Campanet

vakanties Campanet

Reviews over Campanet

• 8Remco26-08-2015

Relaxt

Campanet is een erg leuke uitvalsbasis om Mallorca te verkennen. Via internet hadden wij een erg leuk adresje gevonden. Er bevinden zich geen hotels in Campanet, we bevonden ons tussen de Spanjaarden, hetgeen ons zeer aansprak. Je moet wel een auto hebben, want om alleen in Campanet te vertoeven is teveel van het goede. Mallorca heeft overigens ons hart gestolen, in september gaan we weer terug, maar dan naar Santanyi, ligt aan de andere kant van het eiland. Campanet heeft leuke nauwe straatjes (één richting), een pittoresk pleintje met een kerkje en enkele restaurants.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Chris Wauters28-01-2011

Heerlijk rustig en nog typisch

Campanet is zo'n typisch rustig dorpje met een kerk en een pleintje ervoor. Op dat pleintje in een café hebben wij genoten van een volledige dagmenu inclusief water en wijn aan 7,50 Euro pp, echt te gek. Buiten wielertoeristen, die van hieruit naar de kortbij gelegen bergen rijden, zie je alleen maar locos. Wij logeerden in hotel Monnaber Nou, zo'n 2 km buiten Campanet. Prachtig oud gebouw maar met alle comfort en luxe. Het hotel heeft een mooie sauna met zwembad, rustbedden en al, juist naast het hotel gelegen. Het hotel staat op een groot privaat domein met een paar honderd meter verder nog een tweede hotel, het Monnaber Vell, al even prachtig en sfeervol ingepland op het domein. En wil je het drukker, dan kun je noordwaarts op 15 km naar bv Alcudia.. en zuidwaarts op 35 km naar bv Palma. Een (huur)auto is hier wel vereist. Een aanrader voor wie van rust en natuur houdt!

Gereisd met partner in februari 2010