Hotel Güral Premier Tekirova

TurkijeMediterraanKemer-Tekirova-Kiris-Göynük

9.5FenomenaalScore uit 150 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer hotel info

Bekijk de beschikbaarheid

150 Reviews over Güral Premier Tekirova

• 9Sofie25-08-2017

Een hotel met alles erop en eraan

• : mooie ruime verzorgde standaardkamer (4pers), ruime buffetten met speciale kidscorner, super aquapark (verschillende soorten schuifaffen, 2piratenboten, zone met strand voor allerkleinsten), animatie voor wie wilt, verzorgde zwembaden met handdoeken, voldoende stoelen aan alle zwembaden/zee, grote kidsclub met indoor speelpark, verzorgde sportclub en professionele spa, alcohol en drank van A-merken zonder extra te betalen

-: kidsclub niet in NL, zwak wifi-netwerk

• 10Paelinck04-06-2017

Exellent

Is een familie hotel op zeer hoog niveau.Beter bestaat bijna niet. Wel veel kleine kinderen en zeer kindvriendelijk. Weinig of geen Europese hotelgangers . Maar geen hinder van de andere vakantiegangers . Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Alle premium dranken aanwezig ,dranken ook verkrijgbaar in flesjes . Prachtige tuinen met zwembaden , zeer mooie klasse ligzetels met handdoeken naar believen. Onvoorstelbaar lekker eten Geen negatieve punten te melden en kan wel vergelijken met vele andere dure hotels . Ik ga nu stoppen of ik heb volgend jaar misschien geen plaats meer.......

• 9Kamers
  • 7martine11-09-2016

derde keer 2 keer fantastisch maar nu veel minder

all in super ! kamers heel goed en personeel goed en niet goed. onthaal bij aankomst heel miniem, geen lach, geen vriendelijk woord, ik had speciaal een beetje Turks geleerd maar ze zagen mij nog niet staan. We hadden 3 kamers, in de kamer van onze zoon 3709 lag er een koppel te slapen in hun bed. grote blunder, heel vervelend voor die mensen en ook voor onze zoon en zijn vriendin. Geen excuses, het was de fout van de computer ! Dit is onaanvaardbaar voor zo'n duur hotel ! Wij hadden kamer 3708 en dat was prima in orde, proper en alles altijd goed bijgevuld, producten handdoeken en minibar. Gezellige foamshow op woensdagmiddag, echt fantastisch en ook nog een vuurwerk op zaterdag en dinoshow voor de kleintjes op woensdag.Heel veel Russen, daar kan het management niets aan doen, maar wij moesten onze kleinkinderen beschermen als we in de eetzaal eten gingen halen, schandalig ! De sfeer is ook niet meer zo goed als vroeger, personen met burkini's in zwembad die ons uitdagend aankijken

• 9Kamers
    • 7Zwembad
  • 9Evie04-09-2016

super

Zalig zwemparadijs, mooie ruime kamers met alles voorzien. Proper, heel lekker eten. Heel uitgebreid veel verse vis, sushi, groenten, fruit alles is er, alleen miste wij spek aan het ontbijt maar er waren heel veel andere lekkere dingen. Altijd netjes gedekte tafels. Wij hebben altijd buiten kunnen eten met zicht op zee. Mooie shows, vuurwerk, animatie. Alleen jammer dat men amper Engels spreekt. Voor ons een topvakantie!

• 9vdbosch08-08-2016

FANTASTISCH !!

Dit hotel heeft werkelijk alles ! grote nette kamers, veel en lekker eten.. proper strand, leuk aquapark, veel zwembaden. Plek genoeg rond het zwembad of op het strand. Als je hier niet tevreden bent, ben je het nergens.

• 10Fam. Kuijpers29-07-2016

Volgend jaar zeker weer!! Geweldig!!

Het ontbrak ons aan werkelijk niks!!! Heerlijke luxe vakantie gehad. Vriendelijk personeel, schone ruime kamers, perfect onderhouden, geweldige kidsclub, enorme keuze aan eten, hoog niveau van shows, enz, enz...

• 7Familie uit Vlaamse Ardennen20-07-2016

Ondanks sterke reputatie een tegenvaller dit jaar!

Voor de derde keer hotel bezocht. Wat normaal een topper is, viel nu wat tegen. Inchecken was dramatisch wegens de drukte, dus ook niet vriendelijk.. Er is duidelijk minder personeel door de crisis met de Russen. Redders niet altijd aanwezig. Vuil rond zwembaden, dranken lagen overal zelfs tot in het zwembad werden deze meegenomen, ook ijsjes. Weinig variatie in buffet. Veel minder aandacht aan hygiene. Traphallen en openbare toiletten lagen echt vuil. Kamers werden niet grondig gepoetst, handdoeken werden niet ververst of aangevuld. Poetsvrouwen ook echt niet meer vriendelijk. Bagage zelf naar tweede verdiep sleuren via trap, vroeger werd deze op de kamer gebracht. Enkel het personeel die we reeds jaren kennen deden echt wel een inspanning om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Vele Belgen die hier jaren terug komen hadden allen dezelfde mening. De gala-avond is niet meer spectaculair rond de zwembaden. Geen specialiteiten meer. Geen vuurwerk meer. Amper personeel die je niet begrijpen.

• 6Eten
    • 7Kamers
    • 7Zwembad
  • 8Regina20-07-2016

verminderde service tegenover vorige verblijven

Kamers pas vrij na 17.00. Heel drukke bezetting van het restaurant (vroeger zowel ontbijt als avondmaal geserveerd op 2 verdiepingen, nu 1e verdieping voor ontbijt en gelijkvloers voor avondmaal). Tot 3 maal toe shuttle gevraagd om bagage van de kamer naar de receptie te brengen. Resultaat: niemand gezien en ten lange laatste te voet bagage zelf moeten brengen van een swimup room gelegen aan de zee naar de receptie. Wel heel mooie accommodatie met veel zwembaden.

• 8Eten
  • 10Gunther10-07-2016

Droom hotel . Veel volk en toch nie druk ! Zijn beoordeling meer dan waard . Super voor kinderen

• 5Anneke10-07-2016

Niet slecht maar te duur voor wat het is ...

Geen slecht resort. Welkom aan receptie is erbarmelijk . Ze zijn zo onvriendelijk en met een snauw krijg je je sleutelkaart. Aquapark is super - redders zijn dan ook het beste personeel die er rondloopt . Is vooral een Turks hotel met veel Turkse gasten . Als je in de bar - resto je in het Engels wilt uitdrukken dan behandelen ze je grof , onvriendelijk of zelfs alsof je er niet bent . Buffet restaurant is lekker . Wij hebben dit hotel gekozen daar er ook verschillende a la carte restaurants zijn . Dit was betalend ( 20€ pp - 10€ p kind- per restaurant ) , op zich vinden we dit ni erg, maar het eten was verschrikkelijk slecht . De kwaliteit - de onkunde van de chef . Ongelofelijk! Zelfs na overleg met bff manager gaf hij zelf toe dat de restos verschrikkelijk slecht zijn . Jammer om dan een luxueus 5sterren hotel te zijn . Er zijn in deze prijsklasse veel betere hotels in Turkije !

• 5Eten

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)