Hotel Fame Residence Kemer

TurkijeMediterraanKemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.4FenomenaalScore uit 1746 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

1773 Reviews over Fame Residence Kemer

• 10Diane Poorthuis06-08-2022

Top hotel.

We zijn op dit moment in fame residence kemer en spa. Het eten en drinken is hier echt goed. A merken drinken. De kamers zijn voorzien van een heelgoed bed een inloopdouche,een grote minibar.echt alles wat je wenst is er. Het is een erg schoon hotel,je vind er niks. Fatma is een nederlandse vrouw die er werkt en je overal mee helpt. Het personeel vliegt voor je,en je word bediend aan het zwembad en aan het strand. Dit is voor ons de eerste keer hier,maar zeker niet de laatste. Als ik dan toch ern minpuntje op moet noemen Er zitten nederlanders,belgen. Maar ook russen,en als de russen geweerd worden is het helemaal een dikke 10.

• 10Nadia Bidaoui02-08-2022

Geweldig genoten en ontspannen!

Ik vond het verblijf in Fame Residence Kemer echt geweldig! De service is fenomenaal, echt elke medewerker doet met een lach op haar of zijn gezicht hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Ze lijken niet moe te worden, echt engelen geduld. Ik wil in het bijzonder tante Fatma bedanken, haar vriendelijkheid en fijne gesprekken gaan we zo erg missen. Vooral Islah! Tesekur voor deze fijne vakantie ❤️

• 8Keltoum Titsuit30-07-2022

Heel fijn resort

Wij hebben een fijn verblijf híer gehad. De medewerkers zijn vriendelijk en het ontbreekt je aan niets op dit resort. Vooral Abdullah ,medewerker in de eetzaal, was erg erg vriendelijk en deed alles om het ons naar de zin te maken. Groot compliment voor hem! Minpunt is het kleine deel van het terras dat rookvrij is, in de hoek en op afstand van live optredens. De meeste en beste plekken zijn voor de rokers. Ook jammer is het relatief kleine aantal ligplekken bij het zwembad. Het is altijd vol. Verder een resort dat we aanraden!

• 7Kamers
    • 6Zwembad
  • 8Familie Buur20-07-2022

Relaxte vakantie

Kleinschalig hotel en direct aan het strand/boulevard. Service is erg goed, je kan met al je vragen terecht bij Fatma, guest relations, zij spreekt Nederlands. Het personeel bij de receptie spreekt slecht engels, op een enkeling na. Het is gericht, na mijn inziens, op de Russische toeristen, die er heel veel zijn. Het is er super schoon, je kunt er spreekwoordelijk van de grond eten. Kamers zijn netjes, helaas veel kamers zonder balkon. Zo ook onze 2/3 persoons kamer. Na bijbetaling konden we een familiekamer krijgen. Zwembad is mooi, op veel dagen wel tekort bedjes, waardoor er mensen rond 9 uur in de ochtend al geen bedje meer hadden. Het personeel is super vriendelijk, en werken keihard om het naar je zin te maken. Erdener, is degene die je in de watten legt als je bij het zwembad ligt. Hij brengt je de hele dag je drinken en is altijd vrolijk en maakt een praatje met je. Al met al een relaxte vakantie gehad, en gaan zeker terug.

• 7Kamers
  • 10Javad18-07-2022

Uitstekend

We hebben heel veel plezier gehad, lekker eten, zeer vriendelijke personeel, zeer goede service, alles was netjes en goed verzorgd. we gaan zeker weer terug.

• 9Kamers
    • 9Zwembad
  • 10Ellen16-07-2022

Super bediening

We hebben ontzettend genoten. Prima verzorgt in dit nette hotel. Heel vriendelijk personeel, we werden zelfs bediend bij het zwembad. Het was ontzettend heet ...42 graden. En ondanks deze hitte liepen ze de benen onder hun lijf uit. Lekker eten, veel keus maar wel voornamelijk Turks.

• 9Eten
  • 10Tineke Yau-Kuijl13-07-2022

Super fantastisch Hotel.

Het is een fantastisch hotel met super vriendelijk en lief personeel die alles voor je doen.

• 9nathalie13-07-2022

Fantastich

Dit hotel is zeker een aanrader, zeer verzorgd en ligt in een mooie omgeving direct aan privéstrand. Personeel is heel vriendelijk, de manager spreekt zelfs nederlands, wat het makkelijk maakt bij eventuele problemen. het eten was lekker en voldoende variatie. ook het animatieteam deed super zijn best zonder opdringerig te zijn. Wij hebben hier een super leuke vakantie beleefd.

• 8Kamers
  • 9Nuray&Tonny11-07-2022

Fantastisch!

Supper locatie, schoon, gevarieerd eten, weinig kinderen en zeer vriendelijk personeel. Bedankt!

• 9Kamers
    • 3Zwembad
  • 10John de Vries10-07-2022

Een geweldig hotel

Geen minpunten!!! Personeel, kamers, eten en drinken. Alles is top!! Je loopt zo naar de leuke winkels. Een geweldig zwembad, loopt zo de zee in. En alles wordt super schoon gehouden. Kamers erg luxe goede bedden. Ruime keuze aan eten. Alles is gewoon lekker. Personeel erg vriendelijk. Niks is ze teveel. Speciaal was voor ons dhr, Abdul in het restaurant. Maar ook de het dagelijks management, Mevr, Fatima, en mevr, Anna erg goede service.

Hotel Fame Residence Kemer info

Betaling

• American ExpressBeschikbaar
  • VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)