Vakantie in Sao Pedro

vakanties Sao Pedro

Reviews over Sao Pedro

• 8petra kooi20-10-2012

Arme vissers leven hier op prachtig strand

Sao Pedro is een klein dorpje waar de mensen in echte armoede wonen. Het strand is hier super mooi maar de mensen gooien hun afval gewoon de helling af.

• 9Stranden

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8lutje08-12-2008

één keer was genoeg

het hotel was wel goed ,eten en drinken was oke,maar je kon niet op het strand want het was rondom afgemaakt.De bus reed om het uur naar de stad mindelo maar als je daar een paar uur rond gelopen hebt,heb je wel gezien. heel gezellige restaurantjes en gezellige kroegjes maar dat ist dan ook.

Gereisd met vrienden in december 2008

• 7anoniem06-08-2004

Het is onvoorstelbaar hoe vrolijk, vriendelijk en gastvrij de mensen zijn en hoe gelukkig ze zijn en van het leven genieten. Daar kunnen we hier in Nederland niet aan tippen. Zeker de moeite waard om op vacantie te gaan en de zoon ondergang is adembenemend. Ik ben in 2003 voor 3 weken de enige wat me opviel is dat ze allemaal zo traag vergeleken met Europa niemand heeft haast(wat vandaag niet kan, kan morgen of op een ander dag). En het niet omdat ik het mijn geboorte land is, want ik was een kind toen ik naar Nerderland kwam en ging na 18 jr. voor het eerst. Mijn advies is ga er heen en maak het zelf mee.

• 8Stranden

Gereisd in augustus 2004