Hotel Royal Seginus

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

7.3GoedScore uit 595 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

595 Reviews over Royal Seginus

• 6Sibel02-08-2022

Nooit meer!!!!!Ruimtegebrek!!!

We waren hier voor 5 dagen. We kwamen hier aan en het eerste wat opviel was geschreeuw van kinderen. Het hotel is net een kinderdagverblijf. Overal rennende en gillende kinderen. Zwembad is te klein voor het aantal mensen dat er is en overal ook in het zwembad kinderen, kleine kinderen die naast je het bad in springen, naast je het bad uitklimmen, schreeuwen, rennen enz. Dit was echt opvallend, het zijn er te veel, bij het ontbijt het zelfde. Er is buiten qua snacks alleen maar pizza, friet, ijs, wavel en soort van pide en fruit. Meer niet. Dat is letterlijk het enige. Er is qua snack restaurant verder helemaal niets. Naar het strand moet je het beste met een shuttle, de afstand is te groot om te lopen, het kan wel, maar vermoeiend. Restaurant niet mooi, overal donker, a la carte moet je alles betalen niks gratis. Ik raad dit hotel echt niet aan als je moois of andere soorten mensen bent gewend. Voor mij was dit een chreche!!!

• 8Kamers
    • 6Eten
    • 3Zwembad
  • 4Willemse01-08-2022

Betere Hotels

Wij waren hier voor de 4e keer en het valt erg tegen. Kamer werd nauwelijks schoon gemaakt. Eten iedere dag hetzelfde, personeel onaardig, vuile tafels en hele slechte animatie. Je kan merken dat er op alles bezuinigd word.

Het is absoluut niet meer het hotel van voor Corona. Veel te weinig personeel en aan de receptie doen ze alsof ze je niet verstaan.

Er is veel in het zwembad gepoept door kinderen, na de 3e keer wil je hier ook niet meer in. Handdoekje leggen begint al om 05.00 in de ochtend dus de eerste dagen geen bedje gehad en naar het strand gegaan.

Het is ons dit maal erg tegen gevallen en we kozen dit hotel voor de 4e keer omdat het altijd super goed is geweest.

Wij raden echt een ander hotel aan.

• 5Kamers
    • 3Eten
  • 9V.17-07-2022

Heel goed

We hebben een week verbleven in dit hotel. 5 jaar geleden waren we er ook. Hierdoor kregen we een paars armbandje. Ik had een duplex landview geboekt. Bij aankomst kregen we een familiekamer met alles gelijkvloers,ook met 2 badkamers. ) met zeezicht. Waren 2 supergrote kamers. Tweede dag dag kregen we fruitmand en fles wijn op de kamer. Geen idee waarom. Was voor ons niet nodig. Er is eten in overvloed tijdens de dag. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en werd de minibar gevuld. Zwembad : heerlijke temperatuur van het water. Handdoekje leggen s morgens is wel een must. Wij gingen rond 8u onze handdoek leggen. 1ste rij aan het zwembad was altijd al volzet. 2de rij nog veel plaats. Er was veel volk, ontzettend veel kinderen. Restaurant : keuze in overvloed, er is Aziatische, Turkse, Mexicaanse,... avond. Drank wordt aan tafel gebracht en als je glas bijna leeg is,wordt het al aangevuld. Leuke vakantie gehad.

• 9Eten
  • 9Stephanie14-07-2022

Mooi en compleet all inclusive hotel !

Grote hotelkamers en super mooi. All inclusive is uitgebreid, ook de kermis is inclusief. Bij de miniclub zijn sommige dingen wel betaald en dan ook wel prijzig zoals een t shirtje verven voor 15 euro. Maar hier hoef je natuurlijk niet persé aan mee te doen, ze bieden ook gratis activiteiten zoals koekjes bakken of armbandjes maken, wel leuke dingen. Het eten is goed behalve de dingen zoals sushi dat kunnen ze in Turkije gewoon niet echt goed maken. Hygiëne is oké, is ook moeilijk bij te houden in zo'n massaal complex. Het is voor t oog schoon maar niet echt schoon zeg maar. Er zijn op loopafstand winkeltjes wat ook wel even grappig is. De zwembaden zijn wel mooi schoon en ook erg leuk. Alleen vind ik persoonlijk dat ze echt iets aan het handdoeken leggen moeten doen! Er zitten bij de zwembaden lifeguards, deze zouden er op toe moeten zien dat mensen de avond ervoor of smorgens vroeg geen handdoek neer kunnen leggen en dan weer uren nie

• 8Eten
    • 10Zwembad
  • 7Mike Pop06-05-2022

Prima hotel, maar er zijn betere in Lara

Dit was de 2e keer voor ons in dit hotel en we hebben een goede vakantie gehad. We waren begin mei end april, het weer was goed, maar het water nog koud, zeker voor de aller kleinste kinderen te koud. De faciliteiten waren nog niet allemaal open wat wel een nadeel was en de middag snacks waren per tijdsslots, bij andere hotels kan je heel de dag door snacks eten dus dat is hier wel anders.

Hotelkamers super groot, en dagelijks schoon gemaakt daar valt niks van te zeggen. het eten is wel eentonig, maar goed je overleeft het wel als je niet zo moeilijk bent. Het winkeltje in het hotel is echt een oplichter bij ieder artikel toets hij 4 euro extra in en dan scant hij de artikelen pas. Verder hadden we en overige gastende laatste 2 dagen veel last van '' Arabieren '' ze kennen geen manieren, voordringen, grote mond, mannen die vrouwen lastig vallen, kinderen pakken spullen van bedjes van andere en worden niet aangesproken door de ouders.

• 9Michel01-11-2021

Prima hotel, voor herhaling vatbaar!

Fijne 10-dgse vakantie gehad hier. Familiekamer is zeer ruim, zeker een aanrader! Prachtige zwembaden, wel erg fris. Ruim voldoende ligbedden en parasols, plekje uitzoeken geen probleem. Bediening bij bars en restaurant zeer vriendelijk en behulpzaam, staan echt voor je klaar en helpen je snel. Buffet, voornamelijk in de avond, vonden wij redelijk eentonig, had iets gevarieerder gemogen. Qua lunch meerdere mogelijkheden; snacks zoals pizza, wafels, pancakes, friet, ijsjes etc bij de Royal Arena of het normale restaurant. Voor ieder wat wils, voor kinderen genoeg keuze. Uitgebreide fitness met veel apparaten en gewichten voor de liefhebber. In de directe omgeving wel wat winkeltjes, vooral (nep)kleding, leuk voor eventjes. Dagje minder weer gehad en met taxibus naar shoppingmall Terracity geweest, daar is ruime keus in winkels (met echte merken). Al met al prima hotel, zouden hier rustig nog eens boeken.

• 8Eten
  • 9J.P.H.28-10-2021

In een woord GE-WEL-DIG!

Ik vind sommige reacties over Royal Seginus echt ONZIN! Mensen die het te groot en te massaal vinden: Dan had je vooraf de beschrijving beter moeten lezen. Een hotel met bijna 800 kamers is nou eenmaal groot. Mensen die het eten eentonig en de restaurants vreetschuren vinden: Er moeten nou eenmaal 5.000 monden gevuld worden, maar de keuze is echt reuze. Bijv: 6 verschillende soorten vlees, 6 verschillende soorten aardappel (diner), 6 verschillende soorten ei (ontbijt). Het buffet is ontzettend uitgebreid in alles, maar wat verwacht je nog meer? Het hotel gehorig? JA! Sommige parasols stuk? JA! Zwembadtemperatuur in Oktober? KOUD! (zee wel lekker). Maar desondanks super naar ons zin gehad in Royal Seginus. Schitterend hotel, mooie ruime kamers, vriendelijke mensen, lekker eten, meer dan voldoende parasols en ligbedjes, ook in de middag. Het enige nadeel is de ligging, dit gebied heeft niet veel te bieden t.o.v. andere Turkse badplaatsen.

• 10Eten
    • 5Zwembad
  • 6Bo28-10-2021

Nooit meer

Kamers zijn vies. Kots zat op gordijn toen we aankwamen. Handdoeken onder de poep? Hoe verzin je het! Het eten is niet bijzonder.. velen mensen die hier al eerder zijn geweest zeggen dat het slechter is geworden. Misschien omdat het in 2019 natuurlijk erg nieuw was en ze door corona een financiële klap hebben gehad, het is begrijpelijk. Animatie is top voor de kids. Ander personeel is minder aardig, niet enthousiast ofzo. Verder straalt het hotel 0 sfeer aan, geen leuk muziekje savonds of zo iets. Al met al, kom ik hier nooit meer. Het is vies en valt simpelweg tegen, maar wat wil je voor de prijs. Zoveel betere hotels in Lara gehad..

• 5Kamers
  • 7Bram27-10-2021

Medium verblijf ivm massale opzet

Hotel ziet erg goed uit, mooi afgewerkt en erg ruim opgezet. Laat ik eerst beginnnen met de minpunten: deurbel die je op je hele verdieping hoort afgaan. Maakt niet uit hoe laat je gaat eten maar je mag dan met 2000 man achter eten aan rennen. Al geven ze pas om 8 uur de handdoeken af en zeggen ze dat je geen plek mag reserveren, ga er maar vanuit dat alle Tokkies al een handdoekje hebben achtergelaten.

Pluspunten: eten smaakt goed, genoeg keuze wanneer je normaal je eten mag opscheppen. Kamers zijn ruim opgezet en schoon Badkamer is ruim en schoon Personeel is vriendelijk en snel

Al met al zullen wij hier niet meer snel terugkomen.

Tokkie gehalte was toch ook wel hoog overigens

• 8Kamers
  • 6Sisat26-10-2021

Hotel gebouw mooi, rest matig

Allereerst over 'travelchannel.de'. Wij hebben hier geboekt er vanaf Schiphol niks beschikbaar was (betaalbaar); NIET doen want je kunt ze telefonisch niet bereiken en vage reisdocumenten toegestuurd gekregen. De reisagentschap FTI-group (waar travelchannel de reis boekt) vond het ook nodig om in 1 bus zo'n 3 vluchten te plannen, dus hebben we langer dan 1 uur in de bus gewacht. Volgens de reislijder is dit normaal, lekker als die andere vluchten vertraagd zijn. Het hotelgebouw is super netjes, kamer is echt top, het terrein is vrij centraal dus goed overzichtelijk. De variatie in het restaurant is om te treuren en buiten is het ook beperkt. Het personeel is zeer vriendelijk, maar kwa bediening erg chaotisch dus zelf maar je drankje halen. De transfer naar het strand is leuk en goed geregeld, maar direct op het strand geen eetgelegenheid. Dit ligt halverwege dit ritje, hier heb je een menukaart en wordt bediend. Al met al middelmatig

• 3Eten

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)