachten, wat een verschrikking.

Mocht je zelf zo'n persoon zijn hoop ik op eeuwige jeuk te te korte armen voor de rest van je miserabele leven.

• 8Eten
    • 4Zwembad
  • 9Petra21-08-2022

In één woord GEWELDIG!

Prachtig resort aan zee. Mooi zwembad. Het eten was gevarieerd en het is mogelijk om tussen de middag op verschillende locaties te eten. De bedjes rondom het zwembad zijn snel bezet, maar aan het strand is er altijd plaats. Kamers zijn netjes en schoon. Avondprogramma is gevarieerd. Leuke bar waar je lekkere cocktails kan drinken. Kids hebben zich prima vermaakt. (leeftijd tussen 14 en 11 jaar) Wij hebben enorm genoten!!

• 8Zwembad
  • 2Sibel yalcin20-08-2022

Afschuwelijk

Geen aanrader was echt een slecht hotel eten was niet lekker kids club was niks ik ga er nooit meer heen

• 1Kamers

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)