Arona

vakanties Arona

Reviews over Arona

• 9Wilma L25-01-2019

Fantastisch!!

De locatie is geweldig, het weer werkte fantastisch mee en er is een keur aan restaurantjes: voor elk wat wils. Langs het schone brede zandstrand is het heerlijk vertoeven, en er is een fiets/wandelpromenade welke je helemaal naar Playa de las Americanas (en verder) kunt volgen. Hier zijn fantastische luxe winkelcentra gelegen met elke denkbare winkel: grote klasse. Het openbaar groen is goed verzorgd en alles is netjes. De beleving om onder de kerstboom te staan in je korte broek en op slippers: onvergetelijk! en natuurlijk even zwaaien naar thuis op de webcam Een echte aanrader voor jong en oud

Gereisd met partner in december 2018

• 10Wim van Dijk29-05-2017

heerlijk

Arona is een prachtig aangelegd vakantie oord met schitterende plantsoenen met bloemen palmen en struiken. Vooral in de winter als men uit ons koude landje hier arriveert maakt dit een aangename indruk Januari en Februari is het hier regelmatig 23 t/m 25 graden. Zeer aangenaam vertoeven aan de Atlantische Oceaan.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7ingrid-eding17-01-2017

stadje met genoeg supermarkten en restaurants

ik had niet gedacht dat het een dorp met meerdere supermarkten zou zijn. Bij alle omringende dorpjes richting Teide waren genoeg restaurants. We zijn er alleen even naar een supermarkt geweest, dus meer kan ik er niet van zeggen.

januari 2017

• 9Andre Cuijpers22-03-2013

Touristich centrum.

Gelegen aan de zuidkust, heb je de boulevart, vanuit hier is alles mogelijk.

Gereisd in maart 2013

• 8heer Plaisier21-02-2012

Tenerife is prima met vele mogelijkheden, wandelen

zon, wandelen, rust, uitgaan. Voor ieders wat wils

Gereisd met partner in februari 2012

• 8patrick05-02-2012

destination sympa

comme je l'ai dit les Canaries sont une destination agréable pour des vacances d'hiver

Gereisd met partner in januari 2012

• 10marc12-08-2005

prachtig hotel, met erg goede service en lekkere en verzorgde maaltijden...rustige ligging en goede faciliteitn in het hotel zelf

Gereisd in augustus 2005