Hotel Saturn Palace Resort

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

9.5FenomenaalScore uit 4120 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
Meer hotel info

Wie graag wil weten waar die Turkse gastvrijheid toch vandaan komt, moet in Saturn Palace Resort zijn. Want in dit hotel, waar het personeel zelfs een woordje Nederlands spreekt, is niets te veel. Omdat dit hotel voor Turkse begrippen niet zo groot is, leer je de andere gasten snel kennen. Een beetje babbelen, een biertje drinken: veel relaxter dan dit vind je niet snel. Ontspan op het privé strand en geniet van je welverdiende vakantie. In Saturn Palace Resort kom je helemaal tot rust.

Kevin en Jet hebben een heerlijke vakantie gehad in Saturn Palace Resort en schrijven: “Fantastisch hotel met erg vriendelijk personeel! Als er iets is kun je dat aangeven bij Guest Relations en ze gaan er alles aan doen om het voor je op te lossen. Tip: Is je bed te hard vraag om een topper! De zwembaden zijn erg fijn en ze komen zelfs langs om je van een hapje en drankje te voorzien. Zelfs op de pier is een bar waar je wat te drinken kunt halen. Er is voldoende animatie. Fantastische tijd gehad en gaan hier in de toekomst zeker nog een keer naar toe!”Ook Jan komt graag terug: “Ik mocht voor het eerst bij jullie verblijven, dit met volle tevredenheid. De service en de zorg die jullie voor je gasten doen is meer dan goed, chapeau hiervoor. De volgende keer zal ik zeker weer bij jullie verblijven. Dank voor alles en tot snel.”

De ligging

Het Saturn Palace Resort ligt aan de Turkse rivièra. Op ongeveer 17 kilometer van het hotel bevindt zich het centrum van Antalya. Ook ligt de luchthaven vlakbij, de transfer of taxi tussen de luchthaven en het hotel zal ongeveer een half uurtje duren. Ideaal voor als je direct uit het vliegtuig wilt stappen en genieten van je welverdiende vakantie. Verschillende winkels en restaurants vind je al op 2 kilometer van het hotel. Wie van zee houdt zit hier helemaal goed: het hotel ligt direct aan een privé strand.

Het hotel en faciliteiten

Je zult bij aankomst welkom geheten worden in de ontvangsthal, waar een 24-uurs receptie is. Er zijn liften naar de acht verschillende verdiepingen. Overdag geniet je natuurlijk bij een van de zwembaden op het resort, waar je gratis gebruik kunt maken van ligbedden met matrassen en parasols. Je ontvangt een kaartje waarmee je elke dag gratis gebruik kunt maken van de handdoekenservice. Ook op het privéstrand kun je gratis gebruik maken van de ligbedden en parasols. In sommige gemeenschappelijke ruimtes kan gratis gebruik worden gemaakt van Wi-Fi. Tegen betaling kan er gebruik gemaakt worden van verschillende services, waaronder een oppasservice, kinderopvang, dokter, roomservice, wasserette en kapper.

De kamers

De modern ingerichte kamers zijn allemaal voorzien van airconditioning. Ook heeft elke kamer een eigen badkamer met een douche/bad en haardroger. Verder is er een televisie, minibar en kluis in de kamer. Tegen betaling kun je gebruik maken van de telefoon. Verder hebben de kamers een balkon waar je lekker kunt zitten. Ook zijn er kinderbedjes beschikbaar, dit kan worden aangevraagd bij het hotel. Verschil in de kamersDe standaardkamers hebben de bovengenoemde faciliteiten. Het is mogelijk om een 2-persoonskamer te boeken inclusief een tweepersoonsbed, eenpersoonsbed en een eenpersoonssofabed. Hierdoor is dit kamertype geschikt voor 1-4 personen. Dit kamertype is te boeken met zeezicht en zeezicht met jacuzzi in de kamer. Voor grotere reisgezelschappen is er de 4-persoonskamer of de familiesuite. In dit kamertype is er een slaapkamer met tweepersoonsbed en een woon-/slaapkamer met twee eenpersoonsbedden.

Sport en entertainment

Heerlijk afkoelen doe je in een van de buitenzwembaden op het resort. De jongsten zullen zich geen moment vervelen. Er valt genoeg waterpret beleven in het aquapark! Hier zijn 2 kinderbaden en maar liefst 6 waterglijbanen. In de zomerperiode is er Nederlandstalige animatie aanwezig bij de miniclub. Ook is er een minidisco, speeltuin en gameroom voor urenlang plezier. Ook de ouderen kunnen een avondje gaan dansen: er is namelijk een nachtclub in het hotel. Aan sportactiviteiten is geen gebrek: zo kan er gratis tafeltennis, jeu de boules, basketbal, beachvolleybal, boogschieten en minigolf gespeeld worden. Ook het spelen van tennis is gratis, voor verlichting op de baan betaal je echter wel een toeslag. Daarnaast zijn er verschillende watersporten tegen betaling mogelijk. Even weg uit de warme zon? Binnen is het mogelijk om naar de fitness te gaan of tegen betaling te biljarten. Wie even toe is aan ontspanning is op het juiste adres: zo is er een spa met sauna en stoombad waar gratis gebruik van gemaakt kan worden. Tegen betaling kun je genieten van een massage of schoonheidsbehandeling.

Eten en drinken

Tijdens je all inclusive verblijf in dit resort zal niets ontbreken. Zo zit niet alleen ontbijt, lunch en diner inbegrepen, maar worden er ook verschillende snacks en ijsjes aangeboden gedurende dag. Je kan de gehele dag genieten alcoholvrije en een aantal lokale alcoholische drankjes; deze zijn 24 uur per dag te verkrijgen. Overige import drankjes, drankjes in flessen en verse sappen zijn tegen betaling te verkrijgen. Je kunt ontbijten tussen 7:00-10:00 met de mogelijkheid tot laat ontbijt van 10:00-11:00. Lunch is vanaf 12:30-14:00 en diner in buffetvorm tussen 19:00-20:30. Gedurende de dag zijn er verschillende snacks beschikbaar tussen 12:00-16:00 en tussen 00:00-01:00 zelfs een ‘midnight snack’. Elke zondag is er een champagne brunch tussen 07:00-14:30.

Goed om te weten

Het aquapark is gedurende winterperiode gesloten.Ben je op zoek naar een accommodatie die duurzaam omgaat met water, energie en afval? Waar je in de restaurants regionale producten proeft? En waar je wordt ontvangen door medewerkers met een eerlijk loon? Saturn Palace Resort beschikt over het duurzaamheidskeurmerk Travelife Gold. Zo weet je dat deze accommodatie haar best doet voor mens, dier en milieu. En zorg je er zelf voor dat reizen ook in de toekomst aantrekkelijk blijft.

Bekijk de beschikbaarheid

4158 Reviews over Saturn Palace Resort

• 9Jacoba26-05-2022

GEWELDIG!

Bij aankomst werden we al meteen overvallen door de geweldige service die al begon bij het inchecken bij Hacer en Menlùt. Waar je ook was ontbijt, lunch, bij het zwembad, strand of op de pier overal werd je gelijk voorzien van drankjes en hapjes. De barman op de pier wist altijd wat je nodig had en op het strand was ober Miraç die constant op en neer rende om het iedereen naar de zin te maken Van de kamer tot alle openbare ruimten en toiletten alles was er super schoon. Zeer uitgebreid buffet en mooie shows in de avond.

• 9RE van Rhijn26-05-2022

Perfect & Uitstekend Hotel!

Was de 2de keer in Saturn palace en het voelde als thuiskomen bij aankomst. Werden, wederom, zeer vriendelijk met een drankje naar wens ontvangen door Guest-Relations. Personeel en Staf zijn zeer vriendelijk. Hard werkend om het de gasten naar hun zin te maken. Echter 2 obers sprongen er voor ons bovenuit! Mehmet die 's avonds het top-terras bediende en bij het zwembad Mahmut (Roller Chef). Geen moment droog gestaan! Het eten is in een woord: UITSTEKEND! Heel veel variatie en elke dag een ander thema. Wij hadden de Double Room with balcony Jacuzzi kamer geboekt. Zeer mooie en ruime kamer, heerlijke bedden en uitzicht op zee. 1 Klein minpuntje waren de "tropen spreitjes". Wij hadden liever iets ve dekbed/dekentje gehad. Maar dat is persoonlijk. Voor ons gaat dit hotel ons 2de thuis worden!!!!!!!

• 10Klaas Snijder26-05-2022

Wat een geweldig hotel

Personeel doet er alles aan om je vakantie fantastisch te maken. Alles is goed geregeld, daar is de guest relation altijd mee bezig. Het eten is goed, de sfeer is goed, de animatie is goed. Ibrahim, die bij het eten bedient, is echt een sfeermaker. We hadden een heerlijke kamer met een terras waar een jacuzzi op stond. We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel, waar we voor de 2e keer waren en volgend jaar weer naar toe gaan.

• 10Gerna25-05-2022

Zalig verblijf met goede vriendelijke zorg

Zoek je een hotel met nog echte gastvriendelijkheid dan ben je hier op het juiste adres. Praktisch alles was prima hier. Kamer mooi en netjes, eten overvloedig en lekker. Voldoende zwemruimte, zonnebedjes. Direct aan strand met leuke pier waar je ook evt op kan zonnen. Te lui om je drinken of eten zelf te halen, ze rijden ook steeds rond op skeelers om je van alles te voorzien. Elke avond show/entertainment en daarna live music. Misschien niet elke dag onze smaak, maar er is genoeg te doen. Mooie lobby waar je evt rustig een spelletje kan spelen of zoiets. Spa die er bij zit ook prima verzorging. Elke dag komen ze bij iedereen checken of er toch geen klachten zijn. Alle personeelsleden zijn even vriendelijk. Super gratis wifi. Je kan zelfs op de pier met beeld bellen naar het thuisfront. Kleine sportruimte, maar voldoende voor ons. Gamehall was echt wat klein. Kon niet met de keu goed rond de pooltafel, maar dat was ook het enige.

• 10Nevra25-05-2022

Super goed hotel!

Geweldig hotel als je met kinderen bent. Veel kinder zwembaden en leuke animatie in de avond!

• 9gezin De Jong23-05-2022

Fenomenaal

Een fantastisch hotel waar je in werkelijk van alles niets tekort komt. Wij zijn hier eerder geweest, in 2017. Dat wat wij niet voor mogelijk hadden gehouden maar het is opnieuw verbeterd. Van slaapverblijf tot en met het eten, van entertainment tot en met de gastvrijheid. Een bezoek aan de kapper en hamam is ook echt het vermelden hier waard. Echt niets is teveel voor het personeel van dit hotel! Wij komen volgend jaar terug, Saturn!

• 10Esther23-05-2022

Wederom fantastisch!!

Wij kwamen hier voor de 2e keer en hadden deze keer rechtstreeks bij het hotel geboekt. Alles was perfect geregeld! Het hotel doet er alles aan om te zorgen dat je een fijn verblijf hebt, dit komen ze dan ook dagelijks persoonlijk aan je vragen. Mocht er iets niet volledig naar tevredenheid zijn dan lossen ze dit direct voor je op.. Het eten in dit hotel is ook geweldig.. super veel keuze en elke dag een ander thema, het eten is ook goed heet. Zeker met kleine kinderen is dit hotel top omdat het wat compacter is dan de meeste hotels in Lara. Wij komen zeker weer terug!

• 9Frans en Carla22-05-2022

Na een afwezigheid van 2 jaar ivm corona, zijn wij weer terug gegaan naar ons vertrouwde hotel. Zijn al vaak in dit hotel geweest, en het bevalt ons iedere keer weer. Het is alsof we thuiskomen. We worden ook iedere keer weer als familie ontvangen. Alle medewerkers kennen je nog van andere keren. Er was veel nieuw personeel waar wij al snel weer een fijn contact mee hadden. In het bijzonder het barpersoneel onder leiding van de nieuwe chef Mehmet Rusum, en collega's Selsuk havna nihal en ibrahim. Bedankt voor jullie fijne en gezellige tijd aan de lobbybar. Tot volgende keer. Groetjes Frans en Carla

• 9Daniëlla22-05-2022

Top service!

Goed hotel, netjes en goede service. Vooral bij de obers Tolkahan en Mehmet kom je niks tekort 😊. Bediening aan je bedje is super en ze komen met van alles de hele dag langs. Kamers zijn betjes, alleen de airco gaat pas vanaf 17.00 uur aan en op onze kamer werd het niet echt koud. Op onze andere kamer wel, ze zijn hiervoor 3x geweest en werd wel iets beter, maar nog steeds niet echt koel. Voor nu prima, maar in t hoogseizoen zou ik daar niet blij mee zijn. Maar ze doen wel echt hun best om het proberen op te lossen.

Verder niks te klagen, we hebben het heerlijk gehad.

• 9Theo22-05-2022

Zeer goed!

Super hotel, hier kom je werkelijk niets tekort, personeel enorm vriendelijk, resort, zwembaden en kamer erg schoon. Kortom een plek om naar terug te gaan

Hotel Saturn Palace Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)