Vakantie in Stechelberg

vakanties Stechelberg

Reviews over Stechelberg

• 7Jan18-09-2014

Dorp stelt niet veel voor

Stechelberg ligt helemaal aan het eind van het Jungfrau dal. Van hieruit kan men prachtige wandelingen of andere tochten ondernemen. De gondel naar de Schilthorn (via Gimmelwald, Mürren, Birg) vertrekt hier. Groot parkeerterrein.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9c.vonken22-08-2012

zeer mooie kleine camping voor bergliefhebbers

uitstekende camping voor bergbeklimming

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9R.de Wit27-05-2011

We zijn verslaafd aan Stechelberg!

Enorm geschikt voor wandelaars,mensen die de rust zoeken,natuurliefhebbers komen helemaal aan hun trekken. Wij gaan al voor de 5e keer met onze dochter[nu 7 jr] en ook die heeft het geweldig naar haar zin. Af en toe even naar het zwembad in Lauterbrunnen,en iedereen is tevreden.

januari 2011

• 8R. Doeze Jager23-07-2010

Fantastisch dorp, vooral camping Rütti

Het verveelt daar nooit. We waren er in 1987 t/m 1993 en in 2010. Geweldig punt om vele bergtouren, zowel grote als kleinere te doen. Mooi weer is wel een vereiste.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Simone30-06-2010

mijn droomplek

Super vakanties als kind gehad op deze rustige kleine camping. Uitermate geschikt om tot rust te komen en deze zomer (2010) ga ik met man en kinderen heen om alle moois van daar na ruim 25 jaar weer te bekijken

januari 2010

• 10Osvaldo de Paula Oliveira28-08-2008

Maravilhoso!

Estivemos nesta comunidade lindíssima no mês de abril de 2008. Saimos de Interlaken e percorremos estradinhas belíssimas. Vale a pena fazer um lanche e conhecer este belo local.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 9jean23-07-2008

topper

Ideaal als vertrekpunt voor wandelingen naar het hooggebergte . Uitvalbasis met kabelbaan naar Piz Gloria

Gereisd met partner in juli 2004

• 9Christof C.10-09-2007

Klein dorpje aan het einde van het lauterbrunnendal. Ver weg van alle drukte. Ideaal om op rust te komen. Prachtige omgeving omringd door de hoge bergen(Eiger,Monch,Jungfrau,....) Hier kan je zeker je batterijen opladen.

Gereisd in september 2007