Montuiri

Vakantie in Montuiri

vakanties Montuiri

Reviews over Montuiri

• 6Helfferich24-07-2014

Ontoegankelijk dorp in beeldschone omgeving

Geen gezelligheid, niemand op straat, behalve savonds pa amb oli in cafe.

januari 2014

• 7Gooijer12-01-2013

Prima voor 1 keer

Prima bestemming om het eiland te verkennen. Het ligt in het midden van het eiland dus qua rij afstanden goed te doen om het eiland te verkennen. In onze vakantieperiode (september) hadden wij pech met het weer gedurende 12 dagen. S'middags bewolkt en zelfs regen als we er dan de auto pakten naar een andere plek dan was het daar wel mooi weer. S'avonds klaarde het weer op. We hebben een keer in de pizzaria van Montuiri gegeten, dit restaurant heeft een mooi uitzicht en heerlijke pizza's. Dit is een aanrader.

Gereisd met partner in september 2012

• 7Wolfgang13-10-2010

Oorsprongelijk

Natuurlijk kan je hier niet hetzelfde verwacheten zoals aan de kust. Maar als je nog echt Mallorquinen wilt zien en het oorsprogelijke Mallorca, dan moet je hier na ar toe. Ik vind wel, het is de mooiete waard.

Gereisd met partner in oktober 1984

• 2H.L.Wellens16-06-2008

typisch Mallorcaans plattelands dorp. Niet ingericht voor touristen.Overdag lijkt het uitgestorven te zijn. Winkels e.d. moeilijk vindbaar, en vaak dicht.Niets te beleven, niet de moeite waard om verder te bekijken. Doorheen rijden en vergeten.

Gereisd in juni 2008