Hotel Nirvana Cosmopolitan

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Nirvana Cosmopolitan voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 974 reviews

• Zwembad
  • Waterpark
  • Huisdieren toegestaan
Meer hotel info

Kervansaray Hotel in Lara is de ideale bestemming voor een zorgeloze zonvakantie. Door de vele faciliteiten zitten liefhebbers van een vakantie vol entertainment en animatie hier helemaal goed. Ook aan de kids is gedacht met een uitgebreid animatieprogramma, leuke zwembaden en vele waterfaciliteiten. Wel schrijven jullie dat het hotel vooral gericht is op de Russische gasten, dus hou hier rekening mee als je kiest voor een vakantie in dit hotel. ## FaciliteitenZoals in de meeste hotels in Turkije, overnacht je ook bij Kervansaray Hotel op basis van all-inclusive. De hoofdmaaltijden worden geserveerd in buffetvorm en deze zijn volgens jullie top. Reviewer Cengiz vult aan: *‘Het eten is voortreffelijk en uiterst gevarieerd.’* Ook voor een lekker drankje zit je bij Kervansaray Lara goed. Strijk neer aan de poolbar en geniet van een verkoelend drankje met je voeten in het water. Wel zo lekker met dat warme weer!Vervelen is volgens reviewer Tugba niet mogelijk bij Kervansaray Hotel. Het animatieteam maakt er iedere dag weer een feestje van. Zo dansen de allerkleinsten op de gezellige deuntjes van de kidsclub, terwijl de tieners meedoen met een spannend potje beachvolleybal. Nog niet helemaal uitgespeeld? De kinderkermis maakt het plaatje compleet volgens Cengiz. Zo schrijft hij: *‘Altijd wel wat te doen door de vriendelijke leden van het animatieteam. Het eten is voortreffelijk en uiterst gevarieerd. Een prachtig aangelegd park en kinderkermis maken dit resort een pareltje in Lara.’*Bij Kervansaray Hotel overnacht je in een fijne kamer. Het vriendelijke personeel van het hotel staat de hele week klaar om je kamer weer spik en span te krijgen. Al vinden sommige reviewers het jammer dat de schoonmaak pas in de middag is. Op vakantie met het hele gezin? In de ruime familiekamers is er genoeg ruimte voor de hele familie. ## LiggingDe ligging van Kervansaray Lara is top. Met een directe ligging aan het strand is het de ideale plek voor strandliefhebbers. Strijk neer op een ligbedje en geniet van de Turkse temperaturen, terwijl de kids de verschillende watersporten proberen. Kies jij voor een tochtje op je waterski of leer je liever surfen? De keuze is aan jou. Maar ook aan natuurliefhebbers is gedacht. Volgens jullie maak je de mooiste foto’s bij de veelbelovende Düden watervallen. Een uitstapje naar het bruisende Antalya mag ook niet missen tijdens je vakantie bij Kervansaray Lara. Met de dolmus sta je binnen 40 minuten in het centrum. Gezellige restaurantjes, grote winkelcentra en bijzondere bezienswaardigheden wisselen elkaar hier af. Bezoek bijvoorbeeld het oude stadscentrum waar je je laat verrassen door de eeuwenoude gebouwen. Of struin urenlang door de vele gezellige straatjes.

974 Reviews over Nirvana Cosmopolitan

• 4De Linderhof27-09-2022

Helaas is alleen de begane grond gerenoveerd

Wij vonden het hotel redelijk. Het hotel ligt aan het begin van de hotelreeks van Lara. Voor enigszins vertier buiten het hotel moet je ver lopen of een taxi nemen. De begane grond is voor heel veel geld gerenoveerd en is zeer mooi geworden. Helaas zijn vanaf de 1ste verdieping de renovaties niet in deze verhouding doorgezet. De kamers zijn wel onder handen genomen maar is niet wat je van een 5 sterren hotel mag verwachten. Airco’s op de kamers koelen niet lager dan 23 graden en in de gangen is het verschrikkelijk warm. Boek geen familiekamer want dat zal je niet gaan bevallen. Deze kamers liggen niet in het hoofdgebouw maar achter het zwembad en daar waar in de avond de entertainment wordt gehouden, kortom afgelegen en veel geluidsoverlast. Het hotel beschikt over een Personal Assistent formule 24/7 maar deze sturen enkel standaard berichtjes naar je telefoon. Medewerkers en management kunnen niet zonder mobiele telefoon, gewoon erg.

• 5Kamers
    • 5Eten
  • 4Dennis22-11-2019

Vies en oud

Lees hieronder de recensies, wij dachten zal wel meevallen, maar helaas niet het hotel is zeker geen 5 sterren waardig! Oud vies en alles is versleten, Wij hebben iets bijbetaald en bij de buren gaan zitten hotel Miracel !

• 3Eten
    • 1Kamers
    • 1Zwembad
  • 6jan van dalen06-10-2019

nooit meer

gewoon een slecht hotel vooral de kamers gedateerd en slecht schoonmaken en voor dat geld schandalig

• 7Eten
    • 3Kamers
    • 8Zwembad
  • 6Anne30-09-2019

Nooit meer

Wij hadden het getroffen met een schone kamer, maar heb filmpjes en foto's gezien hele vieze douche, kamer had echt renovatie nodig. Wat betreft het eten niets mis mee, alhoewel ik hele negatieve revieuws heb gelezen. Wij hadden wisselend vlees niet alleen kip. Alleen wat betreft gastvrijheid daar heb ik geen goed woord voor. Wij zijn via touroperator op vakantie gegaan wij werden onze kamer uitgelokt dat touroperator bij de receptie op ons wachtte, ze waren helemaal niet bij de receptie. op dat moment werd onze kamer geblokt. Eerst wilde ze de hele reissom van ons, wat wij niet wilde betalen. Had hun gezegd dat er een mail van SGR zou komen, zij zeiden deze niet te hebben ontvangen. De laatste 2 dagen betaald zodat wij toch nog konden genieten van onze vakantie Er waren mensen die in andere hotels zaten, zij hebben niets meegekregen niks betalen. Maar moet er wel bij zeggen dat denk ik 80 russen zijn de rest duitsers , handje vol ned.

• 7Eten
    • 6Kamers
    • 7Zwembad
  • 4Kitty06-08-2019

Nooit weer. Slechtste hotel ooit.

Dit hotel is het niet waard om je zuurverdiende vakantiegeld naar toe te brengen. Het is oud, kapot, ongezellig, zeer slecht eten, geen gezellig terras om de avond door te brengen, onvriendelijk personeel, zeer lange wachttijden om iets te drinken te halen. Glijbanen die niet glijden, golfslagbad zonder golven en 2 kleine zwembadjes met uitzicht op een blinde muur. Daarnaast te weinig ligbedden in het hoogseizoen. Het hotel is gericht op de Turkse en Russische gasten. Echt geen 5 sterren waard. Eerder 3 sterren. Wij hadden het hotel geboekt om de 2 mooie voetbalvelden welke er liggen omdat onze 2 jongens erg van voetbal houden. Blijkt dat er in het animatie programma totaal geen voetbal wordt georganiseerd. Bar is 24/7 geopend. Maar op dag van vertrek om 6.15 uur was er nog geen kop koffie te krijgen.

• 2Eten
    • 7Kamers
    • 4Zwembad
  • 4Alp05-08-2019

NOOİT NOOİT MEER

Paar keer hier geweest was heel goed maar dit jaar is echt schande. Eten elke dag hetzelfde elke avond kip en kip en kip. na drie heb ik nog niet eens gegeten paar broodjes en frietjes om mijn honger te verkleinen. Wat personeel betreft paar die heel slecht waren o.a hulya bekend als de chef's zoveel klachten en blijft nog werken maar ja eigen keuze.Na paar klachten heeft het personeel chef Gürkan ons heel veel geholpen was heel vriendelijk dik verdiend job. Ook Burcu Van agad bar echt een pracht van persoon en gizem Van aqua bar Hoop dat die twee goed opgroeien daar Raad ik dit hotel aan 100 procent neen Blijf weg geef paar 100 ,euro meer i.p.v. 1500 te verliezen

• 1Eten
    • 6Kamers
    • 4Zwembad
  • 3T.A.29-07-2019

Nooit meer

Hotel is gedateerd, vergt onderhoud. Saai hotel, veel toeristen uit Arabië en Iran 80% is toch andere cultuur. Hotel is ultra all?? WiFi is alleen in de hal, WiFi heeft alleen na 2300 uur deels ontvangst. Manager van bewaking en zijn jongens zijn stoere gasten als je die tegenspreekt krijg je bijna klappen, ook als ze fout begaan krijg je geen excuus. Weten niet wat service is en wie hun boterham betaald. Enkele vrouwelijke medewerkers lopen chagerijnig rond, Veel mensen gesproken klagen allemaal, weggegooid geld en vakantie naar de kloten. Was blij dat wij terug waren. Chef koks doen hun best, animatie is ook goed. Advies van mij uit, geef paar honderd euro meer uit en ga voor kwaliteit en krijg waar voor je geld

• 4Eten
    • 4Kamers
    • 1Zwembad
  • 10Cem Has27-07-2019

Summer 2019 turkey

Ein super tolles Hotel mit Zugang zum Meer und eine riesigen Anlage Mitarbeiter des Hotels sind sehr freundlich und hilfsbereit die Shows an den Abenden sind der Hammer es gibt immer was zu lachen und die Pool spiele sind echt cool auch durch das animations team die einen klasse Job machen ganz besonders Tanya

• 10Kamers
  • 10Teoman ozbayar26-07-2019

Die bestee

Das Hotel hat mir sehr gut gefallen das erste mal in meinem Leben in So nem großen Hotel gewesen der Service die Leute die Animation war sehr gut Abdullah und Abi waren immer an erster Stelle haben uns sehr gut beraten waren immer für Gespräche da und wir haben uns sehr gut gefühlt

• 10Kamers
  • 10Gülnur25-07-2019

Schöner Ort

Das Hotel war sehr schön und sauber. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Auf die Wünsche der Gäste wurde sofort eingegangen. Besonders gut war Abdullah. Er hat für super tolle Stimmung gesorgt beim Poolgame. Ich werde aufjedenfall das Hotel weiterempfehlen.

• 9Kamers

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisNiet beschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (8)
  • CafeBeschikbaar (9)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (5)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (8)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (8)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (6)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (7)
  • HuisdierenBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (3)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (2)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasNiet beschikbaar
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)