Punta Prima

Dagen regen1386985548101612

Reviews over Punta Prima

• 7AM197511-08-2018

Rustig klein toeristenplaatsje!

Klein gemoedelijk en toeristisch dorpje aan de kust, zonder historische kern, met korte boulevard met een paar supermarkten, winkeltjes, apotheek, autoverhuur en restaurants. Een paar keer per week is er in de avond een kleine markt. Ligging aan het fijne zandstrand, waar ook bedjes te huur, watersportvoorzieningen, fietsverhuur en beachbar zijn. Snorkelmogelijkheden volop. Zee loopt langzaam af, soms moet je even door het wier heen, maar verder heel schoon. Uitzicht op eiland met vuurtoren is uniek. Helemaal prima dus als je een in een van de hotels zit en iets nodig hebt of even naar het strand wilt. Eten in de restaurantjes, bijv. voor een lunch, is goedkoop. Maar wil je naar uniekere strandjes, winkeltjes en boulevards, neem dan de auto naar andere plekken op dit super mooie en fijne eiland.

juli 2018

• 4Karel29-07-2017

Druk achterstallig

Het is een beetje vergaande glorie

• 4Stranden

juli 2017

• 10De Pauw martine20-09-2015

Gemakkelijke ligging

Goed ligging 20 minuten op de bus naar luchthaven zelfde om naar mahon te gaan. Rap op het strand, 4 restaurants op de kleine wandeldijk veel zitbanken ,2 winkeltjes maar niet zo mooi strand als in in Arsenal dn castell dit deden we vorig jaar. In een baai is het water warm en kan je er zo in maar deze zee was wel koud. Voor mij hè . We hadden hotel met half pension dus smiddags Vannoppen het strand winkeltje in eten en drinken gekocht en je kwam toe tot s,avonds restaurant. Die niet duur waren. Ook belangrijk. Wc waren er ook. Zee was wel met veel golven en met van da bruin wier. Maar mooier dan onze zee in Oostende of Blankenberge. Ja ik wou dat wij er woonden ook rustig maar dat is menora hè zelfs de luchthaven is zo. Alles rustig. Super toch geen files, geen druk verkeer ik heb aan menora mijn hartje verloren

• 10Stranden

Gereisd met partner in september 2015

• 7Kees03-09-2015

Lekker rustig

Alleen een paar supermarkten en restaurants verder geen vertier mooi klein strand met veel parkeer gelegenheid.

• 10Stranden

september 2015

• 7Martens Marco04-08-2015

Meer een hotel eiland

Op het eiland is niet zo heel veel te bezichtigen. Er zijn tal va strandjes maar die zijn niet zo goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Wij hebben 1 uitstap gedaan waaronder een vaart met een Catamaran met glazen bodem, bezoek van een klooster, en bezoek van een markt. Dit was niet echt ons ding en dus de rest van de vakantie in het hotel gebleven.

juli 2015

• 8Jeroen De Vreese30-08-2014

Heel mooie plaats op het eiland Menorca

Leuke zwembaden in hotel : zout water i.p.v. chloorwater. Heel mooi onderhouden, en altijd plaats aan het zwembad. Geen "rush" van 's morgens vroeg om handdoeken te gaan leggen.

augustus 2014

• 9Voet Els28-08-2014

Eenvoudig

20 strandstoelen, 1 redder, 3 winkels, 4 restaurants en 1 toeristisch treintje, positief zijn de waterstraalers aan de zee en om het uur een bus naar Mayo.

• 7Stranden

augustus 2014

• 8Familie Temmerman17-08-2014

Zeer proper en leuk strand.

Strand met strandwacht, klein dorpje met leuke straat aan zee met lekkere prijs/kwaliteit restaurantjes. Met Jeep Safari ( aanrader!!) , huur auto en MTB het hele eiland verkend! Eiland is in zijn natuurlijke staat zoveel mogelijk behouden. (geen hoogbouw) Veel cultuur en geschiedenis. Zeker de moeite!

• 9Stranden

juli 2014

• 8adg17-08-2014

rustige omgeving

Familiebestemming, geschikt voor kleine kinderen. Niet veel te zien in het centrum. Enkele souvenierwinkels en restaurants. Zee vind ik persoonlijk niet heel langzaam aflopen.

juli 2014

• 7neeltjer418-03-2014

klein plaatsje, mooie wandelroutes

Veel jonge gezinnen, ook buiten het seizoen. Mooi eiland , mooie natuur, leuke kleine plaatsjes.

• 7Stranden

Gereisd met partner in september 2013